suur Co näit
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
suur Co näit
Ülevaatusel mõõdeti lubatud 0,3 asemel 6,46. Lamda, küünlad ja juhtmed on uued. Mitte töötav kat ei tohiks ka nii suurt näitu anda.
Re: suur Co näit
Ära põlenud katalüsaator
Re: suur Co näit
Rikka kütteseguga sulab ta ära.
Re: suur Co näit
Mis lambda näit on? Kui segu on rikas, siis tuleb see probleem esmalt likvideerida. Kas mootor töötab muidu korralikult - ei turtsu, käivitub normaalselt, silmaga nähtavalt ei suitse?
Rikka segu põhjuseid otsiks esmalt õhulugejast, vaakumitorudest ja lambda-andurist (olgu pealegi uus, äkki on valesti ühendatud, ebasobiv vms - vaja näitu mõõta). Niiviisi peaks CO näidu vähemasti 2-3 vahele saama (ilma katita autode norm vist ongi 3,0 kui tehas muud ette ei näe) ja siis järgmise sammuna vahetaks katalüsaatori, mis viib selle veel oluliselt madalamaks.
Katalüsaator väsib ka aja jooksul lihtsalt ära, eelmise sajandi autol võib ta mitte töötada ka ilma ühegi täiendava veata.
Rikka segu põhjuseid otsiks esmalt õhulugejast, vaakumitorudest ja lambda-andurist (olgu pealegi uus, äkki on valesti ühendatud, ebasobiv vms - vaja näitu mõõta). Niiviisi peaks CO näidu vähemasti 2-3 vahele saama (ilma katita autode norm vist ongi 3,0 kui tehas muud ette ei näe) ja siis järgmise sammuna vahetaks katalüsaatori, mis viib selle veel oluliselt madalamaks.
Katalüsaator väsib ka aja jooksul lihtsalt ära, eelmise sajandi autol võib ta mitte töötada ka ilma ühegi täiendava veata.
Re: suur Co näit
Toon ühe näite, juhul kui temp. andur pada paneb-valetab nö temperatuuri külmemaks siis lükab kütte rikkale segule. See 6,...kopikatega on ikka väga palju üle. Peppus katt ei põhjusta nii suurt CO tõusu. Vaadata tasuks üle ka kõikvõimalikud õhulekked ja ka sumpsi korrasolek.
Re: suur Co näit
junga kirjutas:Toon ühe näite, juhul kui temp. andur pada paneb-valetab nö temperatuuri külmemaks siis lükab kütte rikkale segule. See 6,...kopikatega on ikka väga palju üle. Peppus katt ei põhjusta nii suurt CO tõusu. Vaadata tasuks üle ka kõikvõimalikud õhulekked ja ka sumpsi korrasolek.
Ise arvan ka ,et ainuüksi mitte töötav katalüsaator sellist jama ei tekkita. Õhulekkeid oli, nüüd on need likvideeritud. Korraliku minekut pole ja vahel jõnksutab ka.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: suur Co näit
peepk kirjutas:Rikka kütteseguga sulab ta ära.
Kuidas Sa selle kindlaks tegid, lõikasid lahti?
Arvan et kat umbes ja ei lase gaase läbi.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: suur Co näit
tnx kirjutas:Mis lambda näit on? Kui segu on rikas, siis tuleb see probleem esmalt likvideerida. Kas mootor töötab muidu korralikult - ei turtsu, käivitub normaalselt, silmaga nähtavalt ei suitse?
Rikka segu põhjuseid otsiks esmalt õhulugejast, vaakumitorudest ja lambda-andurist (olgu pealegi uus, äkki on valesti ühendatud, ebasobiv vms - vaja näitu mõõta). Niiviisi peaks CO näidu vähemasti 2-3 vahele saama (ilma katita autode norm vist ongi 3,0 kui tehas muud ette ei näe) ja siis järgmise sammuna vahetaks katalüsaatori, mis viib selle veel oluliselt madalamaks.
Katalüsaator väsib ka aja jooksul lihtsalt ära, eelmise sajandi autol võib ta mitte töötada ka ilma ühegi täiendava veata.
Selle lamdaga oligi segane lugu. Masinal oli peal Titania Sensor väljund pingega 0-5 Volti. Eelmised omanikud väidavad,et selline see oligi. Tavaliselt on 850el peal Zirconia Sensor
0.1-0.9 volti. Ükski varuosakataloog sinna sobivat andurit ei pakkunud, pistik ei sobinud.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: suur Co näit
Mis see pistik siia puutub? Kui on õigete andmetega andur, joodetakse juhdmed
ringi.
Oma 7-sajasel on juba teine siksi universaal "bosch" andur.
ringi.
Oma 7-sajasel on juba teine siksi universaal "bosch" andur.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: suur Co näit
Joota lambda juhtmeid eitohi (Loe: takistus muutub ja näit eiole õige)
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: suur Co näit
DanielS kirjutas:Joota lambda juhtmeid eitohi (Loe: takistus muutub ja näit eiole õige)
OK, ei ole joodetud vaid pressitavate klambritega ühedatud, ja siiani ei ole mingit muret.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: suur Co näit
ants kirjutas:peepk kirjutas:Rikka kütteseguga sulab ta ära.
Kuidas Sa selle kindlaks tegid, lõikasid lahti?
Arvan et kat umbes ja ei lase gaase läbi.
Liiklesin mõned aastad opel vectraga millel oli ka lamda tuksis. Võtsin katalüsaatori maha, sees oli ainult peotäis keraamikapuru.
Re: suur Co näit
DanielS kirjutas:Joota lambda juhtmeid eitohi (Loe: takistus muutub ja näit eiole õige)
kui lambdal takistust mõõta, siis on lambda peale seda kohe tuksis Juhtmeid tohib joota küll, aga päris suvalise handymanni jootekolviga seda tõesti teha ei tohiks, asi peab olema maandatud, soovitavalt profitööriist. Kui küttekeha lekib, siis tasuks lisamaandada küttekeha. Nendest võtetest räägiti juba 70ndate aastate horisondis, kus kirjeldati transistorrraadiote kokkumonteerimist, et välistada kalliste transistoride kiiret lõppemist
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: suur Co näit
ostsin vale,selline läheb sinna hoopis http://www.avaruosad.ee/varuosad/info/ngk/1755
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist