Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Tere!
Sõidan oma Volvoga 100% ainult Pärnu linnas, mis iseenesest ei ole väga ummikute ja peatuste rohke. Nullisin enne talve kütusekulu ära ja nüüd näitab talve keskmiseks kütusekuluks 25.7 l/100km. Kui auto sai ostetud, siis suvisel ajal oli ka kütusekulu linnas 20l/100 km kandis. Tol ajal sai nõu peetud automüüjaga ja Volvo teeninduse mehed ültesid et see number on normaalne. 25.7 l/100km juba enam nii normaalne ei tundu, kui arvesse võtta et passi järgi peaks linnas kulu olema 16l/100km.
Muidu auto täiesti heas korras, originaal läbisõit tiba üle 210tuh. Ainus asi mis endale tundub kahtlane on külmkäivitus, mis lööb käima pannes sumbutitest eriti tugeva bensiinihaisu välja, kuid see kaob mõne hetke pärast. Ehk oskab keegi nõu anda, mida vaadata või kas üldse on põhjust muretsemiseks ja masin peabki sellist kütusekulu näitama?
Sõidan oma Volvoga 100% ainult Pärnu linnas, mis iseenesest ei ole väga ummikute ja peatuste rohke. Nullisin enne talve kütusekulu ära ja nüüd näitab talve keskmiseks kütusekuluks 25.7 l/100km. Kui auto sai ostetud, siis suvisel ajal oli ka kütusekulu linnas 20l/100 km kandis. Tol ajal sai nõu peetud automüüjaga ja Volvo teeninduse mehed ültesid et see number on normaalne. 25.7 l/100km juba enam nii normaalne ei tundu, kui arvesse võtta et passi järgi peaks linnas kulu olema 16l/100km.
Muidu auto täiesti heas korras, originaal läbisõit tiba üle 210tuh. Ainus asi mis endale tundub kahtlane on külmkäivitus, mis lööb käima pannes sumbutitest eriti tugeva bensiinihaisu välja, kuid see kaob mõne hetke pärast. Ehk oskab keegi nõu anda, mida vaadata või kas üldse on põhjust muretsemiseks ja masin peabki sellist kütusekulu näitama?
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Näitamine näitamiseks, palju ta päriselt võtab?
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Igor kirjutas:Näitamine näitamiseks, palju ta päriselt võtab?
See 20l/100 km näit soojemal ajal mida kompuuter näitas, sai üle kontrollitud. Panin paagi täis ja sõitsin tühjaks ja täpselt 20l/100km tuli ka reaalne kulu. Seega ei kahtle väga ka praeguse näidu õigsuses, kuid käsi südamel 100% vanduda ei saa, et tõesti ka täpselt 25.7 tõesti ka kulunud on. Probleemi leidmise eesmärgil eeldame, et see on ka reaalne kütusekulu. Mida peaksin tegema?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7612
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Pikk on keskmine ots ja palju sa kuus löbi sõidad. Libedaga veojõukontroll suurendab ka küttekulu, kuna esimene haarde otsimise meetod peaks ole a libiseva ratta pidurdamine.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Otsad on üpris lühikesed. Trenni, lasteaeda ja tagasi koju, ehk sellised maksimum 5-10km otsad. Olenevalt sõitude tihedusest kuus umbes 100-200km. Väga väike läbisõit ühesõnaga, mingit äkilist kiirendamist või rallit sõitmist ei harrasta, lapsed peal väga sujuvalt kulgemine. Kas see libe üksi siis võib tekitada 25.7? Suvel reaalne 20 l/100km tundub teiste inimeste küttekulu sama masinaga võrreldes ikkagi tublisit üle normaalse.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7612
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Paksud õlid, libedus, kas mootori soojendamine või enamus ajast külma mootoriga sõitmine. Kas see esimene talv selle autoga? Kui sarnases kasutuseežiimis/oludes pole paremaid näite olnud, siis ma paneks väga autovaenuliku kasutusrežiimi arvele.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Üldiselt enne sõitma hakkamist masin ikka soojeneb kohapeal 5 minutit, kui päris külmad ilmad, siis veel kauem. Sõitu alustan sujuvalt ja esimese kilomeetri üldiselt läbin madala kiirusega ja ei tambi kohe gaasi 50 peale. Just olen viimastel sõitudel vaadanud, et vaikselt 30km/h kiirusega sirgel teel sõites kompuutri hetkekulu ei suuda alla 20 põhimõtteliselt saadagi. Auto on minu käes kolmas aasta ja eelmistel talvedel nagu üle 22l 100 ei mäleta. Samas see 20l/100km mis palaval kesksuvel tuleb, ei kõla ka väikeste otsade peale päris õieti.
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Külma mootoriga ongi volvodel ulmeline kulu ja selle 5-10 km peale elus see mootor soojaks es saa.Traktoriga külma motoga suht tavaline näit 30 ligi.Soojalt muidugi on teised nr ees.Mine tee pikem sõit nii 100km ja vaata palju siis hetkekuluks näitab.Kui ikka 20+ siis hakka vigu otsima.Küünlad,lamdad jne.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Tundub täiesti normaalne kulu arvestades täiesti ajuvabalt lühikesi otsasid, hetke talve oma miinuskraadide, suure lumekogusega jne. Nagu juba kirjutati, siis mootor ei jõua sellise vahemaa peale soojaks minnagi ning igasugused vahepeatused ja uuesti käivitamised, panevad kütusekulule veel otsa.
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Kas see on siis nüüd 3.2 ilma turbota või 3.0 T6? 3.2 T6 pole olemas. Algusaastate 3.2 vabalthingav (175kw) ja 3.0 T6 (st. 210kw variant) olid juba tehaseandmete järgi janusemad, kui nn uuem 3.2 vabalthingav ja 3.0 T6 224kw ja see omakorda tähendab, et reaalne kulu ka kõrgem. Lühikesed otsad külma mootori ja praeguste ilmadega sinna 20 kanti on täiesti normaalne kulu.
Viimati muutis aLLaN86, 15 Veebr 2022, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
T6 on jah vale, vabalthingav 3.2 mootor ilma turbota on.
Tänud kõigile vastuste ja info eest. Saan ma teist õigesti aru, et see et ma kohapeal lasen moootoril soojaks minna enne sõitu, ei peagi kulu alla võtma, kuna otsad on lühikesed? Ja esimeses postis mainitud vänge bensiinihais auto käivitamisel on ka normaalne nähtus? (peale külmkäivitust kuskil esimesed 10 sekundit on pöörded tavalisest kõrgemal, lööb selle haisu välja ja siis tõmbab kõik normi tagasi)
Tänud kõigile vastuste ja info eest. Saan ma teist õigesti aru, et see et ma kohapeal lasen moootoril soojaks minna enne sõitu, ei peagi kulu alla võtma, kuna otsad on lühikesed? Ja esimeses postis mainitud vänge bensiinihais auto käivitamisel on ka normaalne nähtus? (peale külmkäivitust kuskil esimesed 10 sekundit on pöörded tavalisest kõrgemal, lööb selle haisu välja ja siis tõmbab kõik normi tagasi)
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Külmkäivitusel ongi pöörded kõrgemal, sest mootorile antakse rohkem õhku ja kütust, et segu rikkam oleks.
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
Mootor soojeneb kiiremini, kui sõita, lihtsalt külmalt ei tohi tallama hakata. Kohapeal töötades läheb ka kompuutri keskmine kõrgemaks, kuna auto ju tarbib kütust X liitrit tunnis, aga kilomeetreid juurde ei keri ja armatuuris peaks vist kulu näit ka muutuma, seistes l/h ja sõites l/100km. Külmkäivituse järgselt hoiabki natuke aega pöördeid kõrgemal, see normaalne, igal autol nii.
Icemani jutu täpsustuseks: Kui nüüd tehniliselt korrektne olla ja mu teadmised mind alt ei vea, siis segu on rikkam siis, kui kütust rohkem aga õhku vähem ja segu vaesem siis, kui õhku rohkem ja kütust vähem. Aga põhimõtteliselt kõik õige
Icemani jutu täpsustuseks: Kui nüüd tehniliselt korrektne olla ja mu teadmised mind alt ei vea, siis segu on rikkam siis, kui kütust rohkem aga õhku vähem ja segu vaesem siis, kui õhku rohkem ja kütust vähem. Aga põhimõtteliselt kõik õige
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
ja sellest ka hais sumbutit, kuna segu on rikas. täitsa normaalne. Ja kui su ots on 5 minutit sõitu ja sa lased 5 minutit soojeneda maja ees, siis kokku on 10 minutit sõitu läbitud vahemaa kohta. ehk spidomeeter kerib võibolla 2km peale, aga selle 2km läbimiseks kulus 10 minutit aega. sellest suur kulu täiesti normaalne. Mine tee üks 50km ots korra ja vaata siis numbreid armatuuris (või proovi täispaagi meetodil).usun et numbrid on täitsa normaalsed.
spirtmonitoris ma ei oska öelda milline see sinu mootor seal on, neid eriti palju pole, aga üle 15l ei paista kedagi pikaaegseks keskmiseks saanud. aga nad on muidugi kõvasti rohkem sõitnud. https://www.spritmonitor.de/en/overview ... 250&page=3
enda v70, küll diisel, sai detsembris ka siin palju sellist kogemust, et soojendasin maja ees autot võibolla pool tundi ja sõitsin 10-15km. See kruvis ka kulu 6 liitri pealt 10 liitri pealer (täispaagi meetod). ehk umbes sarnane autokasutuskäitumine nagu sul ja kulu pea poole suurem kui tavapärane. Ehk ära sooojenda autot vaid hakka kohe sõitma või lepi kuluga
aga muidu majanduslikust mõtlemisest uuriks, et kas taksoga sõit poleks mõistlikum? 3.2 s80 pole just kõige soodsam auto omada ja läbisõidud nagu viitavad et see 95% ajast seisab.aga kui hobiautoga tegemist, siis muidugi majanduslik mõttekus nagunii ei pea paika pidama, enda amazoni eelmise suve kulu oli 20 sajale keskmiselt
spirtmonitoris ma ei oska öelda milline see sinu mootor seal on, neid eriti palju pole, aga üle 15l ei paista kedagi pikaaegseks keskmiseks saanud. aga nad on muidugi kõvasti rohkem sõitnud. https://www.spritmonitor.de/en/overview ... 250&page=3
enda v70, küll diisel, sai detsembris ka siin palju sellist kogemust, et soojendasin maja ees autot võibolla pool tundi ja sõitsin 10-15km. See kruvis ka kulu 6 liitri pealt 10 liitri pealer (täispaagi meetod). ehk umbes sarnane autokasutuskäitumine nagu sul ja kulu pea poole suurem kui tavapärane. Ehk ära sooojenda autot vaid hakka kohe sõitma või lepi kuluga
aga muidu majanduslikust mõtlemisest uuriks, et kas taksoga sõit poleks mõistlikum? 3.2 s80 pole just kõige soodsam auto omada ja läbisõidud nagu viitavad et see 95% ajast seisab.aga kui hobiautoga tegemist, siis muidugi majanduslik mõttekus nagunii ei pea paika pidama, enda amazoni eelmise suve kulu oli 20 sajale keskmiselt
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo S80 (2007) 3.2 T6 AWD väga kõrge kütusekulu
5 min kohapeal ja 10 min sõitu, siis täiesti normaalne kulu. 16 sajale mis tehas annab mõõdetakse natuke teistmoodi. Ja üldse pole mõtet autot kohapeal soojendada, see pigem kahjulik. Vaikselt sõitma ja soojeneb kiiremini üles. Vähem heitgaase, väiksem kütusekulu, väiksem mootori kulumine.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist