V70 20L per 100km

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

V70 20L per 100km

PostitusPostitas Jogel » 08 Nov 2006, 19:31

Volvo V70 2.5 103kw B Automaat

Mure järgmine siis, võtab linnas 20l/100km kütust.
Diagnostikas käis, kõik on OK.
Äkki keegi oskab kommenteerida, kas see on auto omapära,
või äkki kuskilt mehaanilist viga otsida..[/b]

Kasutaja avatar
uku17
Volvo Club liige
Postitusi: 1063
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:13
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas uku17 » 08 Nov 2006, 21:04

Kui oled raske jalaga siis on OK.Endal ka linnas umbes sama,kui vajutan.
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10

XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Jogel » 08 Nov 2006, 21:14

hetkel pole nagu üle 2500rpmi pole lasknud, et jälgida kütusekulu.. Snuppu pole samuti kasutanud, aga see pole normaalne ju, et 70l saab sõita 360km..

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 08 Nov 2006, 21:26

V70I 2,4 l 125 kW automaat ei suutnud palju üle 15-16 l sajale linnas võtta ja seda ka talvel. Kui aeg-ajalt Järvevana teel ja Lasnamäe kraavis sõita, siis langes kulu ca 13-14 l sajale. Kui maanteele ka veel vahel asja oli, siis sai 12 l hakkama. Samas Riia ots talvel tuli alla 8 ja Varssavi ots sellel talvel jäi ka sinna 8 kanti. Suvel (aprill kuni oktoober, 10 000 km) keskmine tuli täpselt 10 l sajale. 20 sajale võib saada küll, kui näiteks iga päev hommikul tund ja õhtul poolteist ummikus istud ja linnast väljas autoga ei käi. Kulu tasub ise ka mõõta. Kompuurti näitu ei saa alati uskuda. Mul näitas ca 0,5 l väiksemat kulu, kui korra kontrollisin. Võib-olla on tegu vanemat tüüpi 10 klapilise mootoriga 850 pealt. See äkki võtabki rohkem kütust. Uuemad on 20 klapilised ja muutuvate klapifaasidega ning ilma jagajata. Igal küünlal on oma süütepool. Ju on siis mingine kokkuhoid saavutatud.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Jogel » 08 Nov 2006, 21:46

20 on ikkagi liiga palju, kas venitamine hoopis tagurpidi võtab rohkem kütust? kui jõuliselt arendada soovitud kiirus?
mis mootor see 2.5 siiski on, netist ei leia selle kohta eriti palju inffi.

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 08 Nov 2006, 21:57

Jogel kirjutas:20 on ikkagi liiga palju, kas venitamine hoopis tagurpidi võtab rohkem kütust? kui jõuliselt arendada soovitud kiirus?
mis mootor see 2.5 siiski on, netist ei leia selle kohta eriti palju inffi.


Venitamine pidi rohkem võtma jah. Kõige ökom olevat kiirelt vajaliku kiiruseni kiirendada ja siis rahulikult edasi kulgeda. Sama teeb ka näiteks autopiloot. Kui annad talle 50 km/h pealt käsu resume ja endine kiirus, milleni peab jõudma, on 110 km/h, siis kiirendab auto reipalt ja laseb käigud ca 4500 p/min enne kui järgmise vahetab.

Mootori tüübi saab teada VIN koodist.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 08 Nov 2006, 22:57

äkki lambda jamab
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Jogel » 09 Nov 2006, 00:38

kompuuter peaks näitama veateatena ju lambda rikkest? või eksin?
Leidsin ka mootoritüübi: B5252S
proovin siis uue paagitäiega uut sõidustiili.

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 09 Nov 2006, 09:02

Minul sama masin, manuaal. Kütusekulu maanteel tõusis 1.5 liitrit kui tagumine piduriklots kinni oli ... linnas mai taha teadagi. Kui teed lühkesi linnaotse on 20 ikkagi palju, mul on linnas külmalt ja venitades ca 15

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Jogel » 09 Nov 2006, 10:31

Sai leitud netist mingi inf:
1998 European V70 2.5
- Engine: B5252S
- Displacement: 2435 cc
- Output: 144 DIN HP at 5400 RPM
- Max Torque: 206 Nm (153 lb/ft) at 3600 RPM
- Performance/sec 0-62 mph: Manual 10,4 - Automatic 10,8
- Top speed: Manual 205 km/h = 128 mph - Automatic 195 km/h = 122 mph

kedagi hästi andekat kutti pole, kes tahaks volvo üle vaadata?
peale info-auto muidugi.

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 09 Nov 2006, 11:02

B5252S on 10 klapiga 140 hj mootor.
B5254S on 20 klapiga ja 170 hj.
B5244S2 on 20 klapiga 140 hj uue tüübi mootor ja
B5244S on 20 klapiga 170 hj uue tüübi mootor.
Viimasel kahel on ainult softi vahe. Mõlemal on 2 nukkvõlli ja 20 klappi ning muutuvad klapifaasid. Uued mootorid tulid mudeliaastal 99. Volvo väidab, et need on keskonnasõbralikumad, suurema effektiga ning ökonoomsemad. Võimsus on küll sama andmete järgi, aga ju siis on moment parem või laiemalt käes.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist