Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Tere kõigile! Kas keegi teab infi jagada, kus Pärnus 103 kilovatisel süüteseaded paika saaks. Pärast rihmade vahetust asi pissine ja tüütav soojast peast pika käivitusega. Uurisin siin seal, kuid peale sooja õhu erilist teavet tegijailt ei saanud. Tänud!
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Tõsta 1kuni mitu hammast varasemaks ja peaks tööle hakkama.Kõiksepealt arvutiga vaja üle vaja vaadata palju vale on süüde.See suht tüüpiline viga,et peale vahetust jube hiliseks süüde jäetakse ja kui tegija juurde tagasi muret kurtma minnakse,siis taovad rusikaga vastu rindu,et nii peabki olema.
Sealkandis kedagi soovitada kahjuks ei oska.
Sealkandis kedagi soovitada kahjuks ei oska.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Tüüpiline viga on see, et rihma ei viitsita korralikult vahetada ja sealt hakkavad ka probleemid. Kui nukk- ja väntvõll ikka omavahel ideaalselt paigas pole, siis jääbki õiget seadistust otsima.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
kloox kirjutas:Tõsta 1kuni mitu hammast varasemaks ja peaks tööle hakkama.Kõiksepealt arvutiga vaja üle vaja vaadata palju vale on süüde.See suht tüüpiline viga,et peale vahetust jube hiliseks süüde jäetakse ja kui tegija juurde tagasi muret kurtma minnakse,siis taovad rusikaga vastu rindu,et nii peabki olema.
Sealkandis kedagi soovitada kahjuks ei oska.
Hammaste haaval mängides läheb liialt palju paigast! 1 hammas = ca 20 kraadi süütenurgas. Täppismäng on vahemikus -5 kuni +7 kraadi ning ideaalnurk -1. Seda muidugi juhul kui ülemine ja alumine ots pandi ka omavahel ilusti paika. Niisama vana rihm maha ja uus peale ei toimi selle mootori puhul. Pealegi, kui ei osatud juba süütenurka seadistada, siis võiks ka käbipoldi üle kontrollida. Vastasel korral võib juhtuda, et tulevikus uut mootorit vaja...
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
20 kraadi olen ise mitmel sellisel mootoril varasemaks keeranud.Aga kolm hammast hilisem peale rihmavahetust väitis üks autoomanik(Volvo),kes oli käinud Otepääl Sassi (diislispets)juures süüdet õigeks keeramas peale rihmavahetust.(soojalt käivitus paela otsas ainult).
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Noh muidugi kui üldse käima ei lähe (ja on märkide järgi pandud), siis kindlasti 1 hammas liigutada mõjub hästi. Aga kui toimib ja siis 1 hammas liigutada - ei lähe käimagi enam!
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Nii, sain hypnotizaga kokkuleppele ja sätib selle probleemi ära. Ei taha vist kaasajas elada, sest mulle tundub tänapäeva "autoserviste geeniuste" töötegemine imelik(ise 56, omal ajal kapitaalselt remontinud nii VAZe, kui Moskvitce ja asjad korda saanud). Tuleb vend arvuti kaenlas juurde, pungitab silmi,pobiseb midagi, topib juhtme taha, vahib arvutit 10 mintsi ja kokkuvõtteks- auto enam käima ei lähe! Ja siis hakkab mingi ilge jura sellest, mis kõik ära vahetada tuleb!
10 aastat tagasi oli mul Mondeo, 2 l bensukas. Mingil ajal ülevaatusest läbi ei saand, CO kõrge. Selge, kohe kõrvalasuvasse remonti. Seal leiti, et lamba. okei, vahetati ära, punkti tagasi- sama asi, kõrge! Uskuge või mitte, pendeldasin kolm korda edasi tagasi, kuni leiti, et aju vist perses. Selleks ajaks oli jõutud vahetada juba hulk asju- õhukululugejad jne- arve üle 1400 eegu.
Nädal hiljem sain infi, et üks penskar, endine autoelekrik, igavusest kodus sätib autosid, viisin sinna... 35 minutiga oli viga leitud(ussitanud juhtmeotsad) ja ülevaatus läbitud. Kraaklemise ja suure kisaga sai "spetsidelt" 1000 tagasi!
Aga kõigile volvistidele head riigipüha!
10 aastat tagasi oli mul Mondeo, 2 l bensukas. Mingil ajal ülevaatusest läbi ei saand, CO kõrge. Selge, kohe kõrvalasuvasse remonti. Seal leiti, et lamba. okei, vahetati ära, punkti tagasi- sama asi, kõrge! Uskuge või mitte, pendeldasin kolm korda edasi tagasi, kuni leiti, et aju vist perses. Selleks ajaks oli jõutud vahetada juba hulk asju- õhukululugejad jne- arve üle 1400 eegu.
Nädal hiljem sain infi, et üks penskar, endine autoelekrik, igavusest kodus sätib autosid, viisin sinna... 35 minutiga oli viga leitud(ussitanud juhtmeotsad) ja ülevaatus läbitud. Kraaklemise ja suure kisaga sai "spetsidelt" 1000 tagasi!
Aga kõigile volvistidele head riigipüha!
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Ma jamasin kunagi sama probleemiga- töökojas vahetati küll rihmad ära aga peale seda oli süüde vale täiesti.
Audrus üks vanakooli meistrimees, kes mul probleemi korda tegi kenasti ja ka rihma uuesti ja õigesti peale pani. Pärast kirjutasin esimesena rihma vahetanud töökojale pretensiooni ja sain sealt oma raha tagasi õnneks.
Audru me kontakti leiab siit http://www.autoabi.eu/
Audrus üks vanakooli meistrimees, kes mul probleemi korda tegi kenasti ja ka rihma uuesti ja õigesti peale pani. Pärast kirjutasin esimesena rihma vahetanud töökojale pretensiooni ja sain sealt oma raha tagasi õnneks.
Audru me kontakti leiab siit http://www.autoabi.eu/
Re: Süüte seadmine V 70 2,5 diisel
Janartile tänud info eest. Edaspidi tarvilik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline