Tänud. Nokitsemismõtteid on veel palju teostadaGreger kirjutas:Lugesin teema läbi ja kiitus. Korrlaikult vaeva nähtud maisnaga ning kenad lisad lisatud.
Ise sõidan eilsest V70XC AWD 2.4T maisnaga
Vahepealsetest tegevustest siis nii palju, et enne talve hakkas mootoriõli lekkima maha rohkem kui võiks. Ööga tilkus umbes 10 cm läbimõõduga märg õliplekk alla. Lekkis siis klapikambrikaane vahelt, mille Karla Auto lohakas mehhaanik oli suutnud hermeetikuga kinni panna. Lekkimise põhjus aga polnud mitte hermeetik, vaid vale pingutus. Kuna sinna asutusse tagasi kohe üldse ei kipu, siis sai otsustatud, et parem maksta mujal rohkem selle vale vahendi mahakraapimise eest kui käia tasuta ümber tegemas Karlas Nüüd juba 2 kuud ei mingit tilka ka auto all.
Talvel hakkas streikima ka starteri pendiks, siis töötas jälle ning lõpuks millalgi jamas ka soojema ilmaga. See ka nüüd vahetatud ja töötab nagu kellavärk.
Siis sai käidud see nädal Harteronis DIM plokki ülejootmas. Eks vajadus oli juba 2 aastat tagasi paari märguandega aga ei midagi segavat. Lõpuks kustusid kõik asjad ära ja seierid vajusid ka nulli. Nüüd töötab kõik uue laadselt. Harteronis sain mingi vana ploki küljest facelift spidokellasid ümbritsevad hõbedased rõngad, mida olen ammu tahtnud Vahetada tuli ka see plastik, mille külge rõngad kinnituvad.
Millalgi saabus mõte teha rool natuke teistsuguseks...
Täna kiskusin veel tagaakna kojamehe maha ja arstisin mehhanismi, kuna kippus kinni jääma. Sai kõik osadeks võetud ja ära puhastatud ning määritud vastavate määretega. Kojamehe mehhanismi sees oli päris hea pilt, kus vana määre on roostega segunenud
Kojamees paneb mööda klaasi nüüd vägeva kiirusega