D5 swirl valve
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
D5 swirl valve
Tere. mis põhjusel see must väike varras klappide küljest lahti tuleb, panin uue ja külge läheb ja hoiab ilusti ,klapid liiguvad kergelt ,aga iga kord ,kui on pedal to metal, tõmbab klapi küljest lahti.
Re: D5 swirl valve
Klappide küljes olev munak on kulunud, vaheta klapid ära ja saabki korda
Re: D5 swirl valve
Selge siis. Inchcape vahetas , kui oli 190 kellas nüüd on 330, järelikult aeg täis.
Re: D5 swirl valve
Endal oli sama jama ja vahetasin selle hoova välja.....oli miskine 10-15.-eur ja peale seda (2a möödas) pole kordagi küljest tulnud.
Re: D5 swirl valve
Just vahetasin ka. Igaks petteks keerasin munakale kruvi laia seibiga ka ette.
Kusjuures kui see munakas swirli võlliotsas logiseb ja õline on siis varda vahetusest mingit tolku pole.
Aga see hoob kuidagi jääb pingesse küll veidralt. Vidaga saab hoova käiku küll kalibreerida kuid see ka ei aita...
Järgminekord kui vaja peaks olema siis enam uusi klappe ei paneks. Teeks otsad pimedaks ja kogu lugu. Uute klappidega mingit erinevust mootori töös ega tolku neist ma küll ei näe....
Kusjuures kui see munakas swirli võlliotsas logiseb ja õline on siis varda vahetusest mingit tolku pole.
Aga see hoob kuidagi jääb pingesse küll veidralt. Vidaga saab hoova käiku küll kalibreerida kuid see ka ei aita...
Järgminekord kui vaja peaks olema siis enam uusi klappe ei paneks. Teeks otsad pimedaks ja kogu lugu. Uute klappidega mingit erinevust mootori töös ega tolku neist ma küll ei näe....
Re: D5 swirl valve
Jagan ka oma kogemust swirliga. 2008. aasta V70 P3, 2.4D 120 kW. Swirli hoob uuemat tüüpi, kus mõlemas otsas auk. Ühel hetkel märkasin, et hoob ripub otsapidi ainult swirli mootori küljes. Klappide külge läks hoob väga lohvalt ja hiljemalt järgmiseks päevaks oli jälle maha tulnud. Ostsin Info Autost uue originaalhoova 14€, aga sama asi - aktuaatori külge läks nii, et pidi näpitsatega kinni pigistama, aga klappide küljes plastist munaka otsas ei tahtnud kuidagi üle päeva püsida. Uurisin juba foorumitest erinevaid lahendusi (sellel mootoril on swirli mehhanismi ümbruses ülikitsas, poldi või naela jaoks augu puurimine vajab mingit imeriista), muuhulgas soovitati Inglismaa foorumis hoob lihtsalt teistpidi peale panna - nii peaks kaks väikest plastnaga teda paremini kinni hoidma. Tellisin aga igaks juhuks enne katsetamist tagavaraks Aero Motorsist kõige odavama (3€) Maxgeari hoova ja see on juba mitu päeva peal püsinud. Läheb klappide külge ka ikka tuntava klõpsuga ja hoiab end seal kinni. Ja kütusekulu paistab toimiva swirliga ikka omajagu väiksem. Vibratsioon tühikäigul niisamuti.
See toode:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 00-maxgear
See toode:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 00-maxgear
Re: D5 swirl valve
Scorps kirjutas:Jagan ka oma kogemust swirliga. 2008. aasta V70 P3, 2.4D 120 kW. Swirli hoob uuemat tüüpi, kus mõlemas otsas auk. Ühel hetkel märkasin, et hoob ripub otsapidi ainult swirli mootori küljes. Klappide külge läks hoob väga lohvalt ja hiljemalt järgmiseks päevaks oli jälle maha tulnud. Ostsin Info Autost uue originaalhoova 14€, aga sama asi - aktuaatori külge läks nii, et pidi näpitsatega kinni pigistama, aga klappide küljes plastist munaka otsas ei tahtnud kuidagi üle päeva püsida. Uurisin juba foorumitest erinevaid lahendusi (sellel mootoril on swirli mehhanismi ümbruses ülikitsas, poldi või naela jaoks augu puurimine vajab mingit imeriista), muuhulgas soovitati Inglismaa foorumis hoob lihtsalt teistpidi peale panna - nii peaks kaks väikest plastnaga teda paremini kinni hoidma. Tellisin aga igaks juhuks enne katsetamist tagavaraks Aero Motorsist kõige odavama (3€) Maxgeari hoova ja see on juba mitu päeva peal püsinud. Läheb klappide külge ka ikka tuntava klõpsuga ja hoiab end seal kinni. Ja kütusekulu paistab toimiva swirliga ikka omajagu väiksem. Vibratsioon tühikäigul niisamuti.
See toode:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 00-maxgear
Ma panin tagurpidi ajutiselt ja nüüd ta seal juba üle aasta edukalt
Plaanisin suvel vahetada välja kuna KKK tihend tahab nagunii tegemist, aga kuidagi ei jõudnud sinnani
Re: D5 swirl valve
Panin ka ikkagi tagurpidi nüüd, ei jäänud ta õigetpidi püsima.
Re: D5 swirl valve
Mina sulatasin jootekolbiga selle plastik hoova veidike tihedamaks tagasi. Seni püsib (teine aasta vist juba).
KKK sai tooaeg avatud ja kuna swirlid tundusid ise tugevad siis ei hakand vahetama uue vastu. Vist kunagi olid VIDA-s vahetatud ka.
KKK sai tooaeg avatud ja kuna swirlid tundusid ise tugevad siis ei hakand vahetama uue vastu. Vist kunagi olid VIDA-s vahetatud ka.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline