2. leht 2-st

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 26 Aug 2022, 14:04
Postitas bnd
Mul tehti ära samad tiivad. Korraks mõtlesin ikka, et ei riski, aga võeti tiivad küljest, läbivat roostet polnud, õnneks aind väljast ja nn altpoolt värv koorunud. Lasti haljaks mõlemalt poolt ja alustati nn nullist. Lihtsalt too hetk küsiti originaali eest 500eur tk ja B osa polnud kuskil sees, oleks olnud aind ebay tellimus, kus tiibade transa oleks olnud 70% tiiva hinnast- loobusin.
Ja lammutuse tiib tuleb ju ikkagi puhtaks lasta ja uuesti värvida, ei näinud sellel ka mingit mõtet.

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 26 Aug 2022, 18:31
Postitas Iceman
Miks peaks täiesti korraliku ilma roosteta lammutuse tiiva puhtaks/haljaks laskma? See on ju endale jalga tulistamine. Karestus - krunt - värv ja on seda värvi, mis sinu omagi :) .

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 09 Okt 2022, 23:54
Postitas Wapper
Tänaseks on uued tiivad värvitud ja külge pandud. Istusid suht ok, mõni vahe on veits väiksem kui võiks, aga ok seda näeb ainult vigu otsides.
Vanad tiivad olid ikka väga kehvad, neist ei oleks asja saanud. Sisemine st rattapoolne kant kohati täitsa ära söödud, sisepinnal suured roosteplekid.
Probleem, nagu oligi arvata, on vaid värvi tooniga. On küll tehtud katseid ja korra ka üle värvitud, aga tooni vahe on ikka suur, piisavalt suur et ka hajutamise tulemus oleks küsitav, sest esistangele ei hajutata.
Raha on kulunud juba üle 1000e (koos plekkidega) aga tulemusega veel rahul ei ole. Tõsi küll, tehti korda veel kaks roostest puretud kohta uksel ja tagatiival, viimane oli päris hull. Altpoolt samuti vaikselt kobrutab, põhi tahab saada roostetõrjet.
Krdi Ford. Isegi mu vana Sierra ei roostetanud väljast nii hullusti, rääkimata mitmest Pežoost mis vahepeal olid.

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 10 Okt 2022, 08:25
Postitas aLLaN86
Kui ikka värvitooniga üldse rahul pole, siis ei pea ka tööd vastu võtma ja uuesti tegemine on ettevõtte enda kuludega. Enamikest värvitoonidest on mitmeid variatsioone ning neid tuleb korralikult võrrelda auto enda hetketooniga, enne kui üldse tööga pihta hakatakse, kuna teatavasti autod pleegivad aastate jooksul. Lisaks plastikust detaile sa ei saagi omavahel tooniga 100% klappima, isegi tutikatel salongiautodel on toonivahe plast ja metallist osadel, kuigi mõnel rohkem, mõnel vähem. Ja väike märkus prantslaste kohta - esimesi poritiibu oskavad nad väga hästi teha paljudel mudelitel, need püsivad ühes tükis isegi aastakümneid kauem, kui ülejäänud auto...

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 10 Okt 2022, 09:17
Postitas Igor
Prantslaste esitiivad plastikust!

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 10 Okt 2022, 14:10
Postitas aLLaN86
Igor kirjutas:Prantslaste esitiivad plastikust!

Mina teadsin seda, üritasin lihtsalt peenekoelist nalja teha :D

Re: XC60 tiivaääred roostes

Postitatud: 10 Okt 2022, 21:55
Postitas Wapper
Ega auto kere pole ainult esitiivad. 307 ja 407sw pidasid üle kere roostele hästi vastu, viimane on siiani kasutusel ja roostet vaat et ei ole, tagumine uks natuke kobrutab ainult. Auto 14a vana.
206-l on eritiivad terasest, ja oli samuti üle kere puhas, kui 9aastasena järgmisele omanikule rändas.