2. leht 2-st

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 23 Jaan 2022, 10:35
Postitas Liiwaannus
Äkki on elektriline lisaküte salongil?

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 23 Jaan 2022, 20:55
Postitas arvin33
IA ei osanud ka midagi öelda selle kohta, ostes uurisin vin-i järgi, seal nagu ei tuvastatud mingit erimit. Ehk ongi kõigil see nii? Kapoti all küll midagi erilist silma ei hakka, isegi pooltõbise termostaadiga hoidis salongis sooja, lihtsalt mootori temp üle 60° ei läinud. Pole peale termostaadi vahetust ka enam uurinud.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Jaan 2022, 08:15
Postitas kloox
Mida uuemaks,seda ökomaks on mootorid aetud ja kohapeal soojaks es saagi neid enam.Aga kui temp 90 juurde läheb,siis peaks seal ka püsima,mitte maha kukkuma seisma jäädes.Termostaat ikkagi vigane.On mitmeid saanud vahetada ja lõpuks on korda saanud.Põhimõtteliselt igalt tootjalt võid praaki saada.Kui kiirendades jõnksutama hakkab,siis õhukulumõõtja või rõhuleke suur.Tolle 84kw peaks see v50 suht okilt edasi liikuma.Mõned sellised mootorid liikuma aidanud.Küll alati mitte volvo peal.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Jaan 2022, 20:16
Postitas olev92
Vanal termostraadil polnud häda midagi, ei usu, et uus hullem on kui miski ei läinud paremaks ega halvemaks. Suurele ringile läheb hiljem kui seier 90c peal pikemalt olnud.
Ometigi käib jahutusvedelik ka egri korpuse juurest läbi kus heitgaasiga peaks kiiremini soojendama (teist marki autol puhub kohapeal mõne minuti pärast piisavalt sooja, et jääd sulatada. Samamoodi egri juurest soojendab). Vb sellel nõgi täis, et ei toimi. Kiirenduse kohapealt peab rõhu või vaakumi leke kuskil olema. Õhukulu mõõtja oli korras, kuid panin uue (Pierburg) sammuti turborõhu andur (Denso). Nv hakkan otsima.
Ehk on tüüpilisi kohti, kust järgi annab?
Turbo lõdvikud ja cooler korras.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Jaan 2022, 21:13
Postitas Liiwaannus
Kas on ka diagnostikuatiiru tehtud, et vaadataks reaalselt näite, kui minek läinud on? Ei suuda uskuda moodne diisel paari minutiga klaase sulatab ilma mingi lisavigurita, nt küttetraat õhukanalis.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Jaan 2022, 21:24
Postitas marek555
Tahmafilter ehk täis. Kiirendamisel läheb rõhk kõrgeks ja mootor avariisse(limp home mode) Kas jälle ostetud,suurepärases korras auto, Paide Autoaiast?

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Jaan 2022, 22:13
Postitas olev92
Jah sõitmas on ka käidud, kui juhe sabas. Nii umbes tunnike sõitu. Näidud normis. Tahmaka näit ka korras.
Kui tahmakas umbes oleks, siis esimese ja teise käiguga oleks ka tuim tükk.
Vb olen asjast valesti aru saanud kuid heitgaasid soojendavad jahutusvedeliku väikest ringi.
Teistel autodel täiesti toiminud.
Võrdluseks nt kia 1.6d 85kw 2010a. Käis väga hästi soojaks. Nii ka vw 2.0 103kw 2009a.
Auto on ostetud eraisikult ja niinimetatult korras autona.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 25 Jaan 2022, 22:06
Postitas kloox
Mille järgi võtsid,et hukulumõõtja korras või mitte?Mingil 1,6hdi-l on meelde jäänud kuskilt et herzides see mõõt seal ja ilma ossita selgust ei saagi,kas on otsas või mitte.Mootori tuld ka põlema es pane,ainult minek jääb kehvemaks.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 25 Jaan 2022, 22:22
Postitas gljuk
Kuidas aitab sind oss õhukulumõõtja diagnoosimisel? Kas 1.6D mootoril on ta PWM väljundiga?

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 27 Jaan 2022, 08:17
Postitas kloox
gljuk kirjutas:Kuidas aitab sind oss õhukulumõõtja diagnoosimisel? Kas 1.6D mootoril on ta PWM väljundiga?


Nii räägiti jh peugeoti kooliusel kunagi.12 või 13 aasta masinatel.Et muudmoodi diagnoosida ei saavat.Kui vana läpaka käima ajan kunagi vaatan äkki leian pildi üles,kui meeles püsib muidugi.


Ei ple sellel toda juppi.Nii et selle mõtte võib maha matta. :D

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 27 Jaan 2022, 18:41
Postitas olev92
Eelpool mainisin, et panin uue jupi. Kas uus jupp ka katki kohe? Väga ei usu. Vaakumitorud terved, õhutorud sammuti. Egr jahuti sammuti korras. Veel mõtteid milles asi võib olla?

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 27 Jaan 2022, 18:47
Postitas Liiwaannus
Kui enne turbot lõdvik kortsu tõmbab, siis võib see igal muul hetkel täitsa ok välja näha. Uus jupp võib ka praak olla, väike tõenäosus, aga mitte võimatu. Tundub piisavalt keerukas probleem selleks, et interneti teel jäädki proovima lappima. Sellist asja saab nokkida ikka ainult nii, et hüpoteesi püstitaja ka ise kontrollib, sest muidu läheb osa tõlkes kaduma. Proovi Volremisse aeg saada, mulle mulje jäänud, et Ahti on selliste pähklite puremisel osav.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 27 Jaan 2022, 21:13
Postitas kloox
See uus jupp on nii ja naa.Ma kunagi bemmil jebisin õhukulumõõtjaga ja pierburgi omaga läks asi kehvemaks.Bosch-i jupiga oli samas erksam ,käitus teistmoodi mootor kohe.Samas mersu peal oli pierburgi jupp nagu omal kohal.Nii et see on mitmes asjas kinni,mitte et uus jupp ja kohe hea.
Ühinen Liiwaannus-ga,et kui omal mõistus munadega triiki,siis vii kuhugi,kes oskab ta korda teha. :D

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Apr 2022, 14:09
Postitas olev92
Tere taas.
Sain vahepeal Volremis ära käidud ja infoks järgnev tekst:
Püsikiirushoidja ei tööta, rakendub ja ON kiri tuleb ette kuid kiirust ei hoia - ühtegi põhjust ei tuvastanud
Pihustite adapteerimine tegemata, adaptsioon ei alusta kuna tingimused ei ole täidetud kuigi tegelikult on
Vahetada ECM ja laadida uus tarkvara
Avariiline auto, ECM lahti käinud ja hermeetikuga kokku pandud. ECM ümbrikast puudu, kinnitatud kere
külge.
Hõõgküünalde relee ei ole õigesse kohta kinnitatud, kinnitatud kaablisidemetega juhtmestiku külge
Aktiivne viga hõõgküünalde relee kohta, küünlad ja juhtimine töötavad - vaja defekteerida

Minu küsimus oleks järgmine, kas keegi suudaks kasutatud aju, kasutades auto korda teha?
Hind oleks vajalik.
Uus aju maksab liiga palju.

Re: V50 2011 D2 uimane.

Postitatud: 24 Apr 2022, 23:06
Postitas tallaploomi
Kasutaja Gljuk või Porter77 vast saavad sind aidata,kasutatud aju ja kloonivad vana ümber.