MOTOR WART. ERFORDEL.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas Taff » 25 Juun 2015, 16:38

Oled turbo lahti võtnud ja labad ära puhastanud?
Kütuserõhk madal võib põhjustada ka rõhuregulaator kõrgsurvepumba küljes. Harvadel juhtudel on ka kõrgsurvepump otsakorral.
Mis Sa vahepeal teinud oled peale diagnostika ja anduri vahetuse? (milline andur täpsemalt? See mis starteri taga mootori küljes?)
Kütusefilter nagu eespool mainitud?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas amazon86 » 25 Juun 2015, 16:40

Ega sellele murele ühest lahendust ei ole, tuleb juhe sabas ringi sõita ja live datat uurida. Kas vahejahuti ja lõdvikud on 100% kontrollitud? Madalat kütterõhku ei saa pihustid põhjustada, pigem ikka kulunud pump, rõhuregulaator või rõhuandur.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas Siim » 25 Juun 2015, 17:51

amazon86 kirjutas: Madalat kütterõhku ei saa pihustid põhjustada


Saab. Praktikas korduvalt nähtud.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas amazon86 » 25 Juun 2015, 18:46

Siis peavad olema väga tuksis pihustid.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Külamees
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 16 Okt 2014, 11:02
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas Külamees » 03 Juul 2015, 19:28

Seletage nüüd rumalale kuidas tuksis pihustid küttelati survet mõjutavad? Kui pihusti on tuksis, siis muutub tagasivoolu kogus aga mitte mingil juhul rõhk lati sees. Lati rõhku mõjutab 1.kütuse puudumine paagis
2.kütuse filtri ummistus
4.lati rõhu regulaator
5.pumba kulumine
6.leke lati magistraalis
Mul on D5 mootoril samad sümtomid, kui filter hakkab umbe minema. Külma mootoriga kiirendades võtab hinge kinni ja lööb mootori tule põlema. Kui korraks mootor seisma jätta ja uuesti käivitada on vead kadunud ja laseb jälle kiirendada. Arvuti näitab latis madalat survet. Vahetasin filtri ära ja jälle külmade tulekuni hooleta! :D
Volvo S80 D5 120kw 2003a. Vida/Dice

Spy+
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2015, 09:44

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas Spy+ » 21 Juul 2015, 20:05

Jõudu elumehed ! Endal sain nüüd autole lahenduse, miks viskas MOTOR WART.ERFORDEL ette. Auto käis turbo geomeetria puhastuses ja maksin 125€ selle eest... Nüüd võiks öelda, et teine tera ja saab paugutada hästi. Endal turbo ka tegi naljakat häält, siis kui pöörded olid üleval aga turbo oli väga kinni tahmand, töömehed ütlesid, et esimest korda näevad nii musta turbot võrreldes teistega. Kõik tiptop aga nüüd kui auto seisab ja mootor töötab, on nagu autos mingine värin nagu oleks pinges kusagil midagi...Äkki juhus kellegil, et äkki oskab öelda, milles kaasneb siuke värin ? Tänud teile aga turbo geomeetria puhastusest on kasu ;)

Kasutaja avatar
SOANS 1
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Dets 2014, 17:33
Asukoht: Tallinn/Kiisa

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas SOANS 1 » 22 Juul 2015, 12:48

Kus puhastasid?
BMW X5

Spy+
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2015, 09:44

Re: MOTOR WART. ERFORDEL.

PostitusPostitas Spy+ » 04 Aug 2015, 11:23

Lasin puhastada Valgas, firma nimi Margus FIE...Aga Tartus Dia diagnostikas puhastatakse samuti aga seal peab pikalt aja ette broneerima...Ja Dias hind pidi olema 150-200eur, Valgas sain 125euri eest ja pandi kaks puksi ka uut.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist