Tere,
Sai mõned kuud tagasi soetatud endale Volvo S80 2.4 120kw D5 2003. Algul proovisõitu tehes kahjuks seda tähele ei pannud.
Nimelt kui panna käik Parkimise pealt Drive peale, siis läheb viivitusega käik sisse (vahest ka lausa kõva laksuga) (P-R peale pannes on kõik normaalne). Viimasel ajal on hakanud sõites ka käiguvahetusel kõvad laksud sisse tulema.
Olen käinud diagnostikas Karla autos, seal tuli välja, et turbo saab õhku vahele kuskilt. (muu paistis korras olevat)
Uurisin natuke netist ja siit foorumist siis paljud räägivad solenoid blokkidest.
Ja leidsin ühe väikese artikli inglise keeles (http://repairpal.com/transmission-will- ... operly-664)
Kas võiks aidata kasti softi uuendamine? Kus seda Eestis üldse teha saaks? Või kas kellegil on veel häid ideid või kogemusi?
Tänud!
Volvo S80 automaatkasti jõnksud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
Softi uuendamise ma raha ei raiskaks. Õlivahetust, kui hakatakse soovitama, ma ka ei teeks enne kui hüdroplokk(aju) kontrollitud.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
martinjev kirjutas:Softi uuendamise ma raha ei raiskaks. Õlivahetust, kui hakatakse soovitama, ma ka ei teeks enne kui hüdroplokk(aju) kontrollitud.
Ise arvan ka et õlivahetus kui teha siis kõige viimasena, ega see sellist laksu ära ei saa võtta.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
Seal hakkab jah ilmselt üks konkreetne solenoid läbi minema mis leevendab seda lööki. Reaalselt aitab ainult vahetus uue vastu. Asi tasapisi süveneb ja süveneb kuni lõpuks käiku sisse pannes hakkab mootor lihtsalt välja surema...
Solenoidi vahetusel läheb ilmselt ka õli niikuinii uus sisse...
Solenoidi vahetusel läheb ilmselt ka õli niikuinii uus sisse...
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
Solenoide saab vahetada nii et õlikadu on minimaalne. Kui saad laenata, proovi SLT ja SLS vahetada. Kui neist on abi siis täisõlivahetus
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
sama mure pane 600-800 sotti valmis.kui nüüd ei aita solenoidide vahetusest,mis mul ei aidanud,et plokk liiga kulunud.taastatud oli vist 650euri+töö ja õli.ise käisin hõbenooles.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
trooja6 kirjutas:sama mure pane 600-800 sotti valmis.kui nüüd ei aita solenoidide vahetusest,mis mul ei aidanud,et plokk liiga kulunud.taastatud oli vist 650euri+töö ja õli.ise käisin hõbenooles.
Päris jama värk, auto ise juba suhteliselt vana ei tea kas tasubki ära üldse.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
JanariG kirjutas:trooja6 kirjutas:sama mure pane 600-800 sotti valmis.kui nüüd ei aita solenoidide vahetusest,mis mul ei aidanud,et plokk liiga kulunud.taastatud oli vist 650euri+töö ja õli.ise käisin hõbenooles.
Päris jama värk, auto ise juba suhteliselt vana ei tea kas tasubki ära üldse. Ja ei tahaks nii ka teha, et lähen kuskile parandama mitmesaja euro eest ja pärast selgub et see ei aita.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
nustu826 kirjutas:Seal hakkab jah ilmselt üks konkreetne solenoid läbi minema mis leevendab seda lööki. Reaalselt aitab ainult vahetus uue vastu. Asi tasapisi süveneb ja süveneb kuni lõpuks käiku sisse pannes hakkab mootor lihtsalt välja surema...
No mida juttu!
Solenoididest pole esialgu küll vaja viga otsida, pigem kogu plokk lahti võtta ja sisu puhtaks teha, et kõik klapid ilusti liikuma saaksid.
Kui kohe selle kallale ei taha minna, siis õlivahetust on kindlasti mõtet teha. Teed ühe vahetuse ära, sõidad natuke aega ja vahetad uuesti. Kui paremaks ei lähe, siis asu kasti kallale.
Autot ostes hoolduse kohta küsisid? Millal on viimati kastiõli vahetatud? Kui üldse?
"Chuck Norris would do it" is not an excuse for bad behavior.
Re: Volvo S80 automaatkasti jõnksud
ettukas kirjutas:nustu826 kirjutas:Seal hakkab jah ilmselt üks konkreetne solenoid läbi minema mis leevendab seda lööki. Reaalselt aitab ainult vahetus uue vastu. Asi tasapisi süveneb ja süveneb kuni lõpuks käiku sisse pannes hakkab mootor lihtsalt välja surema...
No mida juttu!
Solenoididest pole esialgu küll vaja viga otsida, pigem kogu plokk lahti võtta ja sisu puhtaks teha, et kõik klapid ilusti liikuma saaksid.
Kui kohe selle kallale ei taha minna, siis õlivahetust on kindlasti mõtet teha. Teed ühe vahetuse ära, sõidad natuke aega ja vahetad uuesti. Kui paremaks ei lähe, siis asu kasti kallale.
Autot ostes hoolduse kohta küsisid? Millal on viimati kastiõli vahetatud? Kui üldse?
Kas plokk asub kuskil väga peidus? Et arvestada juba kuluga!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist