Tere.
Mureks siis volvo cvvt paika saamine. Leidsin netist erinevaid õpetusi.
Auto ise 2001a s60 125kw ilma turbota mootor.
cvvt on siis sisselaske nukal.
hetkel on alt vända märk paigas nukad rakisega kinni ja nüüd tekkiski küsimus, et mis see õige asend oleks cvvt rattal nuka külge keerates. Liikumine tal ca 3,5-4 hammast.
On kellelgi kogemus selles vallas? Või mõni hea link studeerimis materjaliga.
EDIT: Ise loll. Rihma pingutamisega läks ikka paigast ära eelnevalt. Nüüd sai hea!
CVVT ratta paika panemine (sisselase) Korras
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
CVVT ratta paika panemine (sisselase) Korras
Viimati muutis crisp, 13 Juul 2017, 18:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: CVVT ratta paika panemine (sisselase)
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=67874
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=70519
http://www.fixya.com/cars/t6142485-need_help_readjusting_cvvt_timing_volvo
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=70519
http://www.fixya.com/cars/t6142485-need_help_readjusting_cvvt_timing_volvo
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
Re: CVVT ratta paika panemine (sisselase)
Proovisin selle nn tehase manuaali järgi.
laias laastus selle video järgi https://www.youtube.com/watch?v=o4uLvH151-c
märgid paika (väljalase ja väntvõll)
nukad omavahel rakisega kinni
cvvt rattas sai külge nii, et kui märk (see mis rihmaratta ja ülemise mootorikaane peal) paigas siis rattas on maksimaalselt päripäeva
rihm sai ka nii peale pandud, et rattas oli maksimaalselt päripäeva
kõik kokku 30km tiir, et mootor korralikult soojaks saaks ja siis kui teha süütega on/off ilutseb taas kood ECM-640F (camshaft reset valve faulty signal)
Mõni õpetus väidab, et tuleks cvvt päripäeva keerates jätta 1-2 hammas enne märki rihmarattal... eks pean siis seda järgmisena proovima.
laias laastus selle video järgi https://www.youtube.com/watch?v=o4uLvH151-c
märgid paika (väljalase ja väntvõll)
nukad omavahel rakisega kinni
cvvt rattas sai külge nii, et kui märk (see mis rihmaratta ja ülemise mootorikaane peal) paigas siis rattas on maksimaalselt päripäeva
rihm sai ka nii peale pandud, et rattas oli maksimaalselt päripäeva
kõik kokku 30km tiir, et mootor korralikult soojaks saaks ja siis kui teha süütega on/off ilutseb taas kood ECM-640F (camshaft reset valve faulty signal)
Mõni õpetus väidab, et tuleks cvvt päripäeva keerates jätta 1-2 hammas enne märki rihmarattal... eks pean siis seda järgmisena proovima.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist