Volvo S80 T6 200kw

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Jaan 2008, 21:37

naudi seda tunnet, sest pigem see, kui magamatus remondimurede pärast :wiseass:
:unibrow:

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 21 Jaan 2008, 21:42

aga ärgem seda teemat ära suretagem ... kui keegi tahab veel midagi head või halba antud auto kohta lisada siis laske käia?

nende tulevaste remondimurede pärast ei saa ma ka ilmsel magada;)

Kasutaja avatar
pesa
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 30 Sept 2006, 08:26
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas pesa » 22 Jaan 2008, 08:21

Karm hüpe diislitl T6 peale. keskmine küttekulu tõuseb ca poole võrra :)

Aga kui auto tõesti 2a seisnud siis miks? Kas oli mingid suuremad hädad, et keegi osta ei tahtnud või oli nii katki sõidetud ning ootas doonor autot?
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW

Kasutaja avatar
tan 69
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 26 Juul 2007, 15:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tan 69 » 22 Jaan 2008, 10:35

Aga see-eest milline tunne,kui pedaalile vajutad ja auto süstib sul lihtsalt alt minema.T6 on tegija [tanz]
XC-70, D5 , 120 KW
S-80, 2,4 , 125 KW

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 10:43

Kütusekulu on üsna jube ja kole on kohe sellepeale mõelda. Auto olevat seisnud kuna tegemist oli pankrotivaraga ja võeti omaniku käest ära(selle kohta peaks ju tegelt ka mingid dokumendid olema?) ja üleüldse ei ole ma kindel kas ta ka tegelikult seisis.

to tan 69... kas sa oled kursis oma kapotialusega, milline näeb mootori see osa välja, mis ei ole kaetud plastiga. Kas puhas metall või on näha mingit korrosiooni taolist jama?

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 10:44

Kui auto tuuakse saksast, siis peaks tema ajaloo kohta vist ka IA-st saama uurida ?

Kasutaja avatar
pesa
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 30 Sept 2006, 08:26
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas pesa » 22 Jaan 2008, 10:53

ehk tõepärasemat infot saab saksast auto müüjalt.. IA ütleb sulle heal juhul seda mis garantiiajal tehtud.
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 16:01

to tan 69... Teil on samuti oma auto müügis, on mul õigus?

Kasutaja avatar
tan 69
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 26 Juul 2007, 15:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tan 69 » 22 Jaan 2008, 16:04

jep..sellest ma üritasingi sulle rääkida ps-i kaudu :D
XC-70, D5 , 120 KW
S-80, 2,4 , 125 KW

Kasutaja avatar
tan 69
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 26 Juul 2007, 15:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tan 69 » 22 Jaan 2008, 16:10

to tan 69... kas sa oled kursis oma kapotialusega, milline näeb mootori see osa välja, mis ei ole kaetud plastiga. Kas puhas metall või on näha mingit korrosiooni taolist jama?
To:jaanmuru!!
ei saa aru küsimusest ,millist kohta silmas pead.. ](*,)
XC-70, D5 , 120 KW
S-80, 2,4 , 125 KW

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 16:15

Ega lollust anna häbeneda, leitsin postkastist nüüdseks ka kirja :)... ma püüan teha pildi, kus on näha milline antud auto mootor välja näeb ja toon probleemsed kohad välja...

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 16:19

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kui selle pildi pealt vaadata, siis mootori ülemisel osal on näha rohekat korrosiooni taolist asja, uurisin ise selle kohta ja öeldi, et kuna mootor töötab üsna kõrgel temperatuuuril, võrreldes vabalthingavaga, siis see olevat normaalne!?

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 16:24

vot see osa... tegin õrnalt punase ringi ümber... selline rohekas ollus on, meenutab natuke metalli kuumakahjustust.

http://picasaweb.google.com/JaanMuru/Vo ... 3676826786

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 22 Jaan 2008, 16:26

jaanmuru kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/768/auto_php-id=407768-view=100-www_auto24_ee.html

Kui selle pildi pealt vaadata, siis mootori ülemisel osal on näha rohekat korrosiooni taolist asja, uurisin ise selle kohta ja öeldi, et kuna mootor töötab üsna kõrgel temperatuuuril, võrreldes vabalthingavaga, siis see olevat normaalne!?

see pole korrosjoon vaid laki kiht on kollaseks tõmmanud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
jaanmuru
Kõva postitaja
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Jaan 2008, 18:39
Asukoht: Tallinn/Tartu

PostitusPostitas jaanmuru » 22 Jaan 2008, 16:30

siis selge... ei pea asja pärast muretsema


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist