xc90 d5 120kw start uimane
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
xc90 d5 120kw start uimane
Auto Volvo xc90 2,4 D5 120kw!
Stardist väga uimane liiguks nagu tuule jõul, liikuma hakkab kuskil 2000rpm-i juures, kohapeal gaasipedaali vajutusele reageerib ilusti, kas oskab keegi targem miskit kosta?
Just vahetatud turbo õhutoru(uus), rõhuandur okei, ...mida veel vaadata, uurida või see ongi selle mudeli eripära, LAHJA MOOTOR, RASKE AUTO, NELIKVEDU jne..???
Pühapäeval arvuti järgi.
Tänan!
Stardist väga uimane liiguks nagu tuule jõul, liikuma hakkab kuskil 2000rpm-i juures, kohapeal gaasipedaali vajutusele reageerib ilusti, kas oskab keegi targem miskit kosta?
Just vahetatud turbo õhutoru(uus), rõhuandur okei, ...mida veel vaadata, uurida või see ongi selle mudeli eripära, LAHJA MOOTOR, RASKE AUTO, NELIKVEDU jne..???
Pühapäeval arvuti järgi.
Tänan!
BMW X5
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Mul endal s60 sama mootori ja sama probleemiga. Selle nö. turbo lagi üks põhjustajaid võib olla vaakumi leke, tasub üle kontrollida vaakumipealt töötavad mootoripadjad jms.
Volvo S60 2.4 D5 120kw 2003a
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Tonis454 kirjutas:Mul endal s60 sama mootori ja sama probleemiga. Selle nö. turbo lagi üks põhjustajaid võib olla vaakumi leke, tasub üle kontrollida vaakumipealt töötavad mootoripadjad jms.
Vaakumiga kõik korras, kontrollitud
xc90 turbo ei tööta vaakumiga
BMW X5
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Kas turbo töötab vaakimiga või mitte, ei puutu asjasse. Kui ikka sisselaskes leke, siis on mootori töö häiritud. Sinule võib tunduda, et turbo nagu ei toimiks, kuid põhjus/tagajärg võib hoopis mujal olla.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: xc90 d5 120kw start uimane
J30 poolt ei tuvastatud ühtegi viga(v.a. cd box mis näitab errorit ja miski andur radika küljes), start ikka kuidagi uimane...
Keegi tahab veel kätt proovida või oskab miskit vaadata ehk mitme inimese nõu ja jõuga jõuame lahenduseni? ... ja kas pihustid, turbo, õhulugeja võivad probleemseteks osutuda nii, et arvuti vigasi ei näita?
Olen üks suur kõrv!!!
Kas oleks võimalik Tallinnas kellegi teise xc90 120kw D5-te proovida andke märku?
Terv. D
Keegi tahab veel kätt proovida või oskab miskit vaadata ehk mitme inimese nõu ja jõuga jõuame lahenduseni? ... ja kas pihustid, turbo, õhulugeja võivad probleemseteks osutuda nii, et arvuti vigasi ei näita?
Olen üks suur kõrv!!!
Kas oleks võimalik Tallinnas kellegi teise xc90 120kw D5-te proovida andke märku?
Terv. D
BMW X5
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Kas intercooler ei või nii hullusti umbes olla, et õhk läbi ei käi? Enamusel on see süsteem seal korralikult õline, nii ka minul. Võtan enne talve ise ka asja käsile ja puhastan kõik korralikult ära...
XC90
Re: xc90 d5 120kw start uimane
SOANS 1 kirjutas:Tonis454 kirjutas:Mul endal s60 sama mootori ja sama probleemiga. Selle nö. turbo lagi üks põhjustajaid võib olla vaakumi leke, tasub üle kontrollida vaakumipealt töötavad mootoripadjad jms.
Vaakumiga kõik korras, kontrollitud
xc90 turbo ei tööta vaakumiga
Millega see turbo siis töötab? Maasikavahuga?
Ikka vaakumi abil juhib aju labasid läbi solenoidi
R
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Siin võib keegi peksma hakata AGA kusjuures võib olla ka MAF-i viga....mul on kaks MAFi. Kumbki errorit ei näita arvutiga aga ühe MAFiga on näiteks alguses kuidagi uimane ja siis mingist hetkest tuleb minek. Teise MAFiga seda all puuduvat "tühja kohta" nagu pole aga üldine minek on natukene nagu tuimem.... Live datat jälgides kohapeal gaasitades on näidud MAF-idel enam vähem sama....ilma "tühja koha" MAFil võibolla tsipa kõrgem näit (eBay odav MAF mida teistele ei soovitaks), liikuva autoga pole viitsinud vaadata andmeid.
Et võta siis kinni
Et võta siis kinni
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Vabalt võib olla maf. Tuleks live'is vaadata tõmbe ajal õhumassi.
Kui vahetama hakata, siis kindlasti originaal või varuosa kauplusest samasugune bosch.
Kui vahetama hakata, siis kindlasti originaal või varuosa kauplusest samasugune bosch.
R
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Taff kirjutas:Siin võib keegi peksma hakata AGA kusjuures võib olla ka MAF-i viga....mul on kaks MAFi. Kumbki errorit ei näita arvutiga aga ühe MAFiga on näiteks alguses kuidagi uimane ja siis mingist hetkest tuleb minek. Teise MAFiga seda all puuduvat "tühja kohta" nagu pole aga üldine minek on natukene nagu tuimem.... Live datat jälgides kohapeal gaasitades on näidud MAF-idel enam vähem sama....ilma "tühja koha" MAFil võibolla tsipa kõrgem näit (eBay odav MAF mida teistele ei soovitaks), liikuva autoga pole viitsinud vaadata andmeid.
