850 edasiminek
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
850 edasiminek
Olen ka nüüd suhteliselt värske Volvo omanik ja autoga väga rahul kuid üks asi kripeldab natuke. Nimelt, auto täpne mudel on 850 GLT Estate 2.0 105kw, aga minu ja paari sõbra arvates pole auto edasiliikumine eriti 105kw kohane, vaid veidi nõrgavõitu. Pole muidugi ise ühegi teise sellise isendiga sõitnud, aga kahtlustan, et auto peaks edulisemalt liikuma. Sõber on kunagi sõitnud väidetavalt 96kw automaadiga kunagi ning too isend oli paremini edasi lipanud. Õlivahetus tehtud täitsa ning õhufilter samuti vahetatud, oskab äkki keegi midagi soovitada mida teha, et maanteel möödasõidud kiiremad ja ohutumad oleksid?
M.
M.
e mul täpselt sama mark aint hetkel veel ei liigu kui liikuma saan siis saame kokku ja vaatame. kui soovid siis võime ka niisama vahepeal kokku saada sest minu arust ta teab mis aeglane küll ei ole oleneb kuda vajutada. olen isegi 5 seeria bmw ära teinud ja mingile quattro tüübile isegi õnnestus ära teha ilmselt oli suht käpard kah. muidu lihtsalt hea sõiduk.
- Blanca
- Foorumi veteran
- Postitusi: 741
- Liitunud: 14 Juun 2006, 11:10
- Asukoht: Sõpruse pst, Linnamäe tee, Ulme AÜ ja Kärsa küla.
- Kontakt:
Ses mõttes, et kui maanteel tahad mööda saada siis on nagu 5 käiguga see möödasõit jube vaevaline.
Meie peres olid esimesed volvod 850 nii sedaan kui ka estate, mõlemad olid 2,4L 106kw 94a mudelid.
Estate oli ikka uimasem kui sedaan. Aga jah kiirendamisel jäin mina tavaliselt käiguvahetusega aeglaseks, manuaalkast. See eest startis ikka väga hästi.
No muidugi automaatkastiga ei anna võrreldagi, sõita on ikka midagi muud. Nüüd peab silmanurgast jälgima et politseid kannul pole, sest kiiruseületamine on nii lihtne
Meie peres olid esimesed volvod 850 nii sedaan kui ka estate, mõlemad olid 2,4L 106kw 94a mudelid.
Estate oli ikka uimasem kui sedaan. Aga jah kiirendamisel jäin mina tavaliselt käiguvahetusega aeglaseks, manuaalkast. See eest startis ikka väga hästi.
No muidugi automaatkastiga ei anna võrreldagi, sõita on ikka midagi muud. Nüüd peab silmanurgast jälgima et politseid kannul pole, sest kiiruseületamine on nii lihtne
Elu on peolaud, loobu dieedist!
marguz kirjutas:ei seda ma saan aru, et käik tuleb alla vahetada, aga ma olen normaalse möödumise jaoks vahetanud käigu lausa 3-nda peale ... tuleb siis vist tõesti leppida sellega, et universaal pole just kihutamismasinaks loodud
Ei siis on midagi valesti. Mina kasutan myydasoiduks ikka neljandat. Sirge tee peal olen tahelepannud ,et kiirendab isegi viiendaga. Kui ma hasti maletan, siis kellegil oli ka sama probleem ,et ei tahtnud kuidagi edasi minna. Kasuta otsingut, akki leiad ylesse.
niih,
kuna sain Urmaselt ähvardava kirja, kus lubati mu konto sulgeda, vaatasin siia ja tekkis ka arutamise huvi
tegemist 850 2,5l 125kW masinaga. All on lamellrehvid, rehvirõhk on 2,5
möödasõitudel tuleb mul vahest isegi kolmas sisse lylitada (nii 120 pealt) et korralikult ja turvaliselt mööda saada, lisaks väidetakse, et kui madalamale käigule laskun, lööb pahvaka sinist suitsu välja. Teine mure on selles, et auto ujub teel nii meeletult. Kas tegemist võib olla vanade amortisaatorite ja lamellrehvi halva koosmõjuga ?
ja muidugi kysimus ka selle mootori asja kohta. On käiud kap. remondis, kuna suutsin hammasrihma sõita puruks . Seal sai see korda, nyyd aga on hakanud mootoril nagu võimsust vähemaks jääma
oskab keegi nõua anda ?
parimaga
T-Bone
kuna sain Urmaselt ähvardava kirja, kus lubati mu konto sulgeda, vaatasin siia ja tekkis ka arutamise huvi
tegemist 850 2,5l 125kW masinaga. All on lamellrehvid, rehvirõhk on 2,5
möödasõitudel tuleb mul vahest isegi kolmas sisse lylitada (nii 120 pealt) et korralikult ja turvaliselt mööda saada, lisaks väidetakse, et kui madalamale käigule laskun, lööb pahvaka sinist suitsu välja. Teine mure on selles, et auto ujub teel nii meeletult. Kas tegemist võib olla vanade amortisaatorite ja lamellrehvi halva koosmõjuga ?
ja muidugi kysimus ka selle mootori asja kohta. On käiud kap. remondis, kuna suutsin hammasrihma sõita puruks . Seal sai see korda, nyyd aga on hakanud mootoril nagu võimsust vähemaks jääma
oskab keegi nõua anda ?
parimaga
T-Bone
850 GLE 2,5 125kW
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist