Asi algas sellega, et külmalt ei käivitunud. Sai siis lastud ära kontrollida pihustite tagasivoolud,tuli välja,et teise pihusti tagasivool lasi lahinal läbi. Teised ka muidugi poolpidused aga teine oli ikka täitsa läib. Tehti korda. Auto käivitus külmaga probleemide vabalt. Mingi aeg peale seda panin tähele,et kiirendades ajab tagant tahma korralikult(summutist tuleb põlemata kütuse haisu) ja mingi aeg hakkas auto kiirendades avariireziimi minema.Veakoodiks oli enging servise. Lasin arvuti taha panna ja see näitas turbo boost nimelist veakoodi. Turbo võtsin tuttava juures maha ja selgus,et turbo oli täiega kinni ehk ääreni tahma täis geomeetria ei saanud tahma sees liikuda. Pesime puhtaks,sain ilma probleemideta sõita mingi 5-6 päeva ja kõik algas uuesti.Viskab tahma tagant ja läheb avariireziimi.
Siit siis küsimus suurele ringile, et kas asi on tegemata pihustites(4 pihustit jäi tegemata) või turbos?
Pilt turbost.
![Pilt](http://www.uploadup.com/di-1HQ2.jpg)
Thanks:
Free Image Upload,
ฟุตบอล