1. leht 1-st

Probleem tagurpidikäiguga

Postitatud: 26 Aug 2021, 11:52
Postitas tm80
Mootoriks D5 euro3. Küljes m56 manuaalkast (ei tea kas H või L markeeringuga).
Eelsõnaks: teadmised on mul veel kasinad ning seega vabandan halva terminoloogia pärast.

Probleem seisneb selles, et peale ca 5 kuni 10 meetrit tagurdamist viskab tagurpidi käigu jõuga välja (proovisin shifterit kinni hoida, aga asjatult).
Enamasti tuleb käik välja koheselt peale gaasi maha laskmist. Edaspidi käigud on bueno.

Sirvides erinevaid foorumeid, sai minu eelduseks, et tegemist on kulunud sünkroga (üks väidab, et on R-käigul on sünkro, teine väidab, et mitte).
Arvatakse veel, et selektorkahvlid võivad kulunud olla.

Visuaalselt vaadates tundub, et hoovastiku ei ole võimalik reguleerida/pingutada (arvasin, et hoovastikutrossid on välja veninud, aga ei tundu).

Tehtud tööd:
1) Vahetasin ära kulunud ülemise padja ja käigukasti padja (torque mount), lootes et see vähendab mootori + kasti + hoovastiku liikumist peale gaasi maha laskmist.
2) Vahetasin ära kasti õli. Väljalastud vana õli kogus oli ligilähedale 2.1 l nii nagu manuaalis. Lisaks ei märganud õlis metallipuru ega muud sodi.

Probleem säilib tänaseni. Kas pigem uuskasutatud kast swappida või remont? Lisaks, kas M66 FWD swap antud mootorile oleks sama lihtne kui m56?
Ootan tänulikult igasugust tagasisidet.

Re: Probleem tagurpidikäiguga

Postitatud: 26 Aug 2021, 15:57
Postitas ants
Kui manuaal, siis viga ilmselt lülitustrossides.
Reeglina tagurdus käigul sünkrot ei kasutata.
Tagurdamisel ei lülitata käiku lõpuni sisse ja
poolepealt viskab ta uuesti välja.

Re: Probleem tagurpidikäiguga

Postitatud: 26 Aug 2021, 20:03
Postitas tm80
Ty ants, uurin rohkem selle kohapealt.
Proovisin veel kasti peal hoovastiku vastavasse asendisse lükata käsitsi. Tundus, et sain hoovad ilusti lõppasenditesse, kuid käik hüppas endiselt välja ja just peale gaasi maha laskmist...