Tõstaks teemat. Tõesti huvitav, kuhu viia kasti parandusse. Kast on ZF toodang koodiga 8HP70. Probleemi omapäraks on kasti mitterahuldav töö KÜLMANA. Käiguvahetused on üsna ebamugavad. Kui soojaks läheb, töötab kast peaaegu laitmatult.
Olen meilidega peksnud hästi palju tegelasi. Meie kiidetud Hõbenool sai mitu kirja. automaatkast.ee vastas, et tegeleb kõikide kastidega, aga praegu on puhkusel. Läti Recro vastab ebaregulaarselt, kord on hästi kiired vastajad, siis jäävad vait. Panin raha kõrvale, leppisin nendega juba kokku, ja siis kadusid lihtsalt ära. Tühistasin aega. Tegelt ei tahagi ainult Eesti piires tegijat leida, vaid tahan KASTI KORDA SAADA. Võin minna ka Läti või Leedu.
Emotsioonid:
1. Miks kõik kohad üritavad esimese asjana "diagnostikat" pähe määrida? Milleks diagnostika, kui tulemuseks on alati "Hüdraulikaploki taastamine/vahetus, ja kui ei aita, siis käigukasti täielik taastamine". Kas keegi on teist diagnoosi saanud?
2. Keegi, KEEGI ei ole öelnud: "Jah, sellise asjaga oleme kokku puutunud, tule kohale, jäta meile auto ja €€€-€€€€" ja saad korda. Miks? Pole sellist kogemust? Hakatakse jälle oma diagnostika jutuga pihta. Arvuti järgi on kõik väga ilus, ZF kast jälgib muhvide tööd päris huvitavalt ja kõik numbrid on väga ilusad mul.
Mõtlen nüüd kasutatud kasti peale. Plussid: loodetavasti pole ükski "tegija" veel nina sisse pistnud (doonor on max 9-10a vana, avariiline, või varastatud, njah
). Teine, praegune (täitsa töötav kast, muide) jääb kõrvale ja probleemide korral saab alati tagasi visata. Miinused: põrsas kotis, aga tegelt sama, mis poolik remont, mis maksab Eestis 1.2K, Lätis 1k ringis + sõiduraha, toitumine, hotellid jne.
3k on täielik taastamine, mis tundub ebamõistlik. 1.2K oleks kulutanud, kui keegi ütleks, et saab esimese korraga probleemist jagu.
Mõtted teretulnud.
Tänan