tahan ka volvoomanikuks (850)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

ther

tahan ka volvoomanikuks (850)

PostitusPostitas ther » 07 Mär 2006, 18:06

Tere head volvolased. Ma küll ei tea, kas teil siin sellised otsesemad küsimused kombeks, aga küsin ikka, sest endal tarkust napib :( Meie tahaks endale ka volvot osta, 850 siis. Näiteks sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=200352-www_auto24_ee.html
Näeb minu võhiklikule silmale väga ilus välja, läigib seest ja väljast - istmed korras ja kõik kena. Käisime siis proovisõitu tegemas - kõigepealt sai bensiin otsa, millele järgnevalt ta kümmekond minutit köhis, turtsus ja jukerdas, enne kui ilmselt taas lõõrid puhtaks sai. Maanteel hakkas midagi tagaratta juures kolisema (puksid, sarniirid, hoovad - ei tea üldse, pole mingi ekspert). Noh, see selleks, kasutatud asjadel tuleb ikka ette. Aga kõige suurema okka jättis hinge see, et neljanda käiguga polnud kiirendust ollagi - ei jõua kuigi käbedalt üheksakümnenigi, litsu mis sa litsud ja kompuuter näitab kiirendusel kütusekuluks 14 l ringi??? Naljakas. Praegu on meil 80 kw ja 1,9 liitrine auto, mis on küll pisut kergem, aga ikka päris palju käbedam. Nüüd siis küsimus, et kas see võiks viidata mingile suurele probleemile. Nii suurele, et ei tasu infoautossegi viia või ongi see 850-le iseloomulik või on veel mingi kolmas võimalus, näiteks läks bensufilter umbe või miskit sellist? Oh lohutage natuke, et kas tasub. Meil nüüd nii suur isu ka volvoomanikeks saada ja teie sekka tulla.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 07 Mär 2006, 18:31

kui hing kinni ja minekut pole siis vast jah bensufulter umbes. Eriti kui kütusekulu kiirendades vaid 14l sajale. Isegi 1l motoga masin saab kiirendusel asja üle 30. See et puterdab algul suht normaalne, arvestades veel, et kütus otsas. Endal sai just 700 seerial paak tilgatuks algul ikka võttis aega kui õhu süsteemist välja sai. AGa mitte üle 2-3 minuti. Ning 4 käik peaks suht edukalt vedama 90ni. Hmm, kui sellised probleemid, siis alati võid mõne klubiliikmega vast kokku leppida ja proovida kuidas liigub töökorras isend. Oleks endal 850 siis kinlasti teeks seda. 850 universaal enda üks pikkaaja lemmikuid olnud. Välimuselt eriti.

NB! On siis kellelgi ideid kommentaare mehele. Kalakompanii, kus sa oled :D Kommentaarid palun ;)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
margu
Foorumlane
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Veebr 2006, 12:57
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margu » 07 Mär 2006, 19:40

mina pole küll eriline autospets, kuid sõber rääkis, et bensiini autol on suht paha lugu, kui kütus otsa saab (võmalik, et sama paha ka diislil). Paha on aga selle pärast, et bensiinipump peab olema pidevalt kütuse see, et mitte kuivalt kiiresti ära kuluda. Tema Audil olla kahel korral paak kuivaks jäänud ja sama tihti on pidanud ka kütusepumpasid vahetama. Võimalik, et sama juhtub ka Volvol - tehnoloogia vast sama.

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 07 Mär 2006, 20:07

ei tea kas on nii kunagi vähe teised ajad olid ja sai mersuga sõidetud ja mõõdetud kilomeetreid bensukani ja polnud harv juhus kui paak tühjaks sai ja mitte korra vaid ikka paar korda nädalas ja masin toimis kapotialusel ala küll hästi... aga jah pole ise ka mingi auto spets... lihtsalt omad kogemused.
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 07 Mär 2006, 21:30

See on ilma turbota ja ega tal erilist minekut ei ole. Samas ei tohiks ta ka väga aeglane olla. Enne kui ostad käi kindlasti kuskil kontrollimas. Soovitan BOSCHi keskusse minna. Seal saab põhiliselt targemaks mootori töö kohta. Info Autost peaks teada saama ka tegeliku läbisõidu.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
margu
Foorumlane
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Veebr 2006, 12:57
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margu » 07 Mär 2006, 21:46

turboES kirjutas:See on ilma turbota ja ega tal erilist minekut ei ole. Samas ei tohiks ta ka väga aeglane olla. Enne kui ostad käi kindlasti kuskil kontrollimas. Soovitan BOSCHi keskusse minna. Seal saab põhiliselt targemaks mootori töö kohta. Info Autost peaks teada saama ka tegeliku läbisõidu.


Kuidas see tegeliku läbisõidu tuvastamine peaks käima? Mul ka sama soov.

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 07 Mär 2006, 22:15

Kuidas see tegeliku läbisõidu tuvastamine peaks käima? Mul ka sama soov.[/quote]

800 on voimalik kusagilt ajust see valja lugeda!

Kasutaja avatar
libamadis
Volvo Club liige
Postitusi: 83
Liitunud: 25 Veebr 2006, 14:03
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas libamadis » 07 Mär 2006, 22:26

Tuleb teha üks korralik hooldus- küünlad, jagajakaan, rootor, õlivahetus, filtrid jne. Peale ostu oli ka minu masinal raskusi käivitumise ja vahel ka kiirendamisel. Peale küünalde vahetust ja throttle body puhastust kadusid need probleemid.

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 07 Mär 2006, 22:31

libamadis kirjutas:Tuleb teha üks korralik hooldus- küünlad, jagajakaan, rootor, õlivahetus, filtrid jne. Peale ostu oli ka minu masinal raskusi käivitumise ja vahel ka kiirendamisel. Peale küünalde vahetust ja throttle body puhastust kadusid need probleemid.


mis on throttle body????

Kasutaja avatar
libamadis
Volvo Club liige
Postitusi: 83
Liitunud: 25 Veebr 2006, 14:03
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas libamadis » 07 Mär 2006, 22:46

throttle body e. gaasiklapi kamber. sinna kuguneb ajapikku õlijamuud jama, mis võivad põhjustada klapi mittetäielikku sulgumist.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 07 Mär 2006, 22:51

sullivanmike kirjutas:Kuidas see tegeliku läbisõidu tuvastamine peaks käima? Mul ka sama soov.


800 on voimalik kusagilt ajust see valja lugeda![/quote]

Üks varjant on VIN numbri järgi auto ajalugu näha. Olen seda paari autoga ise teinud. Umbes näeb ära kas spido on õige.
Teine varjant pidi olema aju järgi. Seda saab teha ainult esinduses. Ei ole ise teinud.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
margu
Foorumlane
Postitusi: 96
Liitunud: 28 Veebr 2006, 12:57
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margu » 08 Mär 2006, 08:18

turboES kirjutas:Üks varjant on VIN numbri järgi auto ajalugu näha. Olen seda paari autoga ise teinud. Umbes näeb ära kas spido on õige.
Teine varjant pidi olema aju järgi. Seda saab teha ainult esinduses.


Ehk pole päris õige teema, aga vahest on uuel Volvo ostjal hea siiski teada. vin-i järgi võib tõesti ühtteist auto ajaloo kohta teada saada.

a) kui autol on olnud garantii korras tehtud töid, siis fikseeritakse muuhulgas ka läbisõit ja kuupäev. Seda infi on näiteks iauto nõus jagama.
b) kui leidub mõni viide auto müüja või hoolduste kohta. Mina leidsin näiteks oma autost müüja andmed ja see oli lahkesti nõus tegema väljavõtte viimastest hooldustöödest, mis nende juures tehti. Sealt võis järeltada, et on keritud :(

Aga et ajust saab läbisõitu kindlaks teha, seda pole küll kuulnud
V70 2,5tdi 99

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 08 Mär 2006, 09:00

Raske on öelda pole manu kastiga 850 ga sõitnud (väga vist ei taha kaa) .
Minu 103kw autom kiirendab küll piisavalt, ei jää jalgu ei linnas ega maanteel .
Aga see kui auto on seisnud tühja paagiga ja siis sõitma minna üle pikaaja siis tekib küll selline nähtus kondents paagis ja arvatavasti jõuab see ka filtrisse mis samuti jäätub. Selle probleemiga jändasin terve nädalavahetuse. Lasin paaki nn. kütuselisandit ja seejärel tankisin kurguni täis. Esimesed paar km. ei tahtnud üldse liikuda aga kui korralikult soojaks läks ja ained toimima hakkasid kadusid ka probleemid.
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

ther

PostitusPostitas ther » 08 Mär 2006, 09:10

Lugesin siin eelnenud teemasid - kalacompany, kas see puksi värk on miski suur jama? Ma teadsin eelnevast, et roolilatti tuleb vaadata, et see kallis parandada, aga nüüd vaatasin, et tagasilla remont viib ka hinge seest. Panime diagnostikasse aja, nüüd ma mures, kas tasubki üldse viia, peaks äkki üldse loobuma... Nüüd tuleb meelde, et sidur hakkas ka nagu natuke liiga ülevalt võtma. Oijah.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Mär 2006, 09:14

kahjuks ei ole 103KW kogemusi, kuid seeeest 125KW ga küll mis oli 850 aiste vahel ning lisatud oli veel autm. kast ja see lippas ikka päris mehiselt edasi.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist