Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Uuriks palju maksab ja kes teeb sellist asja, et siis mootor saaks tipptopp
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Odavam ja mõistlikum minna üle 125kw peale.
Mootori remondi hind ületaks pool auto hinda. Kui ise tehes siis varuosade hind ca 500+e
Mootori remondi hind ületaks pool auto hinda. Kui ise tehes siis varuosade hind ca 500+e
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
A kus seda 125kw mootori saaks mis oleks tipptopp korras, praegune mootor rüüpab õli kuid töötab hästi
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.
Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.
Parimat,
Artur
Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.
Parimat,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Üks kasutaja müüs alles T5'e koos autoga ca. 700€'ga.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Arturio kirjutas:Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.
Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.
Parimat,
Artur
Valkjas ollus ei tee ju otseselt midagi, pigem tavaline niiskel ajal ja väikese läbisõiduga.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
no1 kirjutas:Arturio kirjutas:Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.
Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.
Parimat,
Artur
Valkjas ollus ei tee ju otseselt midagi, pigem tavaline niiskel ajal ja väikese läbisõiduga.
Varda osas nõus, õlikorgi all tekitab juba õli viskoossuse osas kahtlusi. Loomulikult võib erandeid olla, siiski tasuks sellises olukorras ettevaatlik olla.
Volvo S80 V8 Executive
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Jama lugu jah, kere ja veermik pole mul autol vigu kõik korras a mootor vahel viskab sinist, kusjuures arva a õli kulu on jube Klapisääre tihendid korras, lasin lahti kiskuda ja vaadati Ülevaatulsel arvas algul, et see läbi ei saa a ikka tegi aparaat ära CO
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Kuidas vaatamise peale tehti selgeks, et klapisääretihendid on korras? Neid ikka niisama vahtimise peale ei saa küll defekteerida.
Võid siit vaadata: https://www.youtube.com/watch?v=uU_UcWcXeR0 (alles 18 minuti peal võtab klapsisääre tihendi välja).
Oleneb, palju sul läbisõit on masinal, õlirõngas(d) võib(vad) ka kinni olla . See mis siin pakuti, et lükka kohe 125kW vahele, tähendab seda, et peab ka mootori juhtaju ja juhtmestiku ümber viskama. 106kW on Siemens juhtajuga, 125 kW on Bosch. Need on ikka erinevad nii elektriskeemis kui muus. Jah on küll pandud 125 kW mootoreid 106kW ajuga käima ja sõitma, aga sellise hübriidi tegemisel soovin sulle pärast jõudu ja sel juhul pead olema selle auto lõpuni ise mees ja teda näppima. Tean omast kogemusest, et autoremondid eriti ei taha näppida ümberehitatud autosid. Tean seda selleks, et ma tegin oma 850 106kW kunagi R-i mootoriga nelikveolise mis nüüd sõidab uue õnneliku(loodetavasti ) omaniku käe all.
Jutu point, et kui ei ole usaldusväärne mehhaanik, siis mina ikkagi veenduks, et klapisääretihendid on korras. Minu masinal võttis kunagi 1000km 1l õli kui tihendid läbi olid.
Võid siit vaadata: https://www.youtube.com/watch?v=uU_UcWcXeR0 (alles 18 minuti peal võtab klapsisääre tihendi välja).
Oleneb, palju sul läbisõit on masinal, õlirõngas(d) võib(vad) ka kinni olla . See mis siin pakuti, et lükka kohe 125kW vahele, tähendab seda, et peab ka mootori juhtaju ja juhtmestiku ümber viskama. 106kW on Siemens juhtajuga, 125 kW on Bosch. Need on ikka erinevad nii elektriskeemis kui muus. Jah on küll pandud 125 kW mootoreid 106kW ajuga käima ja sõitma, aga sellise hübriidi tegemisel soovin sulle pärast jõudu ja sel juhul pead olema selle auto lõpuni ise mees ja teda näppima. Tean omast kogemusest, et autoremondid eriti ei taha näppida ümberehitatud autosid. Tean seda selleks, et ma tegin oma 850 106kW kunagi R-i mootoriga nelikveolise mis nüüd sõidab uue õnneliku(loodetavasti ) omaniku käe all.
Jutu point, et kui ei ole usaldusväärne mehhaanik, siis mina ikkagi veenduks, et klapisääretihendid on korras. Minu masinal võttis kunagi 1000km 1l õli kui tihendid läbi olid.
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
No ta jah ühe välja ja ühe sisselaske tihendi järgi vaatas ja ütles, et korras on ja need on siis kõik korralikud kuigi ise ka kahtlen , et ikka on tihendid läbi.... maksin 200 euri vaatamise eest no miski liim infoautost maksis juba 70 euri
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Teema jätkuks ütleks, et maha visatud raha. Pole sel mootoril sisse ja väljalaske tihendeid, on ühes tükis mõlemad. Kui juba lahti lasid kiskuda pealt poolt, onju loogiline, et lasta klapisääretihendid kohe ära vahetad. Oma auto kogemusest võin öelda, et nukasimmerid tasuks ülevaadata, samuti karterituulutus, kui see umbes siis sama moodi hakkab igast avast tossu ajama.
Samas, aega on mööda läinud ja uuriks juurde, et kuidas asi lahenes? Omal lihtsalt mootor küllaltki läbi, mõtleks ka kas remondile või "uuele" südamele. Seega kui lasid teha või selle 125kW mootori vahele pista, palju kulu umbes oli?
Samas, aega on mööda läinud ja uuriks juurde, et kuidas asi lahenes? Omal lihtsalt mootor küllaltki läbi, mõtleks ka kas remondile või "uuele" südamele. Seega kui lasid teha või selle 125kW mootori vahele pista, palju kulu umbes oli?
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Hakkab varsti üks kutt tegema, lasen tihendid ära vahetada ja siis, kui ikka jama teeb ka rõngad värgid ära sel 850. Olen kere ja asjad nii korda saanud, et uut ja uuemat autot ei taha nende uutematega rohkem muresi veel
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
Ma võiks sellise vaatamisraha eest müüa 106kW korras mootori (ls.220K km)
Kui ikka remondi kasuks otsustate, siis soovitan kindlasti läbi pesta kogu karterituulutuse süsteemi ja ära vahetada ka nuka simmerid.
Kui ikka remondi kasuks otsustate, siis soovitan kindlasti läbi pesta kogu karterituulutuse süsteemi ja ära vahetada ka nuka simmerid.
Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont
-ja kindlasti siis ka vända otsasimmer- see alati leemetab!!!
IA-s 18.-
IA-s 18.-
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist