2.0 mootoriga tegemist.
eile panin kiirendustel tähele, et korraks õlituli vilksatab armatuuris. täna hommikul jahtunud mootori õlitaset kontrollides avastasin, et varras täies ulatuses vee-õli seguga koos. košmaar. aga kindluse mõttes keerasin veel klapikambrikaane pealt õli punni maha, seal on kõik ilus. no ja igaks juhuks vaatasin ka veel jahutusvedeliku purki, see kah täitsa oma õiget värvi.
Oskab keegi soovitada, mis järgmiseks tegema peaks?
appi. õlvarras on kohvikoorene (850T5)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: appi. õlvarras on kohvikoorene (850T5)
tanel_ kirjutas:täna hommikul jahtunud mootori õlitaset kontrollides avastasin, et varras täies ulatuses vee-õli seguga koos.
Ilmselt sügis-talvise õhuniiskuse kondenseerumisega tegu. Sõidad ainult lühikesi otsi? Võta veidi pikem sõit ka vahel ette, nii 100+ km, see peaks kondensaadi välja puhuma. Ja puhasta karterituulutuse detailid ära.
tanel_ kirjutas:kus asub karterituulutus ja kust sellele kõige paremini ligi saab? kas puhastamiseks peab midagi laiali ka lammutama või piisab pudeliharjast?
http://au.geocities.com/ozbrick850/flametrap.html
http://au.geocities.com/ozbrick850/flametrap.html
Niblisin eile siis selle Flame Trapi lahti, avanev pilt oli ikka kole küll... Paks õlikondensaat, tavotisarnane plöga vaatas vastu. See leegipüüdur on olemuselt väike plastmassist sõelake, nii 1,5 mm aukudega, mis teadagi olid 90% umbes sellest möginast. Pesin-puhastasin sõelakese ära... Peale mõningast mõttepausi lõin sellele jämedamale tutsile pimeda otsa ja pikendasin karterituulutuse voolikut ning viisin selle otsa auto põhja alla välja - mootor on nüüd "vabalt hingeldav".
Mõttepausi ajal vahtisin õhutoru põlve, mist throttle body küljes ja body ennast - no ikka NII KOLE oli, terve pudel karpakliinerit kadus puhastamiseprotseduuri käigus kui mutiauku... Throttle body, kus peaks liikuma ainult filtreeritud puhas õhk, oli seest kaetud ca 1-2 mm paksuse musta pigikihiga. Rohelised, võite tulla kägisema, aga mina seda karteri tuulutust sinna toitepoole õhutorusse tagasi EI pane.
tuulutus
1. karteri tuulutus ja õlisurve lambi süttimine? mina seost ei hooma...
2. sinu kujundatud karterituule süsteemiga võib hakata tihendite vahelt õli välja pressima...
p.s mis marki õli kasutad mootoris?
2. sinu kujundatud karterituule süsteemiga võib hakata tihendite vahelt õli välja pressima...
p.s mis marki õli kasutad mootoris?
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 29 Okt 2006, 21:09
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Tallinn
- Kontakt:
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 29 Okt 2006, 21:09
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Tallinn
- Kontakt:
rents kirjutas:Minu teada küll pole T5-l seda mõtet otsida, vaid asu kohe selle musta karbi kallale, mis asub sisselaske all.
piilusin täna,ei paistnud sealt ühtegi karpi . sisselaset maha kiskuma hakata on päris jupp tööd.
kuigi vaja oleks,sest õlivarda august immitseb veid õli,mis iseeenesest ei ole ka kuigi meeldiv
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist