Diagnostika väljavõtte lugemine
Postitatud: 04 Mär 2022, 22:29
Tere! Küsimus targematele: Autoks S40 2002 Bensiin 1,8l. Auto jäi parempoolse esrattaga sügavasse auku kinni. Head inimesed aitasid välja aga kuna mul automaat siis tekkisid pärast edasitagasi nõksutamist avariitulukesed armatuurile. Esmalt hakkas vilkuma Käigukasti nooltuli (tähendab avariirežiimi), samuti jäi põlema check engine tuluke. Sõitsin Olerexi teenindusjaama ja tegin OBD diagnosti, kuna tahtsin näha, palju vigu välja lööb. Pärast diagnosti kadus vilkuv nooltuli ära, aga check engine põleb siiani.
Raporti sisu:
OBD-TESTIMINE
Auto rikke märgutuli (MIL) poles7 km.
Teie soidukist tuvastati 2 heitmetega seotud veakoode:
P0722 Output Shaft Speed Sensor Circuit No Signal
P1500
Süsteemi kontrolli osatestid:
OK Misfire (Engine Control Module)
OK Fuel system (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Engine Control Module)
OK Catalyst (Engine Control Module)
OK Oxygen sensor (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Transmission control module)
================================================================================
SÜSTEEMI TESTIMINE
Teostati süsteemipäring, millele vastas üks voi rohkem juhtseadet 9 tk.
Teie soidukil voib esineda süsteeme, mida ei ole voimalik meie
diagnostikateenusel tuvastada. Diagnostikateenus lähtub konkreetse soiduki margist ja mudelist
ning diagnostika teostatakse koigile saadaolevatele süsteemidele. Testitulemuses
tuleb siiski lähtuda vaid teie soidukile vastavast varustusest.
Juhtseadme veakoodid süsteemide kaupa:
Süsteem: Mootor, B4184S2 MT/AT EMS 2000
76 Fault codes in gearbox control unit
Süsteem: Käigukast, Gearbox AT AW 55-50/51SN
001F No road speed signal
Süsteem: Immobilisaator, immobiliser Diagnose (IMM)
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Soiduki turvasüsteemid, Airbag Diagnose
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Pidur, ABS (Antilock braking system) Bosch 5.3.1
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Kliimaseade, Climate control CCM (Climate control )
CCM-000 Position sensor damper motor temperature, Signal too low
CCM-005 Seat heater left, Faulty signal
CCM-000 Position sensor damper motor air distribution, Signal too low
CCM-001 Damper motor air distribution, Blocked
CCM-005 Seat heater right, Faulty signal
CCM-001 Damper motor temperature, Blocked
Süsteem: Digitaalne näidikuplokk, Instrument DIM (DIM (Driver Info. Module))
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Lisavarustus, Central electronics CEM (Central electronics)
0027 Low battery voltage
Süsteem: Lisavarustus, Lock and alarm Guard lock Alarm VGLA
(Veakoode ei ole)
================================================================================
Niipalju kui googeldan siis saan aru, et P0722 on mingi käigukasti tööga (käiguvahetuse ülekanne?!? seotud sensor: Kas sellele pääseb ise ligi või peab pöörduma spetsialisti poole?
001F- Google pakub Pöörete arvu (ABS rõngas?). Mul vahetati rooliotsad ära, aga kas on võimalik et see rõngas läks paigast ära? Sest vahetult pärast rooliotste vahetamist mingit veateadet polnud. Töö tegija tegi proovisõidu koos minuga. Armatuur oli heas mõttes pime (v.a Service tuluke, mida ma lihtsalt pole viitsinud kustutada kuna see ei takista sõitmist).
Ma ilmselt ostan omale OBD skänneri, aga füüsilisi vigu sellega ei paranda.
Algul ehmatasin päris ära kuna arvasin, et käigukasti tõttu tuleb auto maha kanda, kui kast pekkis.
Nii hull pole, aga mootoritulukesest tahaks lahti saada küll.
Vedas, et auku vajudes käigukasti või mootoriõli leket ei tulnud. Auk oli suht sügav.
Mis kood võiks olla P1500?
Tänud vastajatele
Raporti sisu:
OBD-TESTIMINE
Auto rikke märgutuli (MIL) poles7 km.
Teie soidukist tuvastati 2 heitmetega seotud veakoode:
P0722 Output Shaft Speed Sensor Circuit No Signal
P1500
Süsteemi kontrolli osatestid:
OK Misfire (Engine Control Module)
OK Fuel system (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Engine Control Module)
OK Catalyst (Engine Control Module)
OK Oxygen sensor (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Transmission control module)
================================================================================
SÜSTEEMI TESTIMINE
Teostati süsteemipäring, millele vastas üks voi rohkem juhtseadet 9 tk.
Teie soidukil voib esineda süsteeme, mida ei ole voimalik meie
diagnostikateenusel tuvastada. Diagnostikateenus lähtub konkreetse soiduki margist ja mudelist
ning diagnostika teostatakse koigile saadaolevatele süsteemidele. Testitulemuses
tuleb siiski lähtuda vaid teie soidukile vastavast varustusest.
Juhtseadme veakoodid süsteemide kaupa:
Süsteem: Mootor, B4184S2 MT/AT EMS 2000
76 Fault codes in gearbox control unit
Süsteem: Käigukast, Gearbox AT AW 55-50/51SN
001F No road speed signal
Süsteem: Immobilisaator, immobiliser Diagnose (IMM)
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Soiduki turvasüsteemid, Airbag Diagnose
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Pidur, ABS (Antilock braking system) Bosch 5.3.1
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Kliimaseade, Climate control CCM (Climate control )
CCM-000 Position sensor damper motor temperature, Signal too low
CCM-005 Seat heater left, Faulty signal
CCM-000 Position sensor damper motor air distribution, Signal too low
CCM-001 Damper motor air distribution, Blocked
CCM-005 Seat heater right, Faulty signal
CCM-001 Damper motor temperature, Blocked
Süsteem: Digitaalne näidikuplokk, Instrument DIM (DIM (Driver Info. Module))
(Veakoode ei ole)
Süsteem: Lisavarustus, Central electronics CEM (Central electronics)
0027 Low battery voltage
Süsteem: Lisavarustus, Lock and alarm Guard lock Alarm VGLA
(Veakoode ei ole)
================================================================================
Niipalju kui googeldan siis saan aru, et P0722 on mingi käigukasti tööga (käiguvahetuse ülekanne?!? seotud sensor: Kas sellele pääseb ise ligi või peab pöörduma spetsialisti poole?
001F- Google pakub Pöörete arvu (ABS rõngas?). Mul vahetati rooliotsad ära, aga kas on võimalik et see rõngas läks paigast ära? Sest vahetult pärast rooliotste vahetamist mingit veateadet polnud. Töö tegija tegi proovisõidu koos minuga. Armatuur oli heas mõttes pime (v.a Service tuluke, mida ma lihtsalt pole viitsinud kustutada kuna see ei takista sõitmist).
Ma ilmselt ostan omale OBD skänneri, aga füüsilisi vigu sellega ei paranda.
Algul ehmatasin päris ära kuna arvasin, et käigukasti tõttu tuleb auto maha kanda, kui kast pekkis.
Nii hull pole, aga mootoritulukesest tahaks lahti saada küll.
Vedas, et auku vajudes käigukasti või mootoriõli leket ei tulnud. Auk oli suht sügav.
Mis kood võiks olla P1500?
Tänud vastajatele