760/780/960 Nivomat conversion
Postitatud: 22 Jaan 2018, 20:54
Teema põgusalt varemgi läbi käinud aga kuna mul nüüd ühel autol peale ööpäevast tõstukil rippumist mõlemad Nivomat amordid viimased aurud välja lasid ning enam autot üles tõsta ei jaksa, siis on viimane aeg asjale mingi loogiline lahendus leida.
Üks lahendus on iseenesest olemas https://www.ipdusa.com/products/6323/10 ... gas-shocks
... aga asja teeb ülimalt ebameeldivaks lisanduv transpordikulu ja tollitasud, mis hinna enam-vähem kahega korrutavad. Siin tekib juba kiusatus lihtsamat teed minna ja sama raha eest uued Nivomatid osta.
Olles juba pikemat aega sel teemal kukalt süganud ei näe ma muud võimalust, kui tuvastada originaalvedru parameetrid (kõik mõõdud ja kandevõime), tuletada kuidagi milline peaks olema mitte-Nivomat´i kandevõime ning siis jääb veel vaid väike samm minna - tuvastada millise auto vedrud on piisavalt sarnaste parameetritega
Üks 960 müügikuulutus kunagi jutustas, et tagavedrud on asendatud Volga vedrudega, kuid seda infot kontrollida pole olnud võimalust.
Kas kellelgi on olnud võimalus sama asi juba ära lahendada ning teab lahkesti jagada sobilike asendusvedrude andmeid?
Või on kusagil olemas maagiline sirvitav andmebaas (väga paljude) autode vedrude andmetega, kust loogilise pingutusega saaks asendused välja valida.
Mul oleks kohe kahele autole huvi sellised osta/paigaldada ning paaril tuttaval võib koheselt sama huvi tekkida niipea kui lahendus olemas on. Samuti pole ju teada palju selliseid autosid veel võib õuele sattuda ...
P.S. 760-e puhul on teema aktuaalne alates 88a mudelipõlvkonnast e. sedaankerega autodest mis on Multi-Link tagavedrustusega.
P.P.S. 960-e puhul räägime ainult esimesest põlvkonnast e. 91-94 tootmises olnud sedaanidest, mis tulid tehasest ainult Nivomat´idega.
P.P.P.S. 960 teist põlvkonda (95-98) see teema otseselt ei puuduta, sest seda tuli tehasest nii Nivomat kui ka tavalise vedruga ja väsinud Nivomatide puhul on võimalus tagavedru ära vahetada originaaldetaili vastu.
Üks lahendus on iseenesest olemas https://www.ipdusa.com/products/6323/10 ... gas-shocks
... aga asja teeb ülimalt ebameeldivaks lisanduv transpordikulu ja tollitasud, mis hinna enam-vähem kahega korrutavad. Siin tekib juba kiusatus lihtsamat teed minna ja sama raha eest uued Nivomatid osta.
Olles juba pikemat aega sel teemal kukalt süganud ei näe ma muud võimalust, kui tuvastada originaalvedru parameetrid (kõik mõõdud ja kandevõime), tuletada kuidagi milline peaks olema mitte-Nivomat´i kandevõime ning siis jääb veel vaid väike samm minna - tuvastada millise auto vedrud on piisavalt sarnaste parameetritega
Üks 960 müügikuulutus kunagi jutustas, et tagavedrud on asendatud Volga vedrudega, kuid seda infot kontrollida pole olnud võimalust.
Kas kellelgi on olnud võimalus sama asi juba ära lahendada ning teab lahkesti jagada sobilike asendusvedrude andmeid?
Või on kusagil olemas maagiline sirvitav andmebaas (väga paljude) autode vedrude andmetega, kust loogilise pingutusega saaks asendused välja valida.
Mul oleks kohe kahele autole huvi sellised osta/paigaldada ning paaril tuttaval võib koheselt sama huvi tekkida niipea kui lahendus olemas on. Samuti pole ju teada palju selliseid autosid veel võib õuele sattuda ...
P.S. 760-e puhul on teema aktuaalne alates 88a mudelipõlvkonnast e. sedaankerega autodest mis on Multi-Link tagavedrustusega.
P.P.S. 960-e puhul räägime ainult esimesest põlvkonnast e. 91-94 tootmises olnud sedaanidest, mis tulid tehasest ainult Nivomat´idega.
P.P.P.S. 960 teist põlvkonda (95-98) see teema otseselt ei puuduta, sest seda tuli tehasest nii Nivomat kui ka tavalise vedruga ja väsinud Nivomatide puhul on võimalus tagavedru ära vahetada originaaldetaili vastu.