V70 2,5 TDI kütusepumba leke
Postitatud: 01 Nov 2021, 18:05
Tere
Tekkis siis selline mure. Alguses lekkis ülemise kaane vahelt ja palju. Sisuliselt oli nire töötava mootoriga näha. Vahetasin tihendi uue vastu aga täielikult pidama ei jäänud. Pestud kuiv pump läks loetud sekunditega tihendikoha pealt niiskeks. Kõvasti parem kui enne aga ikkagi lekib. Ja lekib ümberringi, praktiliselt kogu tihendijoone ulatuses.
Paar päeva hiljem vaatasin uuesti kapoti alla ja selgus et pumba pea tihend lekib ka. Sama tüüpi tihend nagu ülemise kaane oma. Samuti lekib palju ja nähtavalt.
Nüüd siis asja juurde - tihend sai alla korrektselt. Selles polegi küsimus. Küsimus on pigem selles, et mida teha et pump ikkagi pidama saada. Külge läks Boschi komplektist tihend.
Olen suht kindel et kui ka veel uue tihendi panen ei jää see ka pidama. Ja silikooni pumba puhul välistaks.
Ja eellugu kah. Kuna ülevaatus on tulemas siis tahtsin huvi pärast katsetada Neste My kütust, et kas tahma jms. puhul on erinevust. Lekkima hakkas ilmselt suhtkoht ruttu peale tankimist, aga lihtsalt ei pannud tähele enne kui 300km sõidetud oli. Peale pumba kaane tihendi vahetust sõitsin uhkelt paagi tühjaks ja tankisin uue täie sama kütust.
Ja täna avastasin siis uuesti uued ja vanad lekked.
Kas on üldse mõtet proovida uuesti tihendite vahetust või on targem viia auto kusagile töösse. Pärast on ju tööle garantii kah. Kusjuures enne kütuse vahetust oli pump täiesti kuiv.
Kütuse koha pealt võin öelda et kuigi on kallim, käib mootor vaiksemalt ja peale poolteist paaki tahmab visuaalselt palju vähem. Kütusekulu on ka eelnevast väiksem, aga kuna palju jookseb maha, siis täpset numbrit ei tea.
Tekkis siis selline mure. Alguses lekkis ülemise kaane vahelt ja palju. Sisuliselt oli nire töötava mootoriga näha. Vahetasin tihendi uue vastu aga täielikult pidama ei jäänud. Pestud kuiv pump läks loetud sekunditega tihendikoha pealt niiskeks. Kõvasti parem kui enne aga ikkagi lekib. Ja lekib ümberringi, praktiliselt kogu tihendijoone ulatuses.
Paar päeva hiljem vaatasin uuesti kapoti alla ja selgus et pumba pea tihend lekib ka. Sama tüüpi tihend nagu ülemise kaane oma. Samuti lekib palju ja nähtavalt.
Nüüd siis asja juurde - tihend sai alla korrektselt. Selles polegi küsimus. Küsimus on pigem selles, et mida teha et pump ikkagi pidama saada. Külge läks Boschi komplektist tihend.
Olen suht kindel et kui ka veel uue tihendi panen ei jää see ka pidama. Ja silikooni pumba puhul välistaks.
Ja eellugu kah. Kuna ülevaatus on tulemas siis tahtsin huvi pärast katsetada Neste My kütust, et kas tahma jms. puhul on erinevust. Lekkima hakkas ilmselt suhtkoht ruttu peale tankimist, aga lihtsalt ei pannud tähele enne kui 300km sõidetud oli. Peale pumba kaane tihendi vahetust sõitsin uhkelt paagi tühjaks ja tankisin uue täie sama kütust.
Ja täna avastasin siis uuesti uued ja vanad lekked.
Kas on üldse mõtet proovida uuesti tihendite vahetust või on targem viia auto kusagile töösse. Pärast on ju tööle garantii kah. Kusjuures enne kütuse vahetust oli pump täiesti kuiv.
Kütuse koha pealt võin öelda et kuigi on kallim, käib mootor vaiksemalt ja peale poolteist paaki tahmab visuaalselt palju vähem. Kütusekulu on ka eelnevast väiksem, aga kuna palju jookseb maha, siis täpset numbrit ei tea.