10. leht 16-st

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 16 Dets 2015, 09:05
Postitas RS013
Pikalt katsetada ei saanud, aga esmased emotsioonid on väga head.
Tahad ka? Keera lahti istmepoldid (2 eest ja 2 tagant), keera lahti võimendi poldid (3tk), eemalda ukse lävepakk, tõsta vaipa üles ja näed moodulit. See kinnitub kahe poldiga kere külge. Eemalda pistik, lõika läbi roheline/ lilla juhe, pane lüliti vahele. Lao kokku tagasi. Mine lõbutse.

Mooduli asukoht:
Pilt

"Jah ema"
Pilt

Nüüd saab teha nii nagu DIMis näitab.
Pilt

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 18 Dets 2015, 09:59
Postitas silf
Eile sai pisut lumerõõme nauditud. Ilma lülitita saab ka naltsi teha, kui raud piisavalt kuumaks ajada :twisted:

Peale pisemat kärutamist lõi siis sellise tulukese põlema:
Pilt

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 18 Dets 2015, 10:20
Postitas allan
Üks variant on jah pidurid kuumaks ajada.
Kui lüliti järgi isu tekib, siis meil on siin vähemalt kaks inseneri sellel alal :D

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 18 Dets 2015, 21:22
Postitas igiliikur
Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 19 Dets 2015, 11:54
Postitas allan
igiliikur kirjutas:Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.

Kade oled või?
Miks ma peaksin mingit 85kw autot kõrvale tahtma, kui olemasolevaga saab ka edukalt lõbutseda?

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 19 Dets 2015, 15:15
Postitas silf
allan kirjutas:
igiliikur kirjutas:Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.

Kade oled või?
Miks ma peaksin mingit 85kw autot kõrvale tahtma, kui olemasolevaga saab ka edukalt lõbutseda?


Tule taevas appi! Sellise idiootliku küsimusega peaksid küll arstionu poole pöörduma kulla sõber. Väga alatu on üldse selles teemas näppu m*unniga tulla võrdlema - tagaveoliste teema peaks meil ka täiesti olemas olema, mine ravi seal oma vigastust!

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 21 Dets 2015, 08:56
Postitas tnx
Tegelikult on asi ju hoopis lihtsam - 4wd ja tagaveolise pakutav lõbu on erinevad ja sellepärast ei saagi ühte teisega asendada. Aga kuskandis seal tallinnas neid lumerõõme nautida saab?

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 21 Dets 2015, 09:32
Postitas vanapeer
Idioot, kade, loll - ärge sellist jama küll enam suust ajage. Siin foorumis küsija suu pihta ei lööda.

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 21 Dets 2015, 09:50
Postitas allan
vanapeer kirjutas:Idioot, kade, loll - ärge sellist jama küll enam suust ajage. Siin foorumis küsija suu pihta ei lööda.

Kui inimene ütleb, et ärge ajage paska ja et 232kw nelikuga pole talvel lahe, ostke hoopis 85kw tagaveoline omale, mida talle siis vastama peaks :D

tnx kirjutas:Aga kuskandis seal tallinnas neid lumerõõme nautida saab?

Ida pool oli vahepeal lumi maas, enam pole vist kuskil.

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 06 Jaan 2016, 10:06
Postitas Aare85
Tanel kirjutas:Su kirjatükk on hariv ja tore, kuid parandan su fakti. Esimene haldex tuli IIpõlvkonna v70tel alles (00a) Esimesed awd olid viscoga


Ei tulnud, Haldex tuli 2002 lõpus, seoses mudeliuuendusega. 2000-2002 oli visko.

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 14 Jaan 2016, 08:23
Postitas kiikmarg
Tere!

Sai ka soetatud volvo xc90 2007a. isend ja plaanis teostada masinale täis hoole,mootori õli vahetatud ja tahaks edasi liikuda ss käigukast,tagasild ja ss kõik see AWD süsteem.
Minu palve teile lugupeetud foorumi kasutajad,et palun soovitage töökoda kus see töö kõige paremama hinna ja kvaliteedi juures ära tehakse,et võiksin südame rahuga oma metalse ratsu sinna viia ja tagasi tulles olla kindel et kõik töö tehtud,õlid,filtrid,sõelad vahetatud.
Igaksjuhuks jätan oma tel.nr ka +358401306997
Tänades Margus

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 14 Jaan 2016, 09:31
Postitas no1
Volrem-auto

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 14 Jaan 2016, 17:50
Postitas evald112
Näide sellest kui kiiresti peaks 2005-2007a masinatel oleva 3gen haldex süsteemi "Instant Traction" rakenduma tagaratastes. 1/7 ringi jõuab esiratas libiseda ning siis rakendub tagasild. Ning stardi hetkel on jõuülekanne 50
/50.

https://www.youtube.com/watch?v=I1yryBlT5gU

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 14 Jaan 2016, 18:04
Postitas allan
Üks näide, kuidas madaldatud S80 lumes sõidab.
PS esimesed jäljed on ka minu tehtud.
https://youtu.be/ZJmU0fcbqjU

Re: XC/AWD nelikvedu

Postitatud: 15 Jaan 2016, 08:56
Postitas maan
evald112 kirjutas:Näide sellest kui kiiresti peaks 2005-2007a masinatel oleva 3gen haldex süsteemi "Instant Traction" rakenduma tagaratastes. 1/7 ringi jõuab esiratas libiseda ning siis rakendub tagasild. Ning stardi hetkel on jõuülekanne 50
/50.

Ei tundu väga loogiline, et esiratta läbilibisemisega rakenduv tagasild on 50/50 vedu :) Pakuks, et tegu Su masina puhul veel gen. II Haldexiga. WiKi andmetel sai V70 omale gen. III-e alates 2008 mudeliga, XC70 natuke varem ning gen. III peaks olema juba ennetav ehk siis ei ole vaja esiratta läbilibisemist. Videolt vaadates, tundub sama moodi rakenduvat nagu mu masinal, kus silmaga kõrvalt vaadates ei erista vahet esiratta ja tagaratta vedama hakkamises, slo mo-ga näeb aga kerget vahet.