1. leht 2-st

965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 17 Nov 2016, 17:15
Postitas C4V6
Tervist,

Mingist hetkest hakkas mu 91 aasta 150kw masin puterdama. Alguses ei saanud kohe asjale pihta kuid sümptomid on järgmised.

Näiteks sõites ühtlase kiirusega või õrnalt kiirendades kusagil pööretevahemikus 1800-2300 vms tahaks masin nagu vahele jätta veits.
Samas ma pole tähele pand, et seda juhtuks väikese kiirusega sõites vaid kolmas-neljas käik vms. Kiirusel 60-80 kanti vast. Ühesõnaga tüüpiline järevana ots . Kui korra kõksu anda ja lasta 2500+ pööret ja siis jälle jätakata eelnevaga, siis ei pruugi seda enam olla, samas vahel ikkagi on.

Täpselt samamoodi hakkab lonkama vahelduva eduga kui kastil on DRIVE sees ja ootad fooritaga (isegi tahhoka seierilt on ilusti näha vahelejätmist). Kohalt ära minnes nagu katkuks-puterdaks ka veits ja õrn hoog sees pole enam mitte midagi. Kui kohapeal panna P peale, siis käib nagu unistus.

Seega tänaseks oleme jõudnud järeldusele, et see jama peab olema kastiga otseses seoses.
Ajasime just tõstukile, õli on normis ja isegi paistab läbi

Mõtlesin naguinii uue filtri ja õlivahetuse peale kuid selge on hetkel see, et õli võiks okei olla.

Kas kellelgi on ideid ? Autol on muidu mootoripoolelt uued poolid, küünlad, õhulugeja, nuka ja vända andurid ja samuti vist suht värske lambda.

Ühtlasi vähemalt hetkel tundub, et see jama on niiskemate ilmadega hullem (kuigi pole ammu olnud pikalt kuiva ja normaalset ilma, et seda ümber lükata).


Segadus :roll:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 22 Nov 2016, 10:54
Postitas C4V6
Täna üle pika aja kuivem ilm ja fakt on see, et probleem minimaalne võrreldes tavapärasega.

Mingi juhtmestik või andur/pistik ? Kasti külge läheb neid ju miljon kuigi ma ei saa aru miks, sest see on ju nii robustne vanakooli kast.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 22 Nov 2016, 11:48
Postitas -kj-
Võid bensurõhku ka mõõta huvi pärast, ehk jääb nälga vähe. Tüüpiline neil suht. Pumba juhtmed on neil ka hädised ja asub juhi istme all.
Kastiga seost vaevalt on.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 22 Nov 2016, 15:54
Postitas minukiri1
Ei tea selle mootori täpset ehitust aga viga otsiks esialgu ikka süüte poole pealt (küünlad, juhtmed, jagaja (kui on), süütepool jne). Aga toite pool on kohe järgmine (piisav surve, õhk vahel jne) samuti ei välistaks vaakumi leket. Käigukasti süüd selles hästi ei usu. Aga see ainult minu arvamus mida ise otsiks. Võib olla panen ka päris puusse.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 22 Nov 2016, 16:31
Postitas C4V6
Miks ma kahtlustan ikkagi seotult midagi käigukastiga on see, et:
D peal lonkab
N peal lonkab
P peal ei lonka

Lisaks see niiske-kuiva ilma teema viitab ikkagi mingile elektroonika osale

Samuti miks sa niisama sõites ainult ühes pöördevahemikus nälga jääb siis ? Seda võiks esineda siis näiteks 3k pöörde juures kiirendades ka.


Jagajat sellel autol ei ole

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 29 Nov 2016, 21:28
Postitas 50atmracing
Kastiosa suhteline sest käiguvahetuses rakendub vedu vastavalt valikule.
süütesüsteem vaata üle se niiskuse tundlik

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 01 Dets 2016, 15:56
Postitas C4V6
No eks peab lahkama. Hirmsat moodi häirib

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 01 Dets 2016, 16:02
Postitas Klamber
Eks ta PNP switch ole. Noolt ei viska vahel põlema?

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 05 Dets 2016, 14:34
Postitas C4V6
Klamber kirjutas:Eks ta PNP switch ole. Noolt ei viska vahel põlema?



Kui sealt nuppudest valida W, siis viskab, sest see nupp tundub tuksis olema vms. Kui valida, siis ei lükka teist nuppu välja.
E ja S toimivad. Muudel juhtudel ei viska.

Ma ise kahtlustan hetkel ka ikkagi neid süütepoolide juhtmeid aga kahtlane, et ühtlaselt vahele ei jäta lihtsalt koguaeg siis.
täna oli ikka päris räige üle pika aja. Samas siin eelmine nädal mõne jahedama-kuivema ilmaga ei olnud väga vigagi. Täna puterdad kohalt ära minnes ka pikalt

Mis ideed oleks ?

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 05 Dets 2016, 14:45
Postitas Klamber
Kui W paned siis peabki nool põlema hakkama. Kasti viga on siis kui nool vilgub. Ma ikka kahtlustaks seda sama kasti lülitit, kuna sa kirjeldasid et erinevas hoova asendis lonkab/ei lonka. See on tihti pees ja siis ei käi peast ega p****st :D

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 06 Dets 2016, 11:38
Postitas C4V6
Selge, no mul seal enivei veel nipet-näpet tegemist ja lasen veel mõned asjad üle vaadata.
Tuli juba mõistlik pakkumine tervele kastile ka.


Kõige hullem ongi see, et nö. asjaliku diagnostikat ju masinale teha ei saa ja kogu agregaat on piisavalt palju elektrit täis, et kõik kehitavad õlgu kes muidu väga asjalikud on :D

Endal elu esimene volvokogemus ja kui FAG grupimasinate või sitapropelleriga oleks nähtavasti puusalt ise juba veani jõudnud, siis vulva paneb ainult sama targalt õlgu kehitama nagu kõiki teisigi :D

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 08 Dets 2016, 16:23
Postitas myts
Kuna kõik jutt viitab madalate pöörete juures koormuse tekkimisel ilmnevale probleemile otsiks ikkagi viga kusagilt kõrgepingest, ilmselt toimub kusagil ülelöök. Proovi seda drivega kohapealseismist pimedas koos avatud kapoti ja lisasilmapaariga, äkki miski ilutulestik nähtavale ilmub.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 21 Dets 2016, 16:13
Postitas C4V6
PNP on vigane. Tänud kes siin kaasa elasid. Keegi kirjutas mulle privaatselt, et proovigu ma kohapeal ca. 20 korda kangiga edasitagasi täristada. Aitab mingi ajani (Ka vihmase ilmaga) aga midagi tundub ikkagi ka siis untsus olema. Eks ma vist võtan sama kasutaja käest endale kasti tagavaraks ja ilmselt saan sealt küljest selle lüliti

Millalgi sõber peab naguinii masinat veits nokkima, eks ma lasen tal selle üle vaadata enne kui vahetama torman aga hetkel küll muud lahendust ei oska pakkuda.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 05 Jaan 2017, 17:24
Postitas C4V6
Sõber pole jõudnud ikka autot ette võtta, seega ei ole hetkel veel kindlat sotti ja ei ole tormanud ka seda kasti ära ostma lüliti pärast aga seda ma võin teile öelda, et nüüd suurte külmadega kadus igasugune anomaalia täielikult ära.

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Postitatud: 10 Apr 2017, 10:45
Postitas C4V6
Uus lüliti küljes. auto toimetab sujuvamalt ja parmeini küll (kui ma peast puhta lolliks pole läinud) aga see D peal fooritaga ootamine ja jonkamine 1800-2200 pöördel kerge koormusega on ikka olemas, vahel kusjuures endiselt kaob ära mingiks hetkeks.

Kui kohapealt minna, siis hetkeks pudetrab ja juba mingi ala 1200 pöörde pealt käib nagu siid. Samuti ei esine jama mitte mingitel muudel hetkedel kui kohapeal ja see 1800-2200 vahel teatud hetkedel.

Mõistus kõigil otsas. Kas gaasiasendi andur ei või antud anomaaliat põhjustada ? tal peaks seal mingi potekas olema ju siibri küljes

Sain nüüd püsika kangi ka. Pole veel korralikult testida saanud aga kui näiteks järvevanal tõusupeal hakkab sõites jonksatama (ühtlane tõus, ühtlane kiirus), siis tundub, et püsika peale pannes kaob mure ära. Sellepärast ma mõtetega selle gaasiasendi andurini jõudsingi. Ühtlasi ka see teatud vahemikus jebimine ainult. Samas kas see saab siis kohapeal seistes DRIVE asendis, pidurit all hoides ja gaasi mitte puutudes seda tühikäiku koormuse all ka mõjutada ?