2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Tervist!
Probleem siis järgmine:
Gaasipedaalile vajutades on auto reaktsioon väga aeglane. Hiljuti lugesin kokku 3 sekundit enne kui mootor reageeris gaasipedaali positsioonile. Probleem esineb kõige hullemini kui sõidupealt aeglustada ja siis uuesti üles kiirendada. Koha pealt minekuga otseselt probleeme ei ole (kui, siis natuke laisk siiski on). Olen käinud Hõbenooles diagnostikal ja tuvastati ainult et "Drossel" klapp näitab viga - käigukast ise pidavat olema korras. Järgmiseks läksin Info Autosse ja lasin teha täis-diagnostika. Sealt omakorda öeldi, et EGR-klapp näitab viga, muud probleemi ei leitud. Nad pakkusid teha tarkvara uuenduse ja EGR-klapi rekalibreerimise. Mehhaanik ütles, et tema arust enam probleemi ei ole (garantiid nad oma tööle ei andnud). Koju sõites tundsin, et midagi pole muutunud. Olen juba lootust kaotamas, sest isegi Info Auto ei osanud konkreetselt selle kohta midagi öelda. Äkki oskab keegi siit pakkuda, kust ma alustama peaksin? Auto on siis 2007 S80 D5 136kw automaat.
Probleem siis järgmine:
Gaasipedaalile vajutades on auto reaktsioon väga aeglane. Hiljuti lugesin kokku 3 sekundit enne kui mootor reageeris gaasipedaali positsioonile. Probleem esineb kõige hullemini kui sõidupealt aeglustada ja siis uuesti üles kiirendada. Koha pealt minekuga otseselt probleeme ei ole (kui, siis natuke laisk siiski on). Olen käinud Hõbenooles diagnostikal ja tuvastati ainult et "Drossel" klapp näitab viga - käigukast ise pidavat olema korras. Järgmiseks läksin Info Autosse ja lasin teha täis-diagnostika. Sealt omakorda öeldi, et EGR-klapp näitab viga, muud probleemi ei leitud. Nad pakkusid teha tarkvara uuenduse ja EGR-klapi rekalibreerimise. Mehhaanik ütles, et tema arust enam probleemi ei ole (garantiid nad oma tööle ei andnud). Koju sõites tundsin, et midagi pole muutunud. Olen juba lootust kaotamas, sest isegi Info Auto ei osanud konkreetselt selle kohta midagi öelda. Äkki oskab keegi siit pakkuda, kust ma alustama peaksin? Auto on siis 2007 S80 D5 136kw automaat.
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Kisub väga turbo rõhuanduri poole puusalt pakkudes.Kuna aju näeb et rõhk üleval,siis ei hakka liigutama turbo varrast.Ja veaks seda aju ei loe ning kiirendus puudub.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Kas seda on võimalik isa kuidagi kontrollida või ainult töökojas?
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Oskab äkki keegi veel oma 5 kopikat lisada?
-
- Foorumlane
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Jaan 2014, 14:39
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Omasin V70 2007 aasta. Kõikide murede emaks osutus lõpuks ikkagi peenosakestefilter. Tasuks kontrollida. Isegi kui armatuuris puudub vastav veateade.
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
S80 ga sarnane probleem tekkinud, lähenen ristile ja lasen hoo maha. Peale risti kiirendust null mingi 5-10 sekundit. Mootorituld ei viska ja veakoode ei teki. Ei peagi rist alati olema, piisab kui pikemalt gaas maha lasta. Kas ees kõnelejad said teada, mis viga?
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Arvuti aitab,niisama lampi pole mõtet pakkuma hakata.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Vaata Vida”ga palju on dpf tuhka sees ja ega keegi pole seda poolepealt nullinud?
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Turborõhu andur peab näitama Mittetöötaval mootoril 0 kp
Kui rohkem või vähem , kalibreeri see Nulliks siis hakkab ise põletama. Kui tuhka liiga palju (27-100gr)pead käsitsi põlema sundima
Vaata pedaali andurit :data näed seda
Ära kasuta alternatiiv lugejaid
Edu
Kui rohkem või vähem , kalibreeri see Nulliks siis hakkab ise põletama. Kui tuhka liiga palju (27-100gr)pead käsitsi põlema sundima
Vaata pedaali andurit :data näed seda
Ära kasuta alternatiiv lugejaid
Edu
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Oskab keegi tartust all pool asuvat kohta soovitada, kuhu oleks mõistlik pöörduda? Info autoga läksid viimati suusad veidi risti
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Crank oü oskab sind ilmselt aidata
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Minu autol olid samad sümptomid.
Aitas sellise jubina vahetus. https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0-pierburg
Aitas sellise jubina vahetus. https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0-pierburg
V70 2,5tid-98 Turquoise pearl metallic-Müüdud
S80 D5 2002-Müüdud
XC70 D5 2008-maha kantud
XC70 D4 Classic Sport 2015
S80 D5 2002-Müüdud
XC70 D5 2008-maha kantud
XC70 D4 Classic Sport 2015
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Täna kadus maanteel sõites ramm lõplikult. Sõbra töökoda oli lähedal ja seal sai delphiga veakoode vaadatud, mitu tahmafiltri viga oli mis kohe tagasi tulid. Helistasin cranki ja sain pea kohe jutule. Arvuti näitas, et mingid rõhud pidid hirmus kõrged olema ja tahmakas lõplikult kinni. Töömees jäi sinna midagi veel leiutama, ise otsisin kohta kus filter ära pesta. Ja siis tuli välja, et keegi filtri kallal käinud ja anduri vms torud vastupidi pannud. Ei teagi kas see võimalik aga pärast sõitsin veel 100km ja ei jebinud kordagi. Swirli varras oli veel lahti ja soovitati sellega tegeleda.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 106
- Liitunud: 09 Aug 2010, 23:31
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Swirli vardast see algaski!
740 2,4td aut romulas
940 polar 2,4td aut müüdud
V70 2,4td 120kw aut pojale
Xc90 2,4td 136kw aut toimetab
940 polar 2,4td aut müüdud
V70 2,4td 120kw aut pojale
Xc90 2,4td 136kw aut toimetab
Re: 2007 S80 D5 automaat - väga laisk kiirendus
Lahtine swirli varras tõstis mingid voolikud ringi? See niisama lõõp, ei saa aru mis te selle all mõtlete. Tahmakas näitas paar grammi ainult tahma tegelikult, need vead olid seal olnud tagurpidi voolikute pärast. Õhtul oli veel korra sõitmist ja minu arust pani jälle korra uima, pead ei anna.
Koju tulles kuumutasin seda varda otsa veidi ja pressisin kokku poole, praegu jäi püsima. Eks tuleb kogu komplekt välja vahetada. Ega selle töö juures midagi rasket vist olegi, ainult pihustid võivad kinni olla. Vaatan, mõtlen kas teen ise või lasen kuskil teha. Eks tuleb sõita jälle ja vaadata, kas anomaaliad tulevad tagasi.
Koju tulles kuumutasin seda varda otsa veidi ja pressisin kokku poole, praegu jäi püsima. Eks tuleb kogu komplekt välja vahetada. Ega selle töö juures midagi rasket vist olegi, ainult pihustid võivad kinni olla. Vaatan, mõtlen kas teen ise või lasen kuskil teha. Eks tuleb sõita jälle ja vaadata, kas anomaaliad tulevad tagasi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist