Jamad 940-ga (2,4TDIC)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

kilomeeter
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41

Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas kilomeeter » 22 Mär 2015, 10:22

Tervitus foorumlastele!

Pikk jutt aga proovin lühidalt. Auto oli püss. Jamad hakkasid hammasrihma vahetusest-tõmme kadus, paks must, kohati hall ja sinine suits taga, must siiski domineeris, endise 6,5 sajale asemel 8+. Kehva töö teinud mehhaanik lahkus taevastesse töökodadesse ja nii ta jäi.
Senini on ka teised mehhaanikud käpad püsti tõstnud. Kogu lugu on maksma läinud nii, et paha hakkab aga autost loobuda ka ei taha. Äkki üldse teine mootor koos turboga äkki kellelgi üle ja mis see maksta võiks? Pump on remonditud, peaks olema igati hea, turbo veits kahtlane, kõrgetel pööretel siiski läheb suits ära...
Mõtteid?..

Ette tänades

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas amazon86 » 22 Mär 2015, 18:42

Kui see tekkis peale rihmavahetust, siis tehti see valesti. Vanal R6 diislil peavad nukk ja väntvõll omavahel ideaalselt paigas olema, siis saab alles pumba paika. Selleks tööks on vaja mõningaid abivahendeid ja seadistamiseks mõõtekella. Kus kandis masin liikleb?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

kilomeeter
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas kilomeeter » 22 Mär 2015, 20:54

Mehhaanikul olid vastavad tööriistad olemas, ka teised tegijad kelle poole olen hiljem pöördunud pole olnud algajad aga mingi kala on jäänud..
Masin liikleb põhiliselt Lõuna-Eestis.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas ddig » 22 Mär 2015, 21:01

Tartus on masuudifanaatikud asutanud kogumiskassa Crank OÜ nime alla. Suudavad ka muidu täiesti normaalsetele autodele õlipõleti peale panna :)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

kilomeeter
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas kilomeeter » 23 Mär 2015, 18:48

Uurin erinevaid variante veel aga ilmselt pöördun millalgi Crank'i poole küll...
Aga küsin siiski, äkki kellelgi korralik mootor ja turbo üle ja mis sihuke lõbu maksta võiks?

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas myts » 11 Apr 2015, 11:47

Parem hilja kui mitte kedagi, aga kas EGR on korras? Kui enne rihma vahetust oli see äkki umbseks tehtud ja pärast see ununes ja kui kamakas polegi töökorras võib sarnast käitumist esineda.

kilomeeter
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41

Re: Jamad 940-ga (2,4TDIC)

PostitusPostitas kilomeeter » 11 Apr 2015, 18:05

Rihmavahetuse aegu oli ta veel lahti, hilisemate remondi katsetuste käigus tehti umbseks....


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist