Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

fronius
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Juul 2015, 22:52

Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas fronius » 14 Nov 2015, 20:54

Uuriks palju maksab ja kes teeb sellist asja, et siis mootor saaks tipptopp :)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas Tanel » 14 Nov 2015, 22:03

Odavam ja mõistlikum minna üle 125kw peale.
Mootori remondi hind ületaks pool auto hinda. Kui ise tehes siis varuosade hind ca 500+e
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

fronius
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Juul 2015, 22:52

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas fronius » 14 Nov 2015, 22:26

A kus seda 125kw mootori saaks mis oleks tipptopp korras, praegune mootor rüüpab õli kuid töötab hästi

Kasutaja avatar
Arturio
Foorumi veteran
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
Asukoht: Eesti/Haapsalu
Kontakt:

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas Arturio » 17 Nov 2015, 11:20

Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.

Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.


Parimat,

Artur
Volvo S80 V8 Executive

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas no1 » 17 Nov 2015, 13:50

Üks kasutaja müüs alles T5'e koos autoga ca. 700€'ga. :)
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas no1 » 17 Nov 2015, 13:52

Arturio kirjutas:Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.

Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.


Parimat,

Artur

Valkjas ollus ei tee ju otseselt midagi, pigem tavaline niiskel ajal ja väikese läbisõiduga.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
Arturio
Foorumi veteran
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
Asukoht: Eesti/Haapsalu
Kontakt:

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas Arturio » 17 Nov 2015, 17:25

no1 kirjutas:
Arturio kirjutas:Kõige targem oleks võtta töötava auto pealt mootor. Neid küll müügis varuosadeks nii eraisikute kui ka lammutusega tegelevate ettevõtete poolt. Lammutuses muidugi eraldatakse mootor kerest üsna ruttu, kui sisse võetakse.

Reeglina näeb lekked ära kui mootorit just pestud pole, mootoris kolinaid ei tohiks olla, jahtutusvedelik peaks olema ettenähtud värvi, mitte õline. Õlikorgi alune peaks olema kergelt õline, peaasi, et valkjat ollust ei ole. Mootor ei tohiks sinist suitsu välja ajada summutist.
Kui selliselt kontrollida, siis peaks enam-vähem mootori leidma.


Parimat,

Artur

Valkjas ollus ei tee ju otseselt midagi, pigem tavaline niiskel ajal ja väikese läbisõiduga.



Varda osas nõus, õlikorgi all tekitab juba õli viskoossuse osas kahtlusi. Loomulikult võib erandeid olla, siiski tasuks sellises olukorras ettevaatlik olla.
Volvo S80 V8 Executive

fronius
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Juul 2015, 22:52

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas fronius » 17 Nov 2015, 18:38

Jama lugu jah, kere ja veermik pole mul autol vigu kõik korras a mootor vahel viskab sinist, kusjuures arva a õli kulu on jube :| Klapisääre tihendid korras, lasin lahti kiskuda ja vaadati :) Ülevaatulsel arvas algul, et see läbi ei saa a ikka tegi aparaat ära CO

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas Iceman » 17 Nov 2015, 21:06

Kuidas vaatamise peale tehti selgeks, et klapisääretihendid on korras? Neid ikka niisama vahtimise peale ei saa küll defekteerida.

Võid siit vaadata: https://www.youtube.com/watch?v=uU_UcWcXeR0 (alles 18 minuti peal võtab klapsisääre tihendi välja).

Oleneb, palju sul läbisõit on masinal, õlirõngas(d) võib(vad) ka kinni olla . See mis siin pakuti, et lükka kohe 125kW vahele, tähendab seda, et peab ka mootori juhtaju ja juhtmestiku ümber viskama. 106kW on Siemens juhtajuga, 125 kW on Bosch. Need on ikka erinevad nii elektriskeemis kui muus. Jah on küll pandud 125 kW mootoreid 106kW ajuga käima ja sõitma, aga sellise hübriidi tegemisel soovin sulle pärast jõudu ja sel juhul pead olema selle auto lõpuni ise mees ja teda näppima. Tean omast kogemusest, et autoremondid eriti ei taha näppida ümberehitatud autosid. Tean seda selleks, et ma tegin oma 850 106kW kunagi R-i mootoriga nelikveolise mis nüüd sõidab uue õnneliku(loodetavasti :D) omaniku käe all.

Jutu point, et kui ei ole usaldusväärne mehhaanik, siis mina ikkagi veenduks, et klapisääretihendid on korras. Minu masinal võttis kunagi 1000km 1l õli kui tihendid läbi olid.

fronius
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Juul 2015, 22:52

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas fronius » 17 Nov 2015, 22:11

No ta jah ühe välja ja ühe sisselaske tihendi järgi vaatas ja ütles, et korras on ja need on siis kõik korralikud :cry: kuigi ise ka kahtlen , et ikka on tihendid läbi.... maksin 200 euri vaatamise eest no miski liim infoautost maksis juba 70 euri

vaherna
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Okt 2013, 14:34

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas vaherna » 16 Jaan 2016, 19:54

Teema jätkuks ütleks, et maha visatud raha. Pole sel mootoril sisse ja väljalaske tihendeid, on ühes tükis mõlemad. Kui juba lahti lasid kiskuda pealt poolt, onju loogiline, et lasta klapisääretihendid kohe ära vahetad. Oma auto kogemusest võin öelda, et nukasimmerid tasuks ülevaadata, samuti karterituulutus, kui see umbes siis sama moodi hakkab igast avast tossu ajama.

Samas, aega on mööda läinud ja uuriks juurde, et kuidas asi lahenes? Omal lihtsalt mootor küllaltki läbi, mõtleks ka kas remondile või "uuele" südamele. Seega kui lasid teha või selle 125kW mootori vahele pista, palju kulu umbes oli?

fronius
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Juul 2015, 22:52

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas fronius » 16 Jaan 2016, 20:32

Hakkab varsti üks kutt tegema, lasen tihendid ära vahetada ja siis, kui ikka jama teeb ka rõngad värgid ära sel 850. Olen kere ja asjad nii korda saanud, et uut ja uuemat autot ei taha nende uutematega rohkem muresi veel

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas Sax » 16 Jaan 2016, 20:56

Ma võiks sellise vaatamisraha eest müüa 106kW korras mootori (ls.220K km)
Kui ikka remondi kasuks otsustate, siis soovitan kindlasti läbi pesta kogu karterituulutuse süsteemi ja ära vahetada ka nuka simmerid.

volvotar
Foorumlane
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Okt 2007, 19:32
Asukoht: Tartu

Re: Volvo 850 2,5l 106kw Mootori Kapp remont

PostitusPostitas volvotar » 27 Jaan 2016, 19:42

-ja kindlasti siis ka vända otsasimmer- see alati leemetab!!!
IA-s 18.-


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist