Mure madaldusega
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Mure madaldusega
Tere sai autole paigaldatud eibach madaldus vedrud . Aga auto esi otsa ei langenud kuigi auto tagaots vajus küll alla . Kas kellegil on olnud midagi sellist ja teab mis ma valesti tegin ?
Tags:
Re: Mure madaldusega
pole kindel ja võin rämedalt exida aga ega juhuslikult ei vahetanud taga ja esi vedrusi omavahel ära. muud seletust nagu kiiruga pähe ei torkkand.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: Mure madaldusega
Sama hästi võiks küsida äkki auto oli kallaku peal mõõtmise hetkel. Või äkki oli liiga palju katuleid pagassis. Tegelt juba täis kütusepaak muudab paar cm.
Aga teema on tegelikult selles, et esiamordid on gaasikad ja need tahavad ise hoida. Taga millegipärast on ei hoia nii ja neil on kõik tagavedrud hästi pehmed millegipärast. Vedrud on valesti projekteeritud muud midagi. Õliamordiga oleks ok. Või siis võrdlusbaas vale, äkki enne olid ka madaldusvedrud, pehmeks roostetanud vedrud vms. Mis madaldust see eibach lubab ametlikult?
Anna mõõt koopa servast ratta keskele, siis saab analüüsida madalduse suurust.
Aga teema on tegelikult selles, et esiamordid on gaasikad ja need tahavad ise hoida. Taga millegipärast on ei hoia nii ja neil on kõik tagavedrud hästi pehmed millegipärast. Vedrud on valesti projekteeritud muud midagi. Õliamordiga oleks ok. Või siis võrdlusbaas vale, äkki enne olid ka madaldusvedrud, pehmeks roostetanud vedrud vms. Mis madaldust see eibach lubab ametlikult?
Anna mõõt koopa servast ratta keskele, siis saab analüüsida madalduse suurust.
Re: Mure madaldusega
Mõne raskema mootoriga variandi vedrud sattunud äkki
Re: Mure madaldusega
Amort seal küll midagi üleval ei hoia
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist