1. leht 1-st

Volvo V40 2.0 16V Turbo 118 kW

Postitatud: 07 Okt 2006, 16:44
Postitas chaw
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

See auto huvitab mind. Äkki keegi on käinud seda vaatamas?
Või mida üldse sellisest autost arvata? Kuda küttekulu? Vastupidavus?

Sander

Postitatud: 21 Nov 2006, 18:15
Postitas tujula
ise kiikan ka sama laadi autot ja mind huvitaks kuidas üldse neil v40 turbod ja asjad vastu peavad. eriti kui on tegemist kasutatud masinaga. mis neil ka tüüpvead jms on? millele ostmisel peaks erilist tähelepanu pöörama? siin sellekohaseid teemasid nii palju et ei jõua lugeda.

Postitatud: 22 Nov 2006, 07:52
Postitas arny
väga vabandan kui eksin aga minu arust piltidel küll turbokas ei olnud

Postitatud: 22 Nov 2006, 09:56
Postitas tm
piltidel oleval autol peal madalsurve turboga mootor

Postitatud: 22 Nov 2006, 11:12
Postitas wackou
kapotialune on päris kenake.

turbo pärast ei maksa suurt muretsedagi, kuna tutikas maksab ainult 7k (mitte esindusest, vaid teisi kanaleid pidi).

Rohkemat ei oska nagu hetkel kommenteeridagi, kuna endal auto olnud vaid alla poole aasta. Olen vahetanud ära ülemise parempoolse mootoripadja, mis oli suht läbi ja ees seisab veel õlikulumise uuring (pakutakse nii klapisääre tihendit kui muud säärast).
Muus suhtes on hea auto ja ei kurda midagi.

Postitatud: 22 Nov 2006, 12:56
Postitas ats2105
Tüüpveana on mainitud käigukasti pukside kulumist (ise läbi elatud). Aga see on õnneks väike mure, saab alla tuhande krooniga hakkama. :)

Postitatud: 22 Nov 2006, 15:06
Postitas pesa
enda autoga IAutos uuringutel käies räägiti et tagumised reguleerimis varada puksid pidavat läbi minema (muidugi läbi lähevad nad ju niikuinii). varda hinnaks öeldi miski 1500.-/tk

Postitatud: 23 Nov 2006, 09:57
Postitas YO
visuaalselt on ju täiesti normull...Juppe lendab nagunii olgu see Volvo või midagi muud.Õigem on ikkagi see,et kui kuuled mingeid kahtlasi naginaid ja kolkse tee kohe korda ja ära lase seda jadana edasi minna.
Kui ära ostad siis õnne....

Postitatud: 23 Nov 2006, 10:06
Postitas wackou
huvitav, miks see mudel on 118kw ja pesa oma 121 kw?
kas need üks ja see sama ei ole siis?

turbo-volvot soovitan soojalt :)

Postitatud: 23 Nov 2006, 11:36
Postitas pesa
mul on PhaseII mudel, nendel keerati võimsust juurde :D

Postitatud: 23 Nov 2006, 12:41
Postitas tujula
ise tahan 1.8 T 147 kw

Postitatud: 23 Nov 2006, 13:07
Postitas wackou
tujula kirjutas:ise tahan 1.8 T 147 kw


parandan sind pisut - mudeli täpsem nimetus on 1.9T (1855cc).
ja kui ostma hakkad, siis soovitan vaadata aastast 2001 ja üles.

Postitatud: 24 Nov 2006, 12:38
Postitas tujula
Hetkel silmapiiril tartus üks selline aga 2000 a oma. kas neil mingid lastehaigused enne seda küljes siis?

Postitatud: 24 Nov 2006, 13:26
Postitas wackou
no ntx esimese satsi masinatel, 1997-1999, oli T4 mudelil paljudel vaja ECU ümber vahetada. Ma ei teagi, kas minu autol on seda tehtud, kuid igatahes ei piisanud ainult softi ülekirjutamisest, vaid pidi terve aju ära vahetama.
üks viga oli selline - kusagil 4000 pöörde juures oli dünostendil käinud masinatel näha pöörete langemine, selline jõnks käis alla.
arvati, et midagi tegemist õhuvõtuga, aga kindlalt ei tea.

pealegi näeb minu arvates II põlvkond parem välja.
kuid Auto24 lehte vaadates pole neid T4-sid eriti saada ja ka mitte Mobile.de lehelt. Head autod järelikult :)

odavat T4 ära kindlasti osta ja püüa eelnevalt nii palju infot masina kohta välja kaevata kui võimalik.

ja kui tuunima hakkad, kõlla mulle :wink:

Postitatud: 24 Nov 2006, 18:22
Postitas tujula
volvo v40 1,9 Turbo T4

selline siis silmapiiril, ise nagu ei oska öelda kas odav või mitte sest neid nagu eriti ple müügis.

1.8 i Turbo Lux 147kw