2012 T6 väände piir

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 28 Jaan 2021, 22:22

Tanel, tegelikult on lood siin praegu hoopis vastupidi. Mina ei tulnud siia fafa suhtumisega mingit umbes teooriat ajama vaid konkreetse küsimusega. Ja tegelikult ei viitsi ma väga nende fafa vendadega filosofeerida, kes räägivad mis kõik võib teoorias katki minna, samas pole keegi ühtegi loomkatset läbi teinud. Ilmselt poleks pidanud küsimusega mitte seotud kommentaaridele üldse reageerima.
Keegi ei küsinud mis juhtub kui väändepiir maha võtta vaid küsimus oli, kas keegi teab kuidas maha saab. Ma võin pika nimekirja anda kõikvõimalikest variantidest mis võib juhtuda.

Sisulise arutelu asemel tuleb seltskond hoopis filosofeerima teemal miks piiraja on ja mis kõik katki võib minna. On keegi siis piiraja maha võtnud ja seeläbi midagi ära lõhkunud? Ei ole veel ühtegi vastavat fakti esitatud. Kui keegi esitaks faktid: meetodi kuidas piir maha saadi, selgituse mis laiali lendas, pildid lisaks. Lasen piirajad samamoodi maha, vaatan kas juhtub sama, kui juhtub, teeb tugevamaks ja riputab äkki õpetuse kuidas teha nii et tükke ei lendaks.

Küsimusele "miks on vaja piiraja maha võtta" ei olegi ühtegi viisakat vastust, sest küsimus on sama sisutu nagu: "Miks on vaja mootori seadistust puutuda" või "Miks on vaja volvoga sõita." Ei olegi
Sama sisutu on kõigepealt väita, et see tagasild ei saa nagunii väändega hakkama ja siis post hiljem teatada et s80V8 saab ilusti väändega hakkama. Üks väide räägib teisele vastu. Mina ei tea palju reaalselt kast kannatab. Kas Sina tead täpselt öelda mitu Nm sisendvõllil või mitu Nm väljundvõllil see kast reaalselt kannatab? Nt dyno stendil kasti pilbasteks lasknud? Mina ei ole, ja seega ma ei tule ütlema millisel väändel kast laiali lendab.

Minu arutelu jõudis tulemuseni, et kuna keegi tegelikult väga torkinud ei ole ja esimesed käigud piirangu alla jätnud, peaks selle tee ette võtma ja vaatama, mida raud kannatab. 0-100 kiirendus on ainult 1, 2 käik, seega kolmandik võimsust jääb kasutamata.
Võttes arvesse sõiduki massi, võimsust ja ülekande arvu, on kuhgi kadunud oma 1-1.5s 0-100 kmh kiirendusest.

Kõige hullem mis juhtuda võib on, et keegi saab odavalt katkise kastiga või esiveolise T6e ja ma lähen võtan järgmiseks huviobjektiks midagi kolmeliitristest kolmetähelistest.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas Tanel » 29 Jaan 2021, 11:09

See, et sina oma küsimusele vastust ei saanud ei tähenda, et asi mõtetu on.
Miks sa ei saanud vastust?
95% ei saa P3 ajule ligi ja need kes saavad ei reklaami välja või ei paku antud asja põhimõtte pärast.
Jookseb peale seda laiali siis tahes tahtmata hakkab läbi käima kes tegi. Isegi kui algul on lause ees “omanik soovis” jääb mingil hetkel need kaks sõna ära ja kast lendas selle ja selle tehtud chipist.

Foorum ongi koht kus tekib asja kohta arutelu. Kui oleksid soovinud aruteluta siis postitanud oma küsimus fb ja keeranud kommentaarid kinni.

Arutelu tekkis juba teises kommentaaris vastupidavuse üle.

Kes siin endale vastu räägib?
raidu kirjutas:Selle jutu kohta, et "läheb katki" saan öelda, et kui on hirm et läheb katki, pole mõistlik üldse volvo roolis olla. Midagi läheb nagunii katki. Pole veel ükski masin igavesti kestnud.
Läheb katki, võtad lahti, vaatad mis läks katki, teed uue ja tugevama detaili ja laod kokku tagasi.

raidu kirjutas:Kõige hullem mis juhtuda võib on, et keegi saab odavalt katkise kastiga või esiveolise T6e ja ma lähen võtan järgmiseks huviobjektiks midagi kolmeliitristest kolmetähelistest.



Pole öelnud et tagasild ei saa hakkama. Hakkama ei saa haldexi pump. Õpi lugema mitte ära loe asju nii nagu sinule sobilik.
Ei tasu olla selline lumehelbeke, kes kohe arutelu peale propeller foorumisse peitu jookseb ja siin uksi paugutab

Loe mida sulle vastati ja kuidas sina vastasid.
Fa Fa vendadega ei viitsi filosofeerida, olles ise üks nendest.
Miks anti sulle bsr leht? Ilusti näha, et ca 500nm kannatab aga sina kukkusid tõmblema.

Öelnud kohe esimeses postis et otsin meest kes võttab maha piiraja et saaks tükke lennutama hakata.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas TheKris79 » 29 Jaan 2021, 23:52

Sõites hetkel S60 T6 awd-ga ja teades, et mul on see Polestari soft peale laetud pole veel oma 100tuh läbisõidu ja piisava piinamisega ühtegi probleemi suutnud tekitada. Talvel pidevalt pedaal põhjas nii teel kui ka jääl kohaltminnes, suvel ringrada ja suhteliselt palju paigalt kiirendusi teinud ning hetkel 122tuh kellal ning ei ole isegi ühtegi puksi pidanud vahetama. Korrapäraselt õlivahetused nii käimakastil, vahekastil ja ka haldexil. Kui nüüd eelnevaid postitusi vaadata on mul see kasti aju kah natuke muudetud.
Ise olin kahevahel, et Rica tune peale panna aga kuna 2a tagasi Rootsis seda ei saanud ei hakanud Hollandisse sõitma ainult selle pärast siis jäi ära. Nimelt neil oli siis millegipärast update väljas stage2 kus siis oleks olnud väidetavalt 395hp-d ja 540Nm välja punnitatud ( kui ferrita kati ja do88 cooleri paigaldada) aga tänaseks päevaks on see asi eemaldatud tootevalikust. See tekitab muidugi küsimuse miks? Äkki saadi mingil hetkel aru, et miskit puruneb aga ei oska ennustada. Ise sooviks teada kas keegi kiirusepiirangu eemaldamist on teinud ja siiani pole sellele veel vastust saanud. Suht nutune kui 250ne peal ja umbes 5000 pöörde peal klapp kinni läheb.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design

Ch3ator
Kõva postitaja
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Aug 2014, 10:42

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas Ch3ator » 30 Jaan 2021, 07:11

Vkm-is v40cc T5 (2.5l)suutsid nad kiirusepiirangu eemaldada

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas tallaploomi » 30 Jaan 2021, 11:42

Vdashiga saab ka kiiruspiirangu eemaldada,ise kodus kui Dice olemas.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas maan » 30 Jaan 2021, 22:44

raidu kirjutas:...Ega kellelgi T6 polestar map'i pole? Tahaks natuke võrrelda.
Võib olla ka veel auto peal. See vaid maha laadimise vaev.

On olemas PoleStar map auto peal (Tallinnas).
Kui ohutult kopeerida saad softi, siis olen nõus ;)

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4388
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas gljuk » 07 Veebr 2021, 20:35

Kes vene keelt oskab, võib ise lugeda: https://www.drive2.ru/b/581104540737077963/
Loo idee: TCM programmeerimine on PR jutt ning TCM remapi asemel progeb RICA ikkagi mootoriaju ümber. Tüübil oli julge remap peal ja peale RICA ostmist ei liikunud auto enam nii hästi, kui ennem. Lubati just 1 ja 2 käigu väändepiirid eemaldada.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist