1. leht 2-st

855R tagavedrustus

Postitatud: 25 Sept 2018, 15:32
Postitas tiks
Tere

Plaanin asendada 855 R vaguni tagumised nivomatid ja vedrud, uute tavaamortide ja vedrudega. Amordid leian, aga vedrude leidmisega raskusi.

Plaan on suures piiris auto originaali sarnane hoida, soov ei ole ringraja pilli ehitada vaid eesmärgiks, et kannataks mugavalt igapäevaselt kilomeetereid koguda. Enamasti sõidan üksi või kahekesi, kärukonksu ei ole, kasutan autot vahetevahel küll sihtotstarbeliselt asjade veoks kuid mitte igapäevaselt. Soov on, et auto jääks umbes samale kõrgusele, kui ta tehasest tuli. Sooviks suhteline mugavus ja originaali lähedane tulemus on eesmärk.

Kas keegi oskab omast kogemusest midagi soovitada või aitaks varuosakoodiga, et saaks edasi ise edasi uurida.Igasugune tagaside oodatud.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 25 Sept 2018, 15:42
Postitas Klamber
Universaali omad https://www.ladu24.ee/volvo-varuosad/v7 ... %C3%B6fors Samad käivad ka C70-le. Ma polegi lõpuni aru saanud miks sedaanil teised on.

Ma pole sedaani omi proovnud, kuidas kõrgus jääb, kuigi mul olid mõlemad vahepeal käes. Universaalil on tagavedrud progresseeruvad, peaks jäigem grammike olema, aga madalduse kohta ei oska öelda.
Universaal 4595811
Sedaan 4595810

Eibach http://www.skandix.de/en/spare-parts/su ... m/1032416/

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 25 Sept 2018, 16:37
Postitas Tanel
Võta korralik amort ja tuntud firma madaldusvedrud. Rohkem nagunii ei madalda kui -40mm.
Kuut on tagant kerge ja juustude amortide ja vedrudega võib juhitavus kurvis kurvalt lõppeda
R on juba tehasest madalama vedruga nii ei tasugi toppida sinna tava mudelile mõeldud vedru.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 25 Sept 2018, 17:08
Postitas allan
Bilstein B8 amordi ja Eibachi vedru komplekt oli vähemalt S60 küljes mõnus kompromiss mugavusest ja heast juhitavusest.
Koni kollast amorti võib ka osta, saad vajaduel jäikust reguleerida.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 25 Sept 2018, 20:30
Postitas marek555
Tagumised amordipadjad pead ka vahetama. Need on tavaamordil ja Nivomat amordil erinevad. Kas vahetad selle pärast, et on nivomatid on läbi?

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 26 Sept 2018, 09:52
Postitas tiks
Jah, vahetan, sest üks nivomat hakkab surema, hoiab kõrgust aga vaikselt immitseb ikka. Amordipadjad tulevad muidugi uued. Tellisin Lesjöfors -40, otsustavaks sai kiire tarne ja hea hind.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 16 Dets 2021, 22:06
Postitas Ragnar_z
Tere, Bilstein B8 ei ole 850 mudelile on ainult B6, tahaks Eibach Pro-Kit lowering springs ja KONI amorte 850 R sedaanile, kas neid kollaseid KONI amorte on kuskil müügis ka veel?

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 16 Dets 2021, 22:16
Postitas Tanel
Konidega on suht easke me maal. Hea otsimise peale leiab punaseid aga kollaseid mitte.

Olin sama tegemas kuni loobusin ja võtsin B6 ja Eibach madalduse.
All pole jõudnud veel panna

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 16 Dets 2021, 23:28
Postitas Klamber
Paar aastat tagasi sai veel Motoralist ja Atoyst.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 07:35
Postitas no1
Mul peaks sedaani Eibach'i tagumised vedrud üle olema, võin otsida, kui huvi on.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 08:25
Postitas Iceman

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 12:00
Postitas Ragnar_z
Täpsustan, et ma soovin nii esimesi kui tagumisi amorte ja vedrusid välja vahetada plus kõik mis sinna juurde veel kuulub.
Neid vedrusid vist müüakse ainult komplektina 4tk. Seega ainult tagumisi ei otsi aga aitäh pakkumast.
Hetkel on all mingid odavamad coiloverid.

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 18:01
Postitas arturjarn1
Tere ! Endal on Lesjafors madaldus vedrud (-40mm) ja olid taga nivomatid. Perse oli ikkagist suht imelik,ei soovita kindlalt nivomatte ja madaldus vedrusid, hetkel ise ka vaatan mida soetada. Sachs tundub ok ja stock?aga sooviks bilstein b6 aga kardan, et jäävad liiga jäigaks. Mida arvate muidu KYB amortidest?

Ette tänades
Artur

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 19:38
Postitas Tanel
arturjarn1 kirjutas:Tere ! Endal on Lesjafors madaldus vedrud (-40mm) ja olid taga nivomatid. Perse oli ikkagist suht imelik,ei soovita kindlalt nivomatte ja madaldus vedrusid, hetkel ise ka vaatan mida soetada. Sachs tundub ok ja stock?aga sooviks bilstein b6 aga kardan, et jäävad liiga jäigaks. Mida arvate muidu KYB amortidest?

Ette tänades
Artur


Pane siis juba TRW amordid.
Kvaliteetsemad.
Monroe on originaalis muidu

Re: 855R tagavedrustus

Postitatud: 17 Dets 2021, 21:05
Postitas arturjarn1
Tanel kirjutas:
arturjarn1 kirjutas:Tere ! Endal on Lesjafors madaldus vedrud (-40mm) ja olid taga nivomatid. Perse oli ikkagist suht imelik,ei soovita kindlalt nivomatte ja madaldus vedrusid, hetkel ise ka vaatan mida soetada. Sachs tundub ok ja stock?aga sooviks bilstein b6 aga kardan, et jäävad liiga jäigaks. Mida arvate muidu KYB amortidest?

Ette tänades
Artur


Pane siis juba TRW amordid.
Kvaliteetsemad.
Monroe on originaalis muidu


Arvasin, et Sachs on originaalis. Aga kas Bilstein b4? TRW või Sachs?