Ühel esmaspäeva õhtul hakkas facebooki sirvides silma üks väga ahvatlev kuulutus - kiirmüügis ja hea hinnaga V70 XC hõbedase värviga, mis meenutas täpselt papsi vanat masinat, milles ma suurema osa lapsepõlvest aega veetsin ja ringi reisisin (sellest ka minu volvohuvi väiksest saati). Järgmisel päeval läksin seda sõbraga vaatama - paras koletis, aga enda peas ma olin auto juba ära ostnud. Õhtuks oli siis auto ametlikult minu nimel.
Auto andmed:
-2001a mudel, tehasest välja veerenud 19 oktoober 2000 kerenumbriga #006331
-2.4T B5244T3 turbobensukas, kaasa aidatud chipiga (~170kw ja 370nm vastavalt auto tujule)
-M58 viiekäiguline manuaalkast, tagasilda veab vajadusel ringi visco
-426 Mystic Silver Metallic
-LPG gaasiseade juhul kui bensiini ei kannata tankida
-läbisõit ostu ajal 334 000 km
-hele nahktuba
Enda tuuningud:
-18 tollised valukad
-s60 peeglid
-tagaluugi spoiler
-mustaks üle värvitud plastikud, lapiline ja pleekinud tehasesinine nägi jõle välja
-s60 uksekaardid preemium kõlaritega ja spaceball keskkonsool
-taastatud XC90 pidurid, 336mm ees ja 308mm taga
-tuulesuunajad, kleepsud ja muu võimsust lisavad jupid
Auto elu algas Itaalias, kus sai ka LPG gaasiseade pagialdatud tundmatul aastal - suht popp lisa seal riigis. 2011a lõpus astus auto Eesti registrisse, edaspidi läheb ajalugu kahtlaseks - korduvad ülevaatused, rohkelt omanikuvahetusi ning praktiliselt olematu remondi/hoolduse ajalugu. Mina olen selle auto seitsmes omanik viimase 11 aasta jooksul! Mulle meeldib mõelda, et ma päästsin seda autot aeglasest surmast tööautona. Tänud eelmisele omanikule, kes lükkas rohkelt raha alla remondile ning tegi värske ülevaatuse.
Esimesed pildid (2021 jaanuar):
![Pilt](https://i.imgur.com/AVFbcB5.jpg)
![Pilt](https://i.imgur.com/46ihZnq.jpg)
Viimased head klõpsud:
17.05.22
![Pilt](https://i.imgur.com/QdSJvDl.jpg)
13.08.22, Timmelsjoch pass, Austria
![Pilt](https://i.imgur.com/SCabMcb.jpg)
2022 suvel otsustasin elukaaslasega ja saaniga Euroopale tiiru peale teha, mille käigus ma sõitsin umbes 8000km juuli- ja augustikuu jooksul. Kokkuvõtvalt öeldes oli see imeline kogemus, mille käigus ma sain Itaalias pikemalt peatuda ja perega olla ning tagasiteel kõrvalteede kaudu avastada alpide erakordseid vaateid. Hõbesaan ei teinud piuksugi, hoidis hinge kinni ja sõitis ilusti terve tee ära, puhudes salongis terve aeg külma.
Niipea kui Eestisse tagasi jõudsin lasi masin pinge maha ning sülitas nuka simmerlingi välja - hetkel istub ta äsja üüritud garaažis ja ootab suuremaid remonte. Plaanis on teda kevadeni suletud uste taga hoida, et aprillis puhta üv-ga jälle teedele saada.
![Pilt](https://i.imgur.com/c1qTVrt.jpg)
Aitäh, et teksti läbi lugesite! Varsti lisan remondipilte ka
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)