Tere,
Päris pikalt on siis vaikus olnud aga mõtlesin,et uurin maad.
Kas oled auto käima saanud ja milles oli viga?
endal sama probleem hetkel.
D5'e elektriline kütusepump
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: D5'e elektriline kütusepump
Auto käis ja käib siiamaani kenasti.
Algselt oli viga ühes klapis mis oli kinni kiilunud. Pump käis aga kütet edasi ei liigutanud kui alla veerand paagi oli. Nüüdseks on pump ise otsad andnud, sest süüde sees on paagi kohal vaikus. Probleemi pole, alla veerand paagi ei lase, käivitub-sõidab kenasti. Ootan soojemat ilma-aega et kogu võttur välja vahetada.
Algselt oli viga ühes klapis mis oli kinni kiilunud. Pump käis aga kütet edasi ei liigutanud kui alla veerand paagi oli. Nüüdseks on pump ise otsad andnud, sest süüde sees on paagi kohal vaikus. Probleemi pole, alla veerand paagi ei lase, käivitub-sõidab kenasti. Ootan soojemat ilma-aega et kogu võttur välja vahetada.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: D5'e elektriline kütusepump
Naise autol siis ilmnesid selle aastase teise külmalainega probleemid. Viskas -8, auto seisis poolteist päeva ning naine hakkas poodi minema -6 kraadiga ning autot käima ei saanud. Kui break cleaneriga aitasin siis sain käima. Samas kui mootor soe siis pole mingit probleemi käivitusega, ainult külge saanud liiga "pehme" hooratas teeb käivitamise gramm pikemaks kui vöiks olla. Veakoodiks andis ECM-2800 fuel pressure control valve - signal too low. Viskasin oma autolt ringi ja peale vigade kustutamist kadus esmalt ka kood aga käima läheb ikka kuidagi naljakalt. Oma auto seisis enne ümber viskamist ka 2 päeva aga läks naise autolt vöetud klapiga ilusti käima. Peal uued küünlad, filter sai uus sügisel. Mootoriks D5244T Euro3 tahmakata.
Selline pilt siis käivitusel ja tühikäigul, tühikäigul on 200 000 madalamal vahemik. Ise kipuks kahtlustama üleröhuklappi mis ei pea nii palju kui vaja aga samas ülemine ots kiirendades on nagu selline mis peaks ka olema.
Mainin ära et järsult kiirendades viskab ka örnalt overboosti aga see tundub olema pisut umbes katist kuna peale esmast mitte korralikku pesu on seda vaevu märgata(enne pesu viskas üsna kärmelt, ummistuse on arvatavasti pöhjustanud karteri tuulutusklapi membraani minestamine ja sealt kaudu öli imendumine ning see ummistas kati sest pesu tehas tuli sealt välja öli).
Selline pilt siis käivitusel ja tühikäigul, tühikäigul on 200 000 madalamal vahemik. Ise kipuks kahtlustama üleröhuklappi mis ei pea nii palju kui vaja aga samas ülemine ots kiirendades on nagu selline mis peaks ka olema.
Mainin ära et järsult kiirendades viskab ka örnalt overboosti aga see tundub olema pisut umbes katist kuna peale esmast mitte korralikku pesu on seda vaevu märgata(enne pesu viskas üsna kärmelt, ummistuse on arvatavasti pöhjustanud karteri tuulutusklapi membraani minestamine ja sealt kaudu öli imendumine ning see ummistas kati sest pesu tehas tuli sealt välja öli).
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: D5'e elektriline kütusepump
Ja pihusti tagasivoolud külma mootoriga tegid mida?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: D5'e elektriline kütusepump
kloox kirjutas:Ja pihusti tagasivoolud külma mootoriga tegid mida?
Kas peale käima minekut vöi enne?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: D5'e elektriline kütusepump
Enne,peale pole vahet enam.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: D5'e elektriline kütusepump
Umbes 17 sekundit ketramist käivitumiseni ja süüte keeramisest alates minuti jooksul järgnevad:
35,40,63,40,70
Väljas 3 kraadi sooja.
Peaks vist kuni 40 olema lagi kui öieti mäletan. Vaadates erinevusi siis eeldaks et kui käima läheb siis ka longates aga kui käima veab siis on köik silindrid ilusti taga.
Eks peab eelmised pihustit riiulist vötma ja hakkama läbi proovima, seal oli 3 korralikku enne vahetust aga jäid märkimata millised.
Pihustid ju overboosti ei tekita?
35,40,63,40,70
Väljas 3 kraadi sooja.
Peaks vist kuni 40 olema lagi kui öieti mäletan. Vaadates erinevusi siis eeldaks et kui käima läheb siis ka longates aga kui käima veab siis on köik silindrid ilusti taga.
Eks peab eelmised pihustit riiulist vötma ja hakkama läbi proovima, seal oli 3 korralikku enne vahetust aga jäid märkimata millised.
Pihustid ju overboosti ei tekita?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: D5'e elektriline kütusepump
Kui masin käib normaalselt,siis tagasivoolusid saab eraldi remontida ja ei tohiks väga kirves olla ka.Nii mõnigi on ise kodus selle vea ära remontinud.Ja tundub,et kõigil 5 oleks soovitatav see ära teha.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist