Et on 940nel käsil plokikaane tihendi vahetus. Siiani pole probleeme olnud aga kus kohast leida plokikaane poltide pingutus momente ? Ja hetkeline kõike hullem probleem on all rihmaratta kätte saamine, et kas tal on õigetpidi keere või mitte, või kuidas selle rihmaratta sealt lahti saab, hirmus kõvasti on kinni, olen mõlemat pidi proovinud juba keerata. Ja kui kellegil on veel mingeid nippe/nõkse plokikaane tihendi vahetamise teemal siis andke aga teada.
Ette tänades
940 2,4TD plokikaane tihendi vahetus.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Vastu maad ja starteriga ei pruugi lahti tulla, kuna auto vedrustus teeb selle konstruktsiooni liiga pehmeks ja võib ka valepidi keerata hoopiski.
Minul on pigem aidanud tugeva kruvikaga starteri hammasvöö vahelt mootori fikseerimine ja siis eest mutrivõtmega pööramine.
Vastupäeva keermega mutrit pole selles kohas veel näinud, kuigi loogiline oleks panna mutter alati sedapidi, et töötav mootor teda kinnisemaks veaks.
Minul on pigem aidanud tugeva kruvikaga starteri hammasvöö vahelt mootori fikseerimine ja siis eest mutrivõtmega pööramine.
Vastupäeva keermega mutrit pole selles kohas veel näinud, kuigi loogiline oleks panna mutter alati sedapidi, et töötav mootor teda kinnisemaks veaks.
vanapeer kirjutas:Koduste vahenditega käib nii, et paned padrunvõtme mutri külge ja nii paraja pikenduse, et see vastu maad ulatab. Õigelt poolt muidugi. Ja siis starterit.
Mati jutt täiesti paikapidav. On siiani toiminud ja toimib ka edaspidi (jutt käib 6-sil td-st).Loomulikult soovitav kasutada (27mm) pardunit, mis käib 3/4" saba taha ja mitte jääda starteri ajal magama vaid tähtis on hetkeline löök.
945TD Charger
Meresõiduohutus
Meresõiduohutus
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist