1. leht 1-st

V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 21 Okt 2018, 12:53
Postitas sannn
Tere,

Sai pandud uus pump volvole peale, kuid enam ei taha käivituda. Pump tuli väidetavalt sõitvalt autolt.
Hooratta märk on kohakuti põhja all; nukkvõlli soon on pumba rihmaratta poolt plokikaanega horisontaalselt, st saab rakise vahele asetada; pumba rihmaratta märk on pumba korpusel oleva märgiga kohakuti.
Käima minna ei taha, summutist tuleb valget ,justkui pritsemoment oleks liiga hiline.
Endal ideed otsast, sellepärast kirjutan . :roll:

Re: V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 21 Okt 2018, 14:40
Postitas kloox
Proovi nuka otsast pool ringi muuta,äkki aitab.

Re: V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 22 Okt 2018, 14:34
Postitas hypnotiza
See märk pumbal ei ole täpne. Kui ülejäänud paigas, pane pump märki ja keera sõidusuunas edasi kuni tõusuni (raskemaks läheb). Seal peaks tööle saama juba masina. Puhtalt märgis on ca. 1 hammas ehk ca. 20kraadi süütenurgas mööda

Re: V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 30 Okt 2018, 17:47
Postitas sannn
hypnotiza kirjutas:See märk pumbal ei ole täpne. Kui ülejäänud paigas, pane pump märki ja keera sõidusuunas edasi kuni tõusuni (raskemaks läheb). Seal peaks tööle saama juba masina. Puhtalt märgis on ca. 1 hammas ehk ca. 20kraadi süütenurgas mööda

Aitäh, sain auto käima.

Re: V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 01 Nov 2018, 06:17
Postitas aivaruba
Paluks Sannilt infi, mis täpselt tegi?

Re: V70 tdi 103kw kõrgsurvepumba vahetus, ei käivitu

Postitatud: 01 Nov 2018, 22:34
Postitas sannn
Tegin täpselt nagu hypnotiza seletas. Pumba rattal ja mootori kronsteinil olev märk ei pea olema täpselt kohakuti - sa võid vabalt keerata pumba rihmaratast vastu-päripäeva veel hamba-kahe jagu enne kui hakkab pumbal niiöelda "tõus" ,st tunned, et tekib takistus ning käsitsi enam keerata ei jaksa. Pumba märk näitab pigem, et pumba 1 silinder on sünkroonis mootori 1 silindriga ning neid märke võib hinnata silmajärgi. Pumba kasutusjuhendis täpselt seletatud, et kolvi tõus pumbas peab olema teatud mm pumba plunseri alumisest surnud seisust, st tuleb teha nagu hypnotiza ütles - keerata pumba rihmaratta märk enam-vähem ühte vahemikku mootori kronsteinil olevaga, sealt edasi keerata pumba rihmaratast töötamise suunas kuni käsitsi enam ei jaksa ning sealt edasi veel väikene nõks mutrivõtmega keerata pumpa töötamise suunas ning peaks olema OK.