1. leht 1-st

Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 04 Mär 2022, 22:29
Postitas Oldschool79
Tere! Küsimus targematele: Autoks S40 2002 Bensiin 1,8l. Auto jäi parempoolse esrattaga sügavasse auku kinni. Head inimesed aitasid välja aga kuna mul automaat siis tekkisid pärast edasitagasi nõksutamist avariitulukesed armatuurile. Esmalt hakkas vilkuma Käigukasti nooltuli (tähendab avariirežiimi), samuti jäi põlema check engine tuluke. Sõitsin Olerexi teenindusjaama ja tegin OBD diagnosti, kuna tahtsin näha, palju vigu välja lööb. Pärast diagnosti kadus vilkuv nooltuli ära, aga check engine põleb siiani.

Raporti sisu:
OBD-TESTIMINE
Auto rikke märgutuli (MIL) poles7 km.
Teie soidukist tuvastati 2 heitmetega seotud veakoode:
P0722 Output Shaft Speed Sensor Circuit No Signal
P1500


Süsteemi kontrolli osatestid:
OK Misfire (Engine Control Module)
OK Fuel system (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Engine Control Module)
OK Catalyst (Engine Control Module)
OK Oxygen sensor (Engine Control Module)
OK Comprehensive component (Transmission control module)
================================================================================
SÜSTEEMI TESTIMINE
Teostati süsteemipäring, millele vastas üks voi rohkem juhtseadet 9 tk.

Teie soidukil voib esineda süsteeme, mida ei ole voimalik meie
diagnostikateenusel tuvastada. Diagnostikateenus lähtub konkreetse soiduki margist ja mudelist
ning diagnostika teostatakse koigile saadaolevatele süsteemidele. Testitulemuses
tuleb siiski lähtuda vaid teie soidukile vastavast varustusest.

Juhtseadme veakoodid süsteemide kaupa:

Süsteem: Mootor, B4184S2 MT/AT EMS 2000
76 Fault codes in gearbox control unit

Süsteem: Käigukast, Gearbox AT AW 55-50/51SN
001F No road speed signal

Süsteem: Immobilisaator, immobiliser Diagnose (IMM)
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Soiduki turvasüsteemid, Airbag Diagnose
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Pidur, ABS (Antilock braking system) Bosch 5.3.1
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Kliimaseade, Climate control CCM (Climate control )
CCM-000 Position sensor damper motor temperature, Signal too low
CCM-005 Seat heater left, Faulty signal
CCM-000 Position sensor damper motor air distribution, Signal too low
CCM-001 Damper motor air distribution, Blocked
CCM-005 Seat heater right, Faulty signal
CCM-001 Damper motor temperature, Blocked

Süsteem: Digitaalne näidikuplokk, Instrument DIM (DIM (Driver Info. Module))
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Lisavarustus, Central electronics CEM (Central electronics)
0027 Low battery voltage

Süsteem: Lisavarustus, Lock and alarm Guard lock Alarm VGLA
(Veakoode ei ole)
================================================================================

Niipalju kui googeldan siis saan aru, et P0722 on mingi käigukasti tööga (käiguvahetuse ülekanne?!? seotud sensor: Kas sellele pääseb ise ligi või peab pöörduma spetsialisti poole?
001F- Google pakub Pöörete arvu (ABS rõngas?). Mul vahetati rooliotsad ära, aga kas on võimalik et see rõngas läks paigast ära? Sest vahetult pärast rooliotste vahetamist mingit veateadet polnud. Töö tegija tegi proovisõidu koos minuga. Armatuur oli heas mõttes pime (v.a Service tuluke, mida ma lihtsalt pole viitsinud kustutada kuna see ei takista sõitmist).

Ma ilmselt ostan omale OBD skänneri, aga füüsilisi vigu sellega ei paranda.
Algul ehmatasin päris ära kuna arvasin, et käigukasti tõttu tuleb auto maha kanda, kui kast pekkis.

Nii hull pole, aga mootoritulukesest tahaks lahti saada küll.
Vedas, et auku vajudes käigukasti või mootoriõli leket ei tulnud. Auk oli suht sügav.
Mis kood võiks olla P1500?

Tänud vastajatele

Re: Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 05 Mär 2022, 16:20
Postitas totu
Kui üks ratas tühja keris ja teine vastu maad, võis arvutile tunduda, et auto sõidab aga ühe ratta kiiruse andur ei tööta. Ei pretendeeri mingisugusele tõele aga ise sõidaks mõnda aega ja kui viga ei kordu, peaks tuli ära kustuma. Mootori tule saab ka kustutada igasuguse
OBD scanneriga.

Re: Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 07 Mär 2022, 12:09
Postitas sodimees
Abs juhe sellel poolel mis auku vajus :vigastatud
Kontrolli …

Re: Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 09 Mär 2022, 16:57
Postitas Oldschool79
Tere!

Asi on hullemaks läinud.Enam ei kustu Airbag ära. Sellistes tingimustes ülevaatuselt enam läbi ei saa.
Ostan skänneri, vaatan turvapadja pistikud üle. Aga kui on mingi väline sensor või midagi tõsisemat, siis nadi lugu, ilmselt pädeva elektriku juurde vaja minna.
Kahju, kui remont kallimaks läheb kui auto väärtus. NIi ilusat autot (Kuldset) on väga kahju maha kanda. Kuna esimene OBD diagnostika ütles et CEM low Battery, siis vast äkki aku väsinud? Proovisin küll täna laadida, aga sellest ei aidanud.

Re: Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 10 Mär 2022, 15:57
Postitas Oldschool79
Airbagil on SIPS viga (Parempoolne kaasreisija SIPS padi) koodiga 0137
Kui Ühendused on korras siis padi vigane vms?

Googeldanud, et võib olla istmealune juhtmeühendus-pistik. Samas katsudes tundus et korrlikult kinni on.
Mida teha soovitate?

Osta mingi 100 EUR skänner ja sellega õnne proovida?

Re: Diagnostika väljavõtte lugemine

Postitatud: 10 Mär 2022, 16:03
Postitas Igor
Pöördu kasutaja gljuk poole. Teeb diagnosti ( ei loe ainult vigu), mõtleb ja mõtleb välja. Siis saad otsustada, mida edasi teha.
100€ eest osta kiirlotot, võib olla praktilisem, kui mingi junn, millega pole ikka miskit peale hakata.