Et võta siis kinni
Mul ongi alguses uimane nagu tuul lükkaks tagant, kuid 2000rpm-i juures on tunda mõnuga juba tõmmet.
Olen lugenud tuleb meelde võib-olla isegi sinu kuskilt teemast, kas saaksid proovida anda neid, saaks ehk pildi selgemaks?7
Nõmme pole kaugel
pestav kirjutas:
Millega see turbo siis töötab? Maasikavahuga?
Ikka vaakumi abil juhib aju labasid läbi solenoidi
Vabalt võib olla maf. Tuleks live'is vaadata tõmbe ajal õhumassi.
Kui vahetama hakata, siis kindlasti originaal või varuosa kauplusest samasugune bosch.
My bad, ikka maasikavahuga
Uue kohapealt jätan meelde, kas siis orikas või bosch aga enne uue järgi ei torma, kui asi selge!
Eks ma proovin nädala lõpul J30 juurde jutule saada, kas ta saaks live´s maf-i andmeid vaadata.
Siin täitsa pakkumine olemas, kas hind uue kohta ok?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16572/100 ... 0218088,30
Viimati muutis SOANS 1, 30 Juun 2015, 19:14, muudetud 1 kord kokku.
BMW X5
Re: xc90 d5 120kw start uimane
igiliikur kirjutas:Kas intercooler ei või nii hullusti umbes olla, et õhk läbi ei käi? Enamusel on see süsteem seal korralikult õline, nii ka minul. Võtan enne talve ise ka asja käsile ja puhastan kõik korralikult ära...
Cooler vahetatud korraliku vastu mitte küll uue aga eelmine oli kuskilt altpoolt katki ja õline nüüd ilus puhas ja selle paari nädalaga pole kuskilt märjaks läinud ja enne oli ka auto vigu täis, mis sai kustutatud peale õhutoru ja cooleri vahetust ja J30 sõnul oleks mingi probleemi korral igal juhul auto vigasi täis, mida aga pole on vead
Peale turbo õhutoru ja cooleri vahetust ei täheldanud stardist mingeid muutusi küll aga peale seda tühja kohta, mis alguses on muutus auto kindlasti erksamaks.
BMW X5
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Taff-i õhulugeja proov mingit tulemust mu auto peal ei andnud, tundus, et isegi hullem, kui enda õhulugejaga.
Muidugi õhulugeja oli kole must ja kahjuks momendil õhufilter vahetamata, teen lähiajal kindlasti lugeja puhastuse ja õhufiltri vahetuse ära(kütusefilter igatahes vahetatud).
Ega turbo labad ei või alguse poole kinni olla, kas peaks turbo maha võtma ja puhastama või pole seda mõtet niisama maha katkuda, sest probleemi korral oleks siiski sellekohane viga sees?
Kas kellelgi Tallinnas nädalavahetusel näiteks laupäeval või pühapäeval aega live´s õhulugeja näite vaadata andke privas märku, sõidan ise kohale!?
Muidugi õhulugeja oli kole must ja kahjuks momendil õhufilter vahetamata, teen lähiajal kindlasti lugeja puhastuse ja õhufiltri vahetuse ära(kütusefilter igatahes vahetatud).
Ega turbo labad ei või alguse poole kinni olla, kas peaks turbo maha võtma ja puhastama või pole seda mõtet niisama maha katkuda, sest probleemi korral oleks siiski sellekohane viga sees?
Kas kellelgi Tallinnas nädalavahetusel näiteks laupäeval või pühapäeval aega live´s õhulugeja näite vaadata andke privas märku, sõidan ise kohale!?
BMW X5
Re: xc90 d5 120kw start uimane
kas see minek sõltub pööretest või ka käigust. Samas saad ju minna kuskile autopoodi ja proovida sarnase mootoriga xc90 proovisõitu teha saad hea võrdluse, tee siis mitme autoga erinevatest poodidest.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: xc90 d5 120kw start uimane
Seal pole midagi proovida. Start on uimane ja kohe väga-väga. See auto pole mingi kiirenduspüss, aga mootori pöörded lihtsalt ei tõuse, alates 2000rpm tekib elu. Nagu turbo rõhk ei tõuseks. Ehk tõesti geomeetria kinni?
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: xc90 d5 120kw start uimane
igiliikur kirjutas:Kas intercooler ei või nii hullusti umbes olla, et õhk läbi ei käi? Enamusel on see süsteem seal korralikult õline, nii ka minul. Võtan enne talve ise ka asja käsile ja puhastan kõik korralikult ära...
"igiliikur", kas saaksid teha tahhokast- kellaplokist video samal ajal kui "drive" sees, lapatsi põhja vajutad kohapealt ja kui rahulikult kohalt võtad, näeks kuidas sul asi liikuma hakkab, kas on mingit viivitus vms....?
Tänan
Terv. D
Mul naabril samuti D5 xc90 ´05a. see pidi samasugune uimane olema alguses, ütles, et selle auto omapära ta sõidab sellega mitmeid aastaid juba võta nüüd kinni(proovinud ise ei ole)
Just täpselt nagu J30 räägib!
Pöörded tõusevad -1500rpm aga seegi minu meelest liiga uimaselt, kuid siiski aga 1500-st kuni 2000rpm-ini tühi koht(kindlasti ei tee seda vana õhufilter ja puhastamata õhulugeja)
Kas geomeetria kinni nii, et viga sees pole, kuidas turbo maha saada, keeruline,? Ruumi seal taga on igastahes?
J30 kuidas sul reede õhtu poolest- pühapäevani ajaga? Saaksid live´s õhulugeja näite vaadata?
BMW X5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: F45 ja 8 külalist