Uus omanik. Trollvo V70 2.4 LPT 1999, Mario
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Jee... sain ka omale vastuse, täna sai mootorisse 3,5l õli sisse valatud, eelnevalt 2 korda liitrisest piisanud ja läbisõit selle ajaga 3000km, hea kui kellegil sama mure. Mul aga samas lekib ka õrnalt see 0w-30 klapikambri kaase vahelt ka.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Mario_L kirjutas:täitsa normaalne õlikulu on tal kuni liiter 1000 peale.
Kõik oleneb ka õlimargist loomulikult.
Igatahes sinist ei tossa,
niiet kui 2000 siis juba 2 liitrit jne...
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
IRW. Pilt on hea, pestav.
No selliseid numbreid lauldakse... No las nad siis laulavad. Mingit õlikulu ei ole, kui kõik on timm.
Nüüdseks on 2000km juba uus õli sees, käisin ka oma lõbuks paugutamas ja möllamas - normis nagu nalja. Ilmselt vana õli vajas juba vahetamist. Igatahes tehase ettenähtud 230km/h tuleb kätte veel ja turbo lõtkud täitsa minimaalsed.
Eelmine omanik piinlikult pidanud kinni 9000km välbast, siis tegin seda ka mina.
Vahepeal midagi põrutavat väga sündinud ei olegi.
Löökauk lõhkus rehvi ja kiusas ka veidi velge. Midagi peale visuaalse hetkel ei märka, velg ei viska ja imestan, et pauku ei käinud - kui rehvirõhkusid kontrollima hakkasin - oli igas 3.5 atti sees. Rataste vahetusest saati polnud mul rehvirõhumasina juurde asja.
Vahepeal siis võtsin kätte ja uurisin, miks vasak esituli on nagu lambasaba...
Purukatski oli suuna keeramise varras ja tänu sellele elas tuli oma elu.
Mis seal ikka - kõik maha ja tükkideks.
Kogu tuli legoks, ja kõigepealt soojendasin kätt peegli puhastamisega.
Peasüüdlane -
Hoidsin siis 2 tule pealt küll 90 euri kokku, aga tundub, et ei pääse, parempoolse tule kausid juba tuhmid. Vandusin veidi omaette ja ladusin kõik kokku tagasi.
Ja nagu aamen kirikus, jäi pagasiruloo lukku, enam sisse ei tõmba. Võtsin süsteemi lahti - keegi osavnäpp on juba pastaka vedruga neid asju seal parandanud ja plastikdetailid kõik tuksis. Vaatan, kas Türi kardinavabrikust on võimalik saada uue vedruga süsteem... Tundub, et toonklaas tuleb siis ikka päevakorda võtta.
Elasin ka pisema kõksu üle, kui Narva mnt. Maxima parklas üks neiu oma Audiga mulle ninnusse tagurdas, aga kuna mul oli aind kriibitud stange ja pisike värvi kahju, siis Audi kahjud olid kordi suuremad. Rahaline kokkulepe ja läksime laiali.
Muidu sõidab hästi. Kohalt äravõttes on ikka see nõks sees, peab vaatama, kas võlliotsad on ikka oma ülesannete kõrgusel.
PS. Kui kellelgi on väiksemat katuseboksi pakkuda, siis olen suur kõrv - praegu on BMW E39 täissuuruses boks ja kerge katus on ka esiklaasi kohal.
Kütusekulule eriti pole mõju avaldanud igatahes, keskmine endiselt alla 9L sajale.
No selliseid numbreid lauldakse... No las nad siis laulavad. Mingit õlikulu ei ole, kui kõik on timm.
Nüüdseks on 2000km juba uus õli sees, käisin ka oma lõbuks paugutamas ja möllamas - normis nagu nalja. Ilmselt vana õli vajas juba vahetamist. Igatahes tehase ettenähtud 230km/h tuleb kätte veel ja turbo lõtkud täitsa minimaalsed.
Eelmine omanik piinlikult pidanud kinni 9000km välbast, siis tegin seda ka mina.
Vahepeal midagi põrutavat väga sündinud ei olegi.
Löökauk lõhkus rehvi ja kiusas ka veidi velge. Midagi peale visuaalse hetkel ei märka, velg ei viska ja imestan, et pauku ei käinud - kui rehvirõhkusid kontrollima hakkasin - oli igas 3.5 atti sees. Rataste vahetusest saati polnud mul rehvirõhumasina juurde asja.
Vahepeal siis võtsin kätte ja uurisin, miks vasak esituli on nagu lambasaba...
Purukatski oli suuna keeramise varras ja tänu sellele elas tuli oma elu.
Mis seal ikka - kõik maha ja tükkideks.
Kogu tuli legoks, ja kõigepealt soojendasin kätt peegli puhastamisega.
Peasüüdlane -
Hoidsin siis 2 tule pealt küll 90 euri kokku, aga tundub, et ei pääse, parempoolse tule kausid juba tuhmid. Vandusin veidi omaette ja ladusin kõik kokku tagasi.
Ja nagu aamen kirikus, jäi pagasiruloo lukku, enam sisse ei tõmba. Võtsin süsteemi lahti - keegi osavnäpp on juba pastaka vedruga neid asju seal parandanud ja plastikdetailid kõik tuksis. Vaatan, kas Türi kardinavabrikust on võimalik saada uue vedruga süsteem... Tundub, et toonklaas tuleb siis ikka päevakorda võtta.
Elasin ka pisema kõksu üle, kui Narva mnt. Maxima parklas üks neiu oma Audiga mulle ninnusse tagurdas, aga kuna mul oli aind kriibitud stange ja pisike värvi kahju, siis Audi kahjud olid kordi suuremad. Rahaline kokkulepe ja läksime laiali.
Muidu sõidab hästi. Kohalt äravõttes on ikka see nõks sees, peab vaatama, kas võlliotsad on ikka oma ülesannete kõrgusel.
PS. Kui kellelgi on väiksemat katuseboksi pakkuda, siis olen suur kõrv - praegu on BMW E39 täissuuruses boks ja kerge katus on ka esiklaasi kohal.
Kütusekulule eriti pole mõju avaldanud igatahes, keskmine endiselt alla 9L sajale.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Millega sa reflektoreid puhastasid
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Pigem tekib mul küsimus kus ja mis maapeale see 230km/h saavutati?
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Tanel kirjutas:Millega sa reflektoreid puhastasid
suurem tolm sai minema puhutud, siis võtsin pehme mikrofiiber lapi ja lihtsalt tuima näoga nühkisin. Kuivalt. Ei hoidnud end tagasi, sest teise tulega oli asi selge, siis ei olnud eriti nukker ka, kui midagi juhtub, aga läks päris kenaks.
Karel kirjutas:Pigem tekib mul küsimus kus ja mis maapeale see 230km/h saavutati?
Palju maad vaja ei läinud, üks bemm tuli Jõgeva maanteel kõditama. Paraku jäi alla. Seier läheb ilusti 250ni, aga GPS jääb 229.7 peal pidama. JA siis ongi ka pööre otsas.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Niih, paneme ka paar sõna sekka...
Mõned on kindlasti avastanud müügikuulutuse motorsis... Jah, ega tõsiseltvõetav see müük ei ole, selles mõttes, et "a la 1500 ja tulen järgi"-jutuga ei hakka üldse rohkem tegelema. Lihtsalt tekkis probleem, et 2 last on ikkagi 2 last ja olgu see Volvo pagasiruum nii kummist kui tahes, ikka ei mahu. Jättes kõrvale fakti, et mul on praegu E39 katuseboks peal, siis see näeb sama kena, kui kaks Volvot ülestikku tõsta. Väiksema boksi pakkuja on ka olemas, aga kuna oma boks on laenatud, ei saa vahetada ka paraku ja uut hetkel ei taha ostma hakata.
Ruumi justkui kah seetõttu tekib, aga kütusekulu oleks nagu V8 mootori jagu.
Aga kuniks huvilist ei teki, tuleb tarbida ja nautida.
Küll aga on paar mõtet - tagasi on tulnud endine raks kohaltvõtul, tuleb ka siis kaasfoorumlase kombel vähe süvitsi teha seda ja lasta ka võlli nuudid liimi täis...
Pagasiruloo otsinguil olen endiselt + paar pisiasja veel... eks tuleb siis käia ükshetk Jüri kandis "laos" ja vastavate propuskite abiga "laost" välja kirjutada mõningad detailid, mida minu dienstwagen vajab.
Peab ära mainima aind, et TRACS on ikka väga ebavajalik asi - õigemini, ta ei tee, mida ta peaks tegema. Märja asfaldi korral võin unistama jäädagi, et ma kohalt normaalselt minema saan. Oma osa on ka rehvil, aga kui turbo hakkab jõudsamalt tööle, siis on monomähkur valmis. Hakka või lockerit otsima
Vahepeal on ka sisse visanud siduri anduri viga... Aga kaob sama müstiliselt, kui tekib...
Muidu tiptop masin, kui oleks aind meeles tulesid ära kustutada.. Aegajalt lõunale minnes, tuleb ikka töökojast krokodillid kaasa haarata.
Mõned on kindlasti avastanud müügikuulutuse motorsis... Jah, ega tõsiseltvõetav see müük ei ole, selles mõttes, et "a la 1500 ja tulen järgi"-jutuga ei hakka üldse rohkem tegelema. Lihtsalt tekkis probleem, et 2 last on ikkagi 2 last ja olgu see Volvo pagasiruum nii kummist kui tahes, ikka ei mahu. Jättes kõrvale fakti, et mul on praegu E39 katuseboks peal, siis see näeb sama kena, kui kaks Volvot ülestikku tõsta. Väiksema boksi pakkuja on ka olemas, aga kuna oma boks on laenatud, ei saa vahetada ka paraku ja uut hetkel ei taha ostma hakata.
Ruumi justkui kah seetõttu tekib, aga kütusekulu oleks nagu V8 mootori jagu.
Aga kuniks huvilist ei teki, tuleb tarbida ja nautida.
Küll aga on paar mõtet - tagasi on tulnud endine raks kohaltvõtul, tuleb ka siis kaasfoorumlase kombel vähe süvitsi teha seda ja lasta ka võlli nuudid liimi täis...
Pagasiruloo otsinguil olen endiselt + paar pisiasja veel... eks tuleb siis käia ükshetk Jüri kandis "laos" ja vastavate propuskite abiga "laost" välja kirjutada mõningad detailid, mida minu dienstwagen vajab.
Peab ära mainima aind, et TRACS on ikka väga ebavajalik asi - õigemini, ta ei tee, mida ta peaks tegema. Märja asfaldi korral võin unistama jäädagi, et ma kohalt normaalselt minema saan. Oma osa on ka rehvil, aga kui turbo hakkab jõudsamalt tööle, siis on monomähkur valmis. Hakka või lockerit otsima
Vahepeal on ka sisse visanud siduri anduri viga... Aga kaob sama müstiliselt, kui tekib...
Muidu tiptop masin, kui oleks aind meeles tulesid ära kustutada.. Aegajalt lõunale minnes, tuleb ikka töökojast krokodillid kaasa haarata.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Mul läks alles 4. lapsega nii kitsaks, et ei kannatanud rohkem, siis sai suurem auto vaadatud, aga ka see on väike Mul olid ka lisaistmed, aga see pole ilmselt 2 lapsega veel probleem.
Automaat tuled polegi siis v? krt, 93 aasta 850 suutis kll ise tulesid põlema panna..
Automaat tuled polegi siis v? krt, 93 aasta 850 suutis kll ise tulesid põlema panna..
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
ma just mõtlen ka, et s/v70 need kõik peaks tulesid ise kustutama ja sütitama vastavalt süüteasendile. Isegi mu kunagine 940 tegi seda.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Kui just Mario ei kasuta udukaid koos parktuledega. Parktule asendis jäävad siis tuled põlema.
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Parkide ja udukatega jääb küll jah. Huvitav kas seda mingil lihtsal moel ümber ühendada ei saaks, et need läbi süüte käiks?
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Parktuled saab panna nii põlema ,et kui süüte sisse keerad siis põlevad. Tulede lülitil on kruvi moodi asi, all paremas nurgas. Keerata esimesse astmesse siis põlevad lähituled ja kui keerata lõpuni siis põlevad ainult pargid. Pmst nagu päevasõidutuled, armatuuris valgus ka ei põle siis.
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Või siis nii hoopiski, et auto on väike Kahju tegelikult... Sa tunduks talle just õige peremees olema Ses suhtes vist natuke jama, et ostes kõige odavama Volvoga tegu polnud ja päris tasa müügiga nüüd ei saa?
Ja veel sõbralik nõuanne: osta Sa mis iganes muud, aga Voyagerist käi küll kaarega mööda. Pidi olema ratastel õnnetus kuubis. Ei tahaks siin ses osas OT`d tekitada, miks teda ostma ei peaks. Kui ikka mõte kindel on, siis mina kätt ette ei pane. Kuna Voyager pole just töökindluse etalon (eriti diislid ja nendega kaasas käiv suur läbisõit), siis enne ostu tee põhjalik kodutöö ära, see võib ennast kuhjaga ära tasuda.
Ja veel sõbralik nõuanne: osta Sa mis iganes muud, aga Voyagerist käi küll kaarega mööda. Pidi olema ratastel õnnetus kuubis. Ei tahaks siin ses osas OT`d tekitada, miks teda ostma ei peaks. Kui ikka mõte kindel on, siis mina kätt ette ei pane. Kuna Voyager pole just töökindluse etalon (eriti diislid ja nendega kaasas käiv suur läbisõit), siis enne ostu tee põhjalik kodutöö ära, see võib ennast kuhjaga ära tasuda.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Mario V70 2.4 LPT 1999
Voyageridel jah eelista bensukaid, siin üks ülevalpool rääkija võib kaasa rääkida asjast ... Aga mul ka 2 last ja mahume ilusti xc'sse ära ja järgmiseks autoks ei tule ka mittemidagi muud kui volvo xc. Tuled lülitab ju välja ise kui tuled põlevas asendis on, see peaks küll nüüd kõigil volvodel nii olema juba. Sugulasel oli kunagi 240 ja tollel ei pidanud ka ise tulede nuppu puutuma üldse.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist