XC/AWD nelikvedu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: XC/AWD nelikvedu
Visko ikka, uue kere esimestel aastatel oli ka visko, aga väiksema eellaetusega, ehk uimasem.
2003 millalgi tuli Haldex minu teada.
Lisaks sellele peaks I gen tagasillas olema ka LSD.
2003 millalgi tuli Haldex minu teada.
Lisaks sellele peaks I gen tagasillas olema ka LSD.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: XC/AWD nelikvedu
Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: XC/AWD nelikvedu
diiselvol kirjutas:Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?
Tellid uue simmeri ja õli. Netist otsid kuidas saaks õli välja reduktorist. Sinna peaks minema 800gr õli.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: XC/AWD nelikvedu
allan kirjutas:Visko ikka, uue kere esimestel aastatel oli ka visko, aga väiksema eellaetusega, ehk uimasem.
2003 millalgi tuli Haldex minu teada.
Lisaks sellele peaks I gen tagasillas olema ka LSD.
Tegelikult on tõde selles, et visko on haldexist töökindlam. Lihtsalt viskol pole oma primitiivses ehituses eriti kuskilt jukerdama hakata.
Miks sel teemal kõik kardavad on tõsiasi, et viskol on teatud tööiga, misjärel tuleb see lihtsalt vahetada - ja paljudel vanadel autodel on see sealmaal.
Haldexiga on neid probleemkohti märksa rohkem, alates tegemata õlivahetustest (visko on täiesti hooldevaba) kuni jupsiva elektroonikani.
Kahtlane, kas nt neid elektronplokke odavam vahetada ongi. Seega kui pakutakse autot, millel on visko ja see on kontrollitult korras, siis seepärast ei maksa ostmata jätta.
Vaatamata tondijuttudele, kuidas visko kõvasti aega võtab enne kui vedama hakkab, on see täiesti tarvitatav ja täiesti toimiv asi.
Küll mitte nii hea kui uuemad, aga korras ja kulumata visko ei oma pea mingeid töökindlusteemasid (erinevalt Haldexist).
Siis sellega selge. Aga siin teema alguses oli juttu nurk- ülekandest, tudub et mul lekib sealt. Kas sinna saab õli lisada, või peab kohe remondi ette võtma?
Saab küll lisada, ainult välja tuleb õli vaakumiga, sest seal pole väljalaskekorki.
Re: XC/AWD nelikvedu
Õli lisamise korgi leidsin, sinna läks natuke juurde, päris tühi ei olnud. Lekib nähtavasti diffri ja nurkreduktori vaheline simmer.
Väga hea kuulata kiidusõnu visco kohta, ise ka hetkel rahul, toimetab hästi ja kui see hooldevaba siis kestab palju kestab.
Väga hea kuulata kiidusõnu visco kohta, ise ka hetkel rahul, toimetab hästi ja kui see hooldevaba siis kestab palju kestab.
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Re: XC/AWD nelikvedu
tere.
Selline küsimus kas xc70 saaks pukseerida sellise treileriga kus esirattad peal ja tagumised jooksevad kaasa?
Tänud .
Selline küsimus kas xc70 saaks pukseerida sellise treileriga kus esirattad peal ja tagumised jooksevad kaasa?
Tänud .
Re: XC/AWD nelikvedu
Minul on raamatus sellest olukorrast pilt ja rist on peal!
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: XC/AWD nelikvedu
rom kirjutas:tere.
Selline küsimus kas xc70 saaks pukseerida sellise treileriga kus esirattad peal ja tagumised jooksevad kaasa?
Tänud .
Ei tohi, ja TÜV piduristendil tuleb mitte kontrollitav telg rullikutele panna/üles tõsta.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: XC/AWD nelikvedu
Korralikes ÜV punktides on ammuilma piduristendid, mis võimaldavad rattaid ka ühekaupa kontrollida, st vältida seda kaasavedamise probleemi.
Rullikute alla panek on rohkem külakohtade teema.
Rullikute alla panek on rohkem külakohtade teema.
Re: XC/AWD nelikvedu
Vastupidi, korralikes punktides pannakse rullikud, et saaks ka difrilukkudega autol pidureid kontrollida.
See ühekaupa kontroll on üldse nii ja naa, sellega normaalse tulemuse saamiseks peaks ka pedaali vajutamise tugevuse ära mõõtma. Muidu saab küll iga ratta piduri maksimaalse effektiivsuse teada, aga mitte seda, kas nad ka tasakaalus on.
See ühekaupa kontroll on üldse nii ja naa, sellega normaalse tulemuse saamiseks peaks ka pedaali vajutamise tugevuse ära mõõtma. Muidu saab küll iga ratta piduri maksimaalse effektiivsuse teada, aga mitte seda, kas nad ka tasakaalus on.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: XC/AWD nelikvedu
In real life töötab vot nii
http://www.youtube.com/watch?v=x-6X8O_jkZk
http://www.youtube.com/watch?v=x-6X8O_jkZk
Re: XC/AWD nelikvedu
Jõudu jah. Seal kus mina käin ÜV tegemas, on esipidureid koguaeg kontrollitud seisva mootoriga(süüde ka väljas). Ka 3 aastat tagasi kui sõitsin BMWga.Ei teki mingeid agasid.
See selleks. Teema alguses(u.aasta tagasi) oli mul jama neliveoga.Sai muhv ära vahetatud. Igaks juhuks ka haldeksi õli ja filter. Kõik oli ilus.Nautisin talve ja enda autoga väga rahul, kui sai jälle mõne metssea üle heinamaa läbi lume ära toodud.
Kurat. Nüüd jälle ei tööta. Muhvi värk tundub korras olevat. Testriga mõõtsin haldeksi pumba mootorit, tundub ka korras olevat. Veateadet ka ei ole.
Ükskord oli vaja mööda maisipõllu äärt mäkke ronida.Enne lõppu vajus teine pool ka heina pealt savi sisse ja jäin kinni.Ma ei taibanud siis vaadata, kas tagasild veab. Lasin natuke tagasi (käru oli taga), tuldi lükkama.Käru vajus vastu elektrikarjust. Lükkajad said ka karjust tunda. OK. Saime ikkagi üles.
Ei tea, kas see väike vool tegi ta ajule midagi, või oli nelivedu ikka enne p....s.
Isegi esiveolisena ronib see auto päris hästi.
Armas rahvas, mis siis ikkagi viga võib olla?
See selleks. Teema alguses(u.aasta tagasi) oli mul jama neliveoga.Sai muhv ära vahetatud. Igaks juhuks ka haldeksi õli ja filter. Kõik oli ilus.Nautisin talve ja enda autoga väga rahul, kui sai jälle mõne metssea üle heinamaa läbi lume ära toodud.
Kurat. Nüüd jälle ei tööta. Muhvi värk tundub korras olevat. Testriga mõõtsin haldeksi pumba mootorit, tundub ka korras olevat. Veateadet ka ei ole.
Ükskord oli vaja mööda maisipõllu äärt mäkke ronida.Enne lõppu vajus teine pool ka heina pealt savi sisse ja jäin kinni.Ma ei taibanud siis vaadata, kas tagasild veab. Lasin natuke tagasi (käru oli taga), tuldi lükkama.Käru vajus vastu elektrikarjust. Lükkajad said ka karjust tunda. OK. Saime ikkagi üles.
Ei tea, kas see väike vool tegi ta ajule midagi, või oli nelivedu ikka enne p....s.
Isegi esiveolisena ronib see auto päris hästi.
Armas rahvas, mis siis ikkagi viga võib olla?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: XC/AWD nelikvedu
okira kirjutas:Jõudu jah. Seal kus mina käin ÜV tegemas, on esipidureid koguaeg kontrollitud seisva mootoriga(süüde ka väljas). Ka 3 aastat tagasi kui sõitsin BMWga.Ei teki mingeid agasid.
Kui mootor ei tööta, ei tööta ka pidurivõimendi ju.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: XC/AWD nelikvedu
Pidurid peavad rakenduma ka ilma võimendita.
Re: XC/AWD nelikvedu
okira kirjutas:Pidurid peavad rakenduma ka ilma võimendita.
Rakenduvad küll aga pidurdusjõud on oluliselt väiksem.
Ise pole kunagi sellist ülevaatuspunkti näinud kus pidureid ühekaupa kontrollitakse.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Harrikald ja 11 külalist