940 2,4TD plokikaane tihendi vahetus.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

940 2,4TD plokikaane tihendi vahetus.

PostitusPostitas Helinaad » 04 Aug 2008, 15:19

Et on 940nel käsil plokikaane tihendi vahetus. Siiani pole probleeme olnud aga kus kohast leida plokikaane poltide pingutus momente ? Ja hetkeline kõike hullem probleem on all rihmaratta kätte saamine, et kas tal on õigetpidi keere või mitte, või kuidas selle rihmaratta sealt lahti saab, hirmus kõvasti on kinni, olen mõlemat pidi proovinud juba keerata. Ja kui kellegil on veel mingeid nippe/nõkse plokikaane tihendi vahetamise teemal siis andke aga teada.

Ette tänades

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 04 Aug 2008, 15:25

Nukkvõlli esimene rihmarattas peaks olema koonusistuga.
Plokikaane poldid soovitan uued panna, korra olen plokist jagu saanud.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 04 Aug 2008, 15:53

aga ma mõtlen just alumist rihmaratast (kiilrihmaratast) mis veab generaatorit jms ringi. seal on 4 kuuskanti ja keskel üks suur polt. Et just vaja teada kuidas selle suure poldi lahti saab ja kas see suur polt on õigetpidi vindiga ikka.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 04 Aug 2008, 15:54

plokikaane poldid panna kõik uued ja autodata andmetega keerad kinni (kahjuks ma ei saa sulle hetkel neid öelda, mul suri kõvaketas selles arvutis ära, kus autodata "võrguversiooni" omajaoks hoidsin :P)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 04 Aug 2008, 15:56

autodata´le saan ligi aga nüüd ikka veel huvi selle suure rihmaratta vastu, et mis valemiga selle lahti saab :?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 04 Aug 2008, 16:13

Koduste vahenditega käib nii, et paned padrunvõtme mutri külge ja nii paraja pikenduse, et see vastu maad ulatab. Õigelt poolt muidugi. Ja siis starterit.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 04 Aug 2008, 16:24

vanapeer kirjutas:Koduste vahenditega käib nii, et paned padrunvõtme mutri külge ja nii paraja pikenduse, et see vastu maad ulatab. Õigelt poolt muidugi. Ja siis starterit.


ok, aga kas kindlasti on õigetpidi vindiga see mutter ?

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 05 Aug 2008, 08:17

vanapeer kirjutas:Koduste vahenditega käib nii, et paned padrunvõtme mutri külge ja nii paraja pikenduse, et see vastu maad ulatab. Õigelt poolt muidugi. Ja siis starterit.


:idea: :idea: :idea:
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 05 Aug 2008, 09:18

Vastu maad ja starteriga ei pruugi lahti tulla, kuna auto vedrustus teeb selle konstruktsiooni liiga pehmeks ja võib ka valepidi keerata hoopiski.
Minul on pigem aidanud tugeva kruvikaga starteri hammasvöö vahelt mootori fikseerimine ja siis eest mutrivõtmega pööramine.

Vastupäeva keermega mutrit pole selles kohas veel näinud, kuigi loogiline oleks panna mutter alati sedapidi, et töötav mootor teda kinnisemaks veaks.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 05 Aug 2008, 10:36

Proovitud, tehtud. Olen keeranud ka pneumopüstoliga - nauding. Radikas oli vaja lahti lasta ning lihtsalt lõdvikute ulatuses ülespoole tõsta, et püstoli oma kohale sai. Kõik võib juhtuda. Olen saanud ka ilma stopperdamata ja käsitsi keerates lahti. Õnneks romu küljest.
:unibrow:

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 11 Aug 2008, 23:01

vanapeer kirjutas:Koduste vahenditega käib nii, et paned padrunvõtme mutri külge ja nii paraja pikenduse, et see vastu maad ulatab. Õigelt poolt muidugi. Ja siis starterit.


Mati jutt täiesti paikapidav. On siiani toiminud ja toimib ka edaspidi (jutt käib 6-sil td-st).Loomulikult soovitav kasutada (27mm) pardunit, mis käib 3/4" saba taha ja mitte jääda starteri ajal magama vaid tähtis on hetkeline löök.
945TD Charger

Meresõiduohutus


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist