Sisepõlemise osa tegelikult täitsa tavaline D5 koodiga D5244T15.
Ei andnud rahu ja tegin Vidas pihustite kompensatsiooni teste erinevate pööretega.
Testid tegin nii, et päeva esimene külmkäivitus ja HV akude laadimiskoormus kohe peal, siis tõstsin vaikselt pöördeid kuni kõige märgatavama puterdamiseni. Ning siis sealt ~ 1400 rpm-i peale, kui puterdamist enam üldse märgata ei ole.
Külmkäivitus laadimisega, puterdamine tuntav:
https://drive.google.com/file/d/1UrkmU_ ... sp=sharingNatuke pedaali vajutust, puterdamine märgatavam:
https://drive.google.com/file/d/1UrOrnQ ... sp=sharingNatuke pööret juurde, puterdamine kõige tuntavam:
https://drive.google.com/file/d/1Uinalx ... sp=sharingVeel pööret juurde, puterdamine ei ole enam märgatav:
https://drive.google.com/file/d/1UgYLWL ... sp=sharingPeale viimast pilti võtsin laadimise tagant ära ning tegin tühikäigul uuesti testi:
https://drive.google.com/file/d/1Udy90M ... sp=sharingNing siis ilma laadimiseta kõrgendatud pööretel ka üks test:
https://drive.google.com/file/d/1UagN5s ... sp=sharingEhk oskab, või saab keegi nendest testidest mingi järelduse teha. Vida ise väidab, et kui mõni pihusti jõuab 4mg või - 4mg lähedale, siis on asi hapu ja tuleks pihusti välja vahetada.
Minu testides ei ole pihustid veel 1 mg juures. Neti avaruste info alusel ütleks, et täitsa hea seis, samas Volvo D5 mootoriga sina peal ei ole ning ehk seal piisab juba väikesest erinevusest kompensatsioonis, et asi oleks tuntav.
Latirõhu kõikumist ~ 20 bari ulatuses auto aju ettekirjutatust olen näinud. Seda küll Car Scanneri app-i kasutades, mitte Vidat.
Tanel