V 70 omaniku läbielamised - Delfi foorumi koopiad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

leo

V 70 omaniku läbielamised - Delfi foorumi koopiad

PostitusPostitas leo » 19 Juun 2005, 21:49

Teen nii, et kopeerin Delfi foorumist V70 omaniku kogemusi ka siia foorumisse.
Loodan, et see ei ole väga halb idee - kes on lugenud neid märkmeid varem, ei pea seda mitte uuesti tegema, aga võib-olla uutele foorumi liikmetele on midagi huvitavat leida?

leo

PostitusPostitas leo » 19 Juun 2005, 21:50

Nagu juba ammu lubatud,
panen kirja V70 kapitalirentija tundmused, olles kinni maksnud 45 000 km hoolduse.

Auto sain kätte 2002 veebruari lõpus, viisin enne Infosse uued Goodyear UG500 talverehvid, siis oli kena kohe seaduskuuleka talvise liiklejana alustada.Suverehvid (väga head Michelinid) pakiti kaasa.

Autot tellides (nov.2001) said võetud kõik vajalikud lisad põhimõttel - seekord midagi vajalikku maha ei jäta (eelmise 945 tellimisel oli finants-surutis kaunis kõva ja tol ajal ma veel liisingut ei oleks saanud, palu häid lisasid jäi rahapuuduse pärast võtmata) , kuna makse on Hansa Leasingu kaudu. Makstud saab see nii või teisiti.

Tellitud sai ka lisana Mobikit II (see on see GPS positsioneerimisega variant), et Mobikit oleks juba peal enne liiklusse minekuga.
Mobikitiga saigi huvitava kogemuse - see oli nagu peale pandud, aga miskipärast ei funktsioneerinud.
Pärast konsultatsioone tootjafirma Oskandoga (nojah, kus mu TPI grupivend kõrges ametis on), sain Mobikiti mingil moel käima, ja mis tuli välja - Info-Auto ei osanudki sel ajal Mobikit paigaldust nii et asja kõik funktsioonid töötaks - põhjuseks uue V70 hoopis modernsem elektrisüsteem, mis toimib CAN-BUSi põhimõttel.
Sellest hoolimata olin rahul, sest sain vähemalt kontrollida auto asukohta mobiiltelefoni ja lap-topi abil väga täpselt.Aku pinge kohta andis ka alarme (nagu pärast selgus).

NB! Nüüd Info-Auto juba oskab, sain isegi hinnapakkumise vajalike lisade paigaldusele (umbes 7,5 kEEK), s.t. lisaks juba olemasolevale Mobikiti paigaldusele.

V70 on sõitjale kaunis mugav , elektroonika teeb palju ära.
Eriti rõhutaksin DSTC lisavarustust - see on ikka väga mõjus vahend, kui auto tahab libedamal pinnal oma teed minna.
Juhi lauslolluse vastu see muidugi ei aita...

Esimene vingem elamus oli - ja PUHTALT OMA LOLLUSE PÄRAST - uuel 2003 aastal.
Olin käinud ära talvepuhkusel 2 nädalat, jättes auto garaazi küll ära pestuna, aga NB! tühja bensiinipaagiga.
Vahepeal ilm Eestimaal keeeras 3 plusskraadi pealt pideva miinus 25 peale.
Tagasi jõudnuna hakkasin oma V70 käivitama - nagu lubas ka, aga ei läinud...
Siis lõi mul peas "lamp" põlema - krt, bensiini on vaja juurde tuua...
Igal juhul auto toitesüsteem oli juba põhjalikult sassis, aku sai tühjaks ja kõikvõimalikud häired-alarmid hakkasid järjest tööle.
Küll mu Mobikit saatis igasuguseid alarme nii et seda nägu - "battery low" ; "no battery" jne...

Aitas lõpuks auto garaazist väljatirimine köie otsas , kusjuures suvaline auto ei saanud sellega hakkama, Volvo oli liiga jäik järgi tulema.Tänavalt abiks püütud Nissan Patrol pani mõlemad sillad tööle ja siis V70 välja tuli ka.
Info-Autosse jõudes selgus, et minusuguseid leosid on tükki 7 enne mind, auto elustamine võttis ööpäeva aega ja umbes tonni jagu EEKusid.

Mis järelduse ma sellest jamast tegin- tuleb hoida talve ajal paak suht täis ja aku peab sellisel komputeriseeritud masinal, nagu V70, olema viimase peal heas seisus.

Edasi läks kenasti, nagu uue auto omanikul ikka, kuni kusagil 30 000 kandis hakkas mingi naljakas hääl segama muusika kuulamist (muide, audiosüsteem on V70 väga hea, mul see MC ja CD variant ilma igasusguste subwooferiteta).
Sõltuvalt kiirusest kostis eest päris kena undamist.
Panin sel ajal ka siia foorumisse vastava teema üles.

Lähen Infosse, kurdan muret ja näen meeste nägudest, et probleem on vägagi tuttav.
Kohe pidi kõrvallaua varuosade spetsialist järgi uurima - kas meil neid esiratta laagreid on sees?

Õnneks oli ja pandi sinna paari päeva pärast uus (muide S80) laager.Esisild lõpetas laulu ja kõik oli jälle kena.

Nüüd jõuan põhiteema juurde -
garantii sellel V70 oli ÜKS aasta! Samal ajal isegi Lada annab 3 aastat...
Eksabikaasa Toyota Corollal garantii 3 aastat või 100 000 km, tal vahetati ka kehva aku garantiina ära , kuigi üldiselt akud ju garantiivärk ei ole...

Loomulikult oli minu (sry, Hansa Leasingu) V70ne garantiiaeg läbi ja sain mingi kEEK 4 välja käia rattalaagri vahetuse eest.


Jutt sai juba pikk isegi,
Vol.2 järgneb, kui raffal huvi on...

Igatahes olen oma V70 -ga rahul, hoolimata nendest (ka veel kirjeldamata järgmistest) jamadest.
Raud ei ole Volvol kaugelt enam see, mis 245 aegadel.
_________________
Tervitades
leo (V70 2,4 170 hp AT 2002)

leo

PostitusPostitas leo » 19 Juun 2005, 21:50

Järgneb siis vol.2 ,

mida tuleb alustada tõdemusega, et Info-Auto andis sellele autole 1 aasta garantiid (nagu ka eelmisele, 945-le).

Selle garantiiaja jooksul midagi hullu, garantiiremonti vajavat ei juhtunudki.
(Minu arust peaks Volvo sugune firma andma ikka vähemalt võrdse garantii Ladaga - ja Lada garantiitingimused on minu jaoks küll O.K. Eesti jaoks. Volvo hind võrreldes Ladaga on ju ka oluliselt kõrgemast klassist...Kuidas Lada saab ja Volvo ei saa???)

Mõni haruharv kord garantiiaasta jooksul miskipärast lülitas Cruise Control ennast heast peast ise välja ja vastavat nuppu vajutades ei taastunud kuidagimoodi.
Teinekord (jälle väga harva) teatas auto, et tagumine parempoolne uks on lahti, pani vastavalt ka laetuled põlema...

Cruise control taasfunktsioneerimiseks aitas ainult arvuti juurest (ja anekdoodist, kus autoga sõidavad programmeerija ja ma ei mäleta kes veel) tuntud nipp - pargi või vähemalt peatu, lülita süüde välja, oota natuke ja siis käivita auto uuesti.
Selline "restart" aitas ikka.

Tagumise ukse lahtiolemise märguannet sai nullida ukse avamise ja kaunis kõva lopsuga sulgemise abil.

Viimasel talvel märtsikuus nädalavahetuse suure lumesaju ajal "õnnestus" sama tagumine parempoolne uks vastu oma garaazi uksepiita välja sõites korralikult ära "rihtida".
Igatahes Info-Auto pidas vajalikuks uks välja vahetada, mis ka korralikult ära tehti.
Mina maksin liisinguauto kohustusliku kaskokindlustuse omavastutuse määra 3000 EEK, ülejäänud läks ilmselt Hansa Liisingu arve pealt.

Suvel hakkas tekkima juba huvitavamaid sümptoome - kord teatas auto, et "Service required - brake assistant", siis oli aga jälle "tagumine uks lahti"...

Üldjuhul aitas ikka ukse avamine-sulgemine ja ka süütevõtme abil "total reset".

Just enne 45 000 teenindust läksid aga asjad väga hulluks.
"Lahtiolev uks" pani auto signaali tööle umbes minut peale uste sulgemist.Seega tuli enne auto juurest lahkumist natuke oodata-vaadata, mis ta siis teeb seekord.

Samuti ilmus uut moodi "service required - engine system".
"Brake assistant service required" oli ka vähemalt igal hommikul teemaks.Kui see nõue oli armatuuril kirjas, ei lülitunud ka Cruise control enam üldse sisse.

Sellest jamast tuli ka minu üks postitus siinses foorumis - kui niisugune elu juba igapäevane on, hakkab asi ikka "siibrisse" käima.

Siis tuli 45 000 teenindus, kus ma kõik mured ette kandsin, Info-Auto tegutses umbes 4 tundi ja arve tuli 7500 kanti.

Välja tuli vahetada piduripedaali asendi andur, mis kutsuski välja kõik need "brake assistant" ja ka "engine system" "service needed" nõuded.

Tagumise ukse juures vahetati midagi (vist ukse lukk) ära õnneks garantiikorras (tänu kevadisele remondile, ma arvan) ja nüüd on uks ka auto arvates kogu aeg kinni.

Nüüd on ka Vilniuses käidud ja auto käitub nii, nagu ta peab.
Tegelikult on ju olnud tegemist suht pisiasjadega, mis ikkagi autojuhi muidu mõnusa elu hästi ära rikuvad.

Kui rääkida sõidumugavusest, mitte töökindlusest, siis see V70 on küll mugavaim Volvo, mis mul olnud on (245 2,3 bensu mootoriga, manuaal; 945 2,3 135 hj bensu mootoriga, manuaal; V70 2,4 bensu mootoriga 170 hj automaat).
Seda küll tänu kõigile tellitud lisadele, mis lõpphinda kergitasid vist küll rohkem kui 100 000 võrra.

Need positiivsed elamused lisamugavuste mõttes on aga jälle vist omaette teemaks.

Palve teistele V70 omanikele - jagage oma muljeid, oleks huvitav teada, kui sarnased-erinevad kogemused on?
_________________
Tervitades
leo (V70 2,4 170 hp AT 2002)

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 20 Juun 2005, 22:03

Autoks on '01V70T5 . Ostsin kolm kuud tagasi ja praeguseks on 42000 miili soitnud . Esiamordi ylemine puks laks pooleks ja hiljuti kaugtule pirn lendas tykkideks . Ilma , et kaugtuled oleksid sees olnud !
Volvost oeldi , et amordi ylemised puksid on pidev hooldus uuematel . Minu omal on jaik vedrustus , mis muidugi lohub pukse veelgi rohkem .
Olen yllatunud , et garantii on ainult 1a. Siin USA's on 4 aastat voi 50 000 miili .
Kas eestis garantii aega juurde ei saaks osta ?
Fantastiline auto , vaga kiire ja hea juhitavusega wagon . Koige mugavamad esiistmed , mida olen nainud . Vaga hea stereo .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

leo

PostitusPostitas leo » 23 Juun 2005, 14:02

turboES kirjutas:Autoks on '01V70T5 . Ostsin kolm kuud tagasi ja praeguseks on 42000 miili soitnud . Esiamordi ylemine puks laks pooleks ja hiljuti kaugtule pirn lendas tykkideks . Ilma , et kaugtuled oleksid sees olnud !
Volvost oeldi , et amordi ylemised puksid on pidev hooldus uuematel . Minu omal on jaik vedrustus , mis muidugi lohub pukse veelgi rohkem .
Olen yllatunud , et garantii on ainult 1a. Siin USA's on 4 aastat voi 50 000 miili .
Kas eestis garantii aega juurde ei saaks osta ?
Fantastiline auto , vaga kiire ja hea juhitavusega wagon . Koige mugavamad esiistmed , mida olen nainud . Vaga hea stereo .


Vaat siin Eestis on väheke teistmoodi garantii tingimused :cry:
Aga sellest hoolimata Info Auto (kohalik Volvo esindaja) teeb oma parima, mina küll ei kurda.
V70 , mis minul on , on väga O.K.

Ahjaa - üks märkus on küll - ja see ei kehti ilmselt California jaoks, aga meil siin Eestis on oluline - esitelje talvekummide naelad on peaaegu kõik kadunud :o
Selge, et väga kõva pöördemomendiga ristmikult startides on need lihtsalt rehvist "välja väänatud". Ei ole mul siis aega DSTC tablood vahtida... :oops:
Ja rehvivärk on kindlasti auto kasutaja mure.
Ei midagi muud - minu V70 on parim Volvo, mis mul siiani on olnud :lol:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline