Küsimus siis järgmine?Miis moodi toimib viies käik, kui kangi peal nupp 5 käigu jaoks,mis elektri süsteem seal olema peab nagu aru saan on asi elektriline.!!!!!!!
loodan et kirjutasin õieti
200 käigukast
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Mul sama kast.
Selle asjanduse nimi on Overdrive (OD). Põhiliselt seostatakse seda USA autodega. USAkatel on ta vist veidi teise süsteemiga.
Ise pole julenud seda katsetada (masin pole piisavalt korras, et selliste kiirustega sõita) aga peaks olema midagi sellist, et kui näiteks maanteel 4. käik ja pöörded ka kõrged siis OD sisse ja lööb pöörded alla. Vaevalt, et siis mingit erilist kiirendust loota võib.
Kuidas täpsemalt töötab, ei oska kommenteerida. Pole uurinud.
Selle asjanduse nimi on Overdrive (OD). Põhiliselt seostatakse seda USA autodega. USAkatel on ta vist veidi teise süsteemiga.
Ise pole julenud seda katsetada (masin pole piisavalt korras, et selliste kiirustega sõita) aga peaks olema midagi sellist, et kui näiteks maanteel 4. käik ja pöörded ka kõrged siis OD sisse ja lööb pöörded alla. Vaevalt, et siis mingit erilist kiirendust loota võib.
Kuidas täpsemalt töötab, ei oska kommenteerida. Pole uurinud.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Viienda kaigu lylitab sisse elektriline solenoid , mis omakorda lylitab sisse hydraulika . Tavalise neljase kastile on lisatud teine suur alumiiniumist kast ( OD ) . Sellist OD kasutati palju '60 inglise autodel . Usas myydi neid kuni '85 240'tel , euroopa turu kohta ei oska oelda .
Turbo mudelitel olid tugevamad vedrud kuskil klappidel . Minu '72 P1800ES ja '84 242t on selline kast . See on yks norgimaid kohti 240'tel . Vahel hakkavad libisema voi ei lylitu sisse ja valja . Koige ohtlikum on , kui ei lylitu valja isegi kaigu vahetusel . Selljuhul voib selle laiali lasta .
Enamus juhtudel on lihtsalt halb elektri yhendus voi solenoid ei liigu .
Nende parandamine on vaga kallis . Targem on teine romulast alla panna . Uuem "oige" 5 kaiguline on parem varjant .
Allan
Turbo mudelitel olid tugevamad vedrud kuskil klappidel . Minu '72 P1800ES ja '84 242t on selline kast . See on yks norgimaid kohti 240'tel . Vahel hakkavad libisema voi ei lylitu sisse ja valja . Koige ohtlikum on , kui ei lylitu valja isegi kaigu vahetusel . Selljuhul voib selle laiali lasta .
Enamus juhtudel on lihtsalt halb elektri yhendus voi solenoid ei liigu .
Nende parandamine on vaga kallis . Targem on teine romulast alla panna . Uuem "oige" 5 kaiguline on parem varjant .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Süsteem selline (on kaks varjanti ) 1 varjant lüliti mis lülitab sisse ja välja (ilma releeta) on ja off asend 2varjant releega lülitiit vajutades saab relee korraks plussi millest relee akkab tööle ja uuesti vajutades lülitub välja.
Relee on kallis ~750 eeku lüliti 140 ilma releeta lüliti kallim hinda ei mäleta
OD väga hea asi ja mugav. Olen sõitnud 2aastat Propleeme pole olnud+mina lülitan juba 60 km sisse.
kuid saab ka teha nii et võib lülitada juba teisekäiguga.
VÄGA HEA JA MUGAV K-K SOOVITAN!!!!!
Relee on kallis ~750 eeku lüliti 140 ilma releeta lüliti kallim hinda ei mäleta
OD väga hea asi ja mugav. Olen sõitnud 2aastat Propleeme pole olnud+mina lülitan juba 60 km sisse.
kuid saab ka teha nii et võib lülitada juba teisekäiguga.
VÄGA HEA JA MUGAV K-K SOOVITAN!!!!!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist