Asi algas sellega, et külmalt ei käivitunud. Sai siis lastud ära kontrollida pihustite tagasivoolud,tuli välja,et teise pihusti tagasivool lasi lahinal läbi. Teised ka muidugi poolpidused aga teine oli ikka täitsa läib. Tehti korda. Auto käivitus külmaga probleemide vabalt. Mingi aeg peale seda panin tähele,et kiirendades ajab tagant tahma korralikult(summutist tuleb põlemata kütuse haisu) ja mingi aeg hakkas auto kiirendades avariireziimi minema.Veakoodiks oli enging servise. Lasin arvuti taha panna ja see näitas turbo boost nimelist veakoodi. Turbo võtsin tuttava juures maha ja selgus,et turbo oli täiega kinni ehk ääreni tahma täis geomeetria ei saanud tahma sees liikuda. Pesime puhtaks,sain ilma probleemideta sõita mingi 5-6 päeva ja kõik algas uuesti.Viskab tahma tagant ja läheb avariireziimi.
Siit siis küsimus suurele ringile, et kas asi on tegemata pihustites(4 pihustit jäi tegemata) või turbos?
Pilt turbost.
Thanks: Free Image Upload, ฟุตบอล
D5 läheb avariireziimi?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
D5 läheb avariireziimi?
S80 D5 2003
Re: D5 läheb avariireziimi?
Aitaks täielik veakood, kui see on kusagilt veel võtta. Ilmselt 5-6 päevaga see ennast kinni ei tahma.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: D5 läheb avariireziimi?
Kolmapäeval saab auto arvuti taha. Eks siis saab täpsemalt teada!
S80 D5 2003
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 158
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 21:14
Re: D5 läheb avariireziimi?
Kas EGR-i ka kontrollisid,vb see ka siis tahma täis kui turbo oli?
Audi a6 3.0tdiQ
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist