Küsimused eelsoojendi kohta

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

maan1
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 22 Nov 2015, 19:52

Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas maan1 » 09 Nov 2016, 08:48

Tere,
sooviks teada kumb varjant oleks õige,nimelt kui soojendi töötab kas oleks õigem see enne auto käivitamist välja lülitada või võib autot käivitada töötava soojendiga ja kas kellaaeg mis ma taimerile panen tähendab seda,et selleks ajaks on auto soe mitte ei ole soojendi käima mineku aeg,sest soojendi hakkab tööle ammu enne seda kui taimeril märgitud aeg on kätte jõudnud.Tänud!

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas Siim » 09 Nov 2016, 10:04

Taimeril seatud aeg tähistab aega, millal soovid sõitu minna. Soojendit pole tarvis ennem käivitamist välja lülitada.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

maan1
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 22 Nov 2015, 19:52

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas maan1 » 09 Nov 2016, 15:27

Tänud Siim!

licht88
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 24 Apr 2014, 19:43

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas licht88 » 09 Nov 2016, 21:58

Vabandus maan1, et kasutan sinu teemat.
Tere küsin ka siis. Äkki kellelgi on mingi seletus. Probleem selline, panen xc90 ardic ahju tööle siis see toimib nii 2-3 min. temp. tõuseb ahjus 85 kraadini siis jääb rahulikult seisma ja tuleb käivitus viga. Ei tossa ei kolise. Kas võin eeldada pumba riket või peab ikka üksipulgi jupeks kiskuma.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas Liiwaannus » 10 Nov 2016, 00:04

Kaabli otsas mingit targemat infot ei anna?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

licht88
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 24 Apr 2014, 19:43

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas licht88 » 10 Nov 2016, 17:08

Ei. Ainuke asi mis küsimuse tekitas on see kas see leegi anduri väärtus peab kogu aeg üks ja sama olema. Nii töötavalt ja seistes 4,98v

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas diselmotoor » 10 Nov 2016, 18:17

Lõhnab rikkis tsirkulatsioonipumba järgi..

Pane see eraldi käima ja kuula kas teeb häält või mitte. Saan aru, et sul on vastav seade olemas, millega seda teha?

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas nustu826 » 10 Nov 2016, 18:27

Minu panus ka tsirkulatsioonipumbale. Võib täiesti juhtuda, et tal neid rohkem kui üks. Variant on veel selline, et proovi ahjule teha käivitust sõidu ajal, kus siis pöörded on püsivalt üle 2000. Siis on võimalus et mootori enda pump jõuab jahutada, või aeglustab vähemalt ülekuumenemisprotsessi...

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas diselmotoor » 10 Nov 2016, 19:36

Minu kogemus näitab, et kui mootor käib siis mittetöötava tsirkulatsioonipumbaga ahi ei kuumene üle.

Keijop1990
Kõva postitaja
Postitusi: 208
Liitunud: 08 Jaan 2015, 10:35

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas Keijop1990 » 10 Nov 2016, 20:09

Kui ahi töötab 1-2 minutit, siis ei tohiks leegiandur küll 4.98 V näidata. Mul näitab 4.98V siis kui ahi on väljalülitatud. Ahju töötamise ajal oli leegiandur ~0,5V.

licht88
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 24 Apr 2014, 19:43

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas licht88 » 11 Nov 2016, 12:41

Tegelikult kahtlustasime ka seda andurit just selle väärtuse mitte muutumise pärast. Ühesõnaga lammutamist tuleb. Uus jubin saadaval ilmselt Info-autos ainult.

Keijop1990
Kõva postitaja
Postitusi: 208
Liitunud: 08 Jaan 2015, 10:35

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas Keijop1990 » 11 Nov 2016, 13:12

Mul endal ka väike probleem eelsoojendiga, kahtlustan samamoodi leegiandurit. Homme saan maha ja loodan ,et puhastamisega piirdub.
Siin ka õpetust ja juttu lammutamisest:
http://hackingvolvo.blogspot.com.ee/201 ... ardic.html
Pimedalt peaks takistus olema umbes 8Mohm'i ja taskulambiga peale näidates 430Kohm'i.
Muidu leegianduri kood on: 3713898
Ja saab ka skandixist.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... g/1030364/
Ehk on abiks.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas Tanel » 11 Nov 2016, 13:33

Kas keegi võiks teha puust ja punaseks. kuidas käib P3 kerega volvodel (bensukatel) seisuahju käivitamine?
Nüüd on ilmad juba sellised, et võiks töötada.
Hetkel suhtleb auto veel minule arusaadamatus keeles ja pole olnud juhtust et leiaks õige koha kust seda teha ja kuidas
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas gljuk » 11 Nov 2016, 13:45

Inglise keelt pakutakse iga nurga taga juba ju :)
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

0tt
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Okt 2016, 09:25

Re: Küsimused eelsoojendi kohta

PostitusPostitas 0tt » 14 Nov 2016, 12:07

Ma ei hakka eraldi teemat tegema, seega kas direct heaterit võib kasutada ka nii et kui ma pole näiteks taimerit pannud, panen auto tööle ja käivitanan ka direct heateri et kiiremini soojaks läheks?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist