Volvo D5 120kW anomaalia

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Keivin
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Veebr 2012, 22:18

Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas Keivin » 22 Mai 2024, 22:08

Mure järgmine..
Talvel ja jahedamate ilmadega 0 probleemi ja nii kui kevad ja soojemad ilmad saabuvad hakkavad jamad pihta.

Käib ilusti. Külmalt käivitub hetkega, soojalt ketrab natuke kauem. Vahepeal ühtlase kiirusega sõites või õrnalt gaasi vajutades jõnksutab (nagu ei saaks kütet kätte) ja sel hetkel on näha et viskab tagant ka vähe musta.
Kurvis või näiteks ringteel sõites ja hakates maha keeramisel gaasi vajutama, siis mõtleb hetkeks ja ca poole-sekundi pärast reageerib gaasile.
Mida soojem on ilm seda rohkem on trassil sõites näha kerget halli/musta vinet ja viskab pidevalt ette ka kollast hüüumärki “motor service vereist”, mille tulemusena kaob turbo järelt. Kiri on ees ca 5-10 sek, seejärel kustub ise sõidupealt ja turbo tuleb tagasi. Enamasti viskab kirja ette ja turbo tagant kui ees on mingi tõus. (Lisasin pildi)

Käis diagnostis, olid olnud õhulugeja ja madala küttesurve vead. 2 pihustit vahetati, mille tagasivoolud ei klappinud. Õhulugejat ei vahetatud, öeldi et selles ikka viga pole. Auto kätte sain, siis tundus kõik ok aga järgmine päev hakkas sama jama pihta. Just on vahetatud ka mootori vaakumpadjad. Õhufiltri ja küttefiltri vahetusega ei muutunud ka midagi. Küttekulu ka tõusnud ca 2-3l/100km kohta.

Oskab keegi targem veel pakkuda, mida peaks vaatama?
Kas see “susin” on ok?
https://youtu.be/rwxf3DRisZw?si=1Gmk3zTugqZ4saW6
Manused
IMG_1383.jpeg
Motor service vereist

Tags:

Kasutaja avatar
marko1975
Kreisi postitaja
Postitusi: 443
Liitunud: 07 Mai 2022, 08:25
Asukoht: aespa

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas marko1975 » 23 Mai 2024, 07:04

minu mõte:

1.
puhasta piduri clineriga õhulugeja ette vaatlikult ära - tagant must viitab kütuse segu suurenemisele. ( kui õhu kogus v@ike ja juht tahab vajutada siis antakse rohkem kütust peale kui õhu kogus lahjem). kui nad ei ole juba puhastanud seda andurid jui pole tee ise @ra.

2.
soojalt ketremise teema oli kunagi opeli disladel ka suht tihe probleem - neil oli siis pumba hõrenemine probleemiks.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011

Keivin
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Veebr 2012, 22:18

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas Keivin » 23 Mai 2024, 08:48

marko1975 kirjutas:minu mõte:

1.
puhasta piduri clineriga õhulugeja ette vaatlikult ära - tagant must viitab kütuse segu suurenemisele. ( kui õhu kogus v@ike ja juht tahab vajutada siis antakse rohkem kütust peale kui õhu kogus lahjem). kui nad ei ole juba puhastanud seda andurid jui pole tee ise @ra.

2.
soojalt ketremise teema oli kunagi opeli disladel ka suht tihe probleem - neil oli siis pumba hõrenemine probleemiks.


Eile võtsin õhulugeja maha, oli seest veits nõgine küll. Eks ma proovin siis seda puhastada, kui ei aita siis tuleb vist uut proovida.

Kasutaja avatar
marko1975
Kreisi postitaja
Postitusi: 443
Liitunud: 07 Mai 2022, 08:25
Asukoht: aespa

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas marko1975 » 23 Mai 2024, 12:19

hea kui saad breikuga algul üle lasta ja siis õhuga kuivaks. ära ainult nühi seda.

tehin oma 90 ka seda teemad igaks juhuks profulakt. mõttes. oli teine tolmune silmaga oli tolmu kübemeid näha . aerosooli breikuga algul ja kasutasin arvuti jaoks mõeldud aerosool pudelis suruõhku kuivatamiseks ja siis külge tagasi.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas gljuk » 23 Mai 2024, 16:38

Mõni õhulugeja sureb ka siis, kui seda spets MAF cleaneriga pritsida. Ei puutu, ei puhu kompressoriga. Pritsin spets puhastusainega, lasen ära kuivada ja laip.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas amazon86 » 24 Mai 2024, 17:59

Soovitaks kontrollida vahejahutit ja sisselaskega seotud lõdvikuid. Vahejahuti juures tuleb otsida tumedaid õliseid kohti. Korralik diagnostika ja live data uurimine tuleks ka kasuks.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

ralliedash
Kõva postitaja
Postitusi: 201
Liitunud: 03 Apr 2015, 10:08
Asukoht: Saaremaa

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas ralliedash » 28 Mai 2024, 18:36

Miskipärast soovitaksin alustada EGR-i puhastamisest
Elu ei ole ainult hevi metal ja mootorrattad. Vahest on see ka trääns ja jaapani luukpärad.

Keivin
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Veebr 2012, 22:18

Re: Volvo D5 120kW anomaalia

PostitusPostitas Keivin » 05 Juun 2024, 19:28

Sain nüüd auto alla ja hoopis cooler on punnis ja õline


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist