XC/AWD nelikvedu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas allan » 18 Mär 2013, 10:46

Visko ikka, uue kere esimestel aastatel oli ka visko, aga väiksema eellaetusega, ehk uimasem.
2003 millalgi tuli Haldex minu teada.

Lisaks sellele peaks I gen tagasillas olema ka LSD.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas diiselvol » 18 Mär 2013, 11:48

Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas Tanel » 18 Mär 2013, 16:20

diiselvol kirjutas:Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?

Tellid uue simmeri ja õli. Netist otsid kuidas saaks õli välja reduktorist. Sinna peaks minema 800gr õli.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas Aare85 » 25 Mär 2013, 13:50

allan kirjutas:Visko ikka, uue kere esimestel aastatel oli ka visko, aga väiksema eellaetusega, ehk uimasem.
2003 millalgi tuli Haldex minu teada.
Lisaks sellele peaks I gen tagasillas olema ka LSD.


Tegelikult on tõde selles, et visko on haldexist töökindlam. Lihtsalt viskol pole oma primitiivses ehituses eriti kuskilt jukerdama hakata.
Miks sel teemal kõik kardavad on tõsiasi, et viskol on teatud tööiga, misjärel tuleb see lihtsalt vahetada - ja paljudel vanadel autodel on see sealmaal.
Haldexiga on neid probleemkohti märksa rohkem, alates tegemata õlivahetustest (visko on täiesti hooldevaba) kuni jupsiva elektroonikani.
Kahtlane, kas nt neid elektronplokke odavam vahetada ongi. Seega kui pakutakse autot, millel on visko ja see on kontrollitult korras, siis seepärast ei maksa ostmata jätta.
Vaatamata tondijuttudele, kuidas visko kõvasti aega võtab enne kui vedama hakkab, on see täiesti tarvitatav ja täiesti toimiv asi.

Küll mitte nii hea kui uuemad, aga korras ja kulumata visko ei oma pea mingeid töökindlusteemasid (erinevalt Haldexist).

Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?


Saab küll lisada, ainult välja tuleb õli vaakumiga, sest seal pole väljalaskekorki.

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas diiselvol » 27 Mär 2013, 07:16

Õli lisamise korgi leidsin, sinna läks natuke juurde, päris tühi ei olnud. Lekib nähtavasti diffri ja nurkreduktori vaheline simmer.

Väga hea kuulata kiidusõnu visco kohta, ise ka hetkel rahul, toimetab hästi ja kui see hooldevaba siis kestab palju kestab.
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

rom
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 08 Okt 2012, 22:24

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas rom » 09 Apr 2013, 07:56

tere.

Selline küsimus kas xc70 saaks pukseerida sellise treileriga kus esirattad peal ja tagumised jooksevad kaasa?
Tänud .

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas diiselvol » 09 Apr 2013, 21:41

Minul on raamatus sellest olukorrast pilt ja rist on peal!
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas ants » 09 Apr 2013, 21:58

rom kirjutas:tere.

Selline küsimus kas xc70 saaks pukseerida sellise treileriga kus esirattad peal ja tagumised jooksevad kaasa?
Tänud .


Ei tohi, ja TÜV piduristendil tuleb mitte kontrollitav telg rullikutele panna/üles tõsta.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas Aare85 » 02 Mai 2013, 16:50

Korralikes ÜV punktides on ammuilma piduristendid, mis võimaldavad rattaid ka ühekaupa kontrollida, st vältida seda kaasavedamise probleemi.
Rullikute alla panek on rohkem külakohtade teema.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas tnx » 03 Mai 2013, 09:16

Vastupidi, korralikes punktides pannakse rullikud, et saaks ka difrilukkudega autol pidureid kontrollida.
See ühekaupa kontroll on üldse nii ja naa, sellega normaalse tulemuse saamiseks peaks ka pedaali vajutamise tugevuse ära mõõtma. Muidu saab küll iga ratta piduri maksimaalse effektiivsuse teada, aga mitte seda, kas nad ka tasakaalus on.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas vanapeer » 18 Juul 2013, 00:27

In real life töötab vot nii
http://www.youtube.com/watch?v=x-6X8O_jkZk
:unibrow:

okira
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 31 Aug 2012, 07:52

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas okira » 30 Aug 2013, 16:01

Jõudu jah. Seal kus mina käin ÜV tegemas, on esipidureid koguaeg kontrollitud seisva mootoriga(süüde ka väljas). Ka 3 aastat tagasi kui sõitsin BMWga.Ei teki mingeid agasid.
See selleks. Teema alguses(u.aasta tagasi) oli mul jama neliveoga.Sai muhv ära vahetatud. Igaks juhuks ka haldeksi õli ja filter. Kõik oli ilus.Nautisin talve ja enda autoga väga rahul, kui sai jälle mõne metssea üle heinamaa läbi lume ära toodud.
Kurat. Nüüd jälle ei tööta. Muhvi värk tundub korras olevat. Testriga mõõtsin haldeksi pumba mootorit, tundub ka korras olevat. Veateadet ka ei ole.
Ükskord oli vaja mööda maisipõllu äärt mäkke ronida.Enne lõppu vajus teine pool ka heina pealt savi sisse ja jäin kinni.Ma ei taibanud siis vaadata, kas tagasild veab. Lasin natuke tagasi (käru oli taga), tuldi lükkama.Käru vajus vastu elektrikarjust. Lükkajad said ka karjust tunda. OK. Saime ikkagi üles.
Ei tea, kas see väike vool tegi ta ajule midagi, või oli nelivedu ikka enne p....s.
Isegi esiveolisena ronib see auto päris hästi.
Armas rahvas, mis siis ikkagi viga võib olla?

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas ants » 30 Aug 2013, 20:34

okira kirjutas:Jõudu jah. Seal kus mina käin ÜV tegemas, on esipidureid koguaeg kontrollitud seisva mootoriga(süüde ka väljas). Ka 3 aastat tagasi kui sõitsin BMWga.Ei teki mingeid agasid.


Kui mootor ei tööta, ei tööta ka pidurivõimendi ju. :(
745 GL ´91; LR90 ´87.

okira
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 31 Aug 2012, 07:52

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas okira » 31 Aug 2013, 07:09

Pidurid peavad rakenduma ka ilma võimendita.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas Leho » 02 Sept 2013, 00:07

okira kirjutas:Pidurid peavad rakenduma ka ilma võimendita.


Rakenduvad küll aga pidurdusjõud on oluliselt väiksem.

Ise pole kunagi sellist ülevaatuspunkti näinud kus pidureid ühekaupa kontrollitakse.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist