940 käivitus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sullivanmike

940 käivitus

PostitusPostitas sullivanmike » 16 Jaan 2010, 17:47

Algusest saati on olnud minu masinal totralt pikk käivitus. Selle ajaga jõuab käivitada 2 teist masinat kui minu oma käima läheb. Kuidas teistel 940-ga kogemusi on? Kui ostu eel Tartu IA küsisin, siis öeldi, et sellel ongi pikem käivitus, aga mina ei usu, et see nüüd nii palju pikem on. Kui siin olid eriti krõbedad miinus kraadid, siis oli probleeme hommikuse käivitamisega. Tükk aega tuli käiata ja gaasi tallata ennem kui tööle sain. Siit ka siis küsimus, et kas tegemis võib olla mingi tagasivooluklapi veaga, et bena vajub ära? Kus see klapp asub ja kas keegi on seda kunagi ise vahetanud?
Masinaks 940 2.0 turbo 114kw 98a

Kasutaja avatar
mafta
Foorumlane
Postitusi: 47
Liitunud: 08 Juul 2008, 12:17

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas mafta » 18 Jaan 2010, 12:20

Endal 940 2.3 96kw '94 ja nende krõbedate ilmadega käivitus mootor 3 sekundiga.
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas bronec » 19 Jaan 2010, 09:19

Tagasivoolu klappi seal eraldi pole, seda ülesannest täidab kütuserõhu regulaator. Kas soojalt käivitub paremini või on iga käivitus pikk? Hea oleks mõõta pihustite juurest ära kütusesurve ja see kui kiiresti ta üles tuleb. Proovi enne käimapanekut süüdet sisse-välja keerata 5-6 korda, et kütusepumbal oleks aega kütet üles pumbata, kui siis midagi muutub võib olla kütusesurve teema küll.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas Iceman » 19 Jaan 2010, 09:31

Minu 940, 2,3 bens 85kW läheb ka veits pikemalt käima - mingi üle 5 seki kindlasti peab ketrama külmast peast. Aga kuna see vanake on mul 500 t.km juba sõitnud, siis mina loen seda vanuseliseks iseärasuseks :D .

PS. Minul muutus käivitus palju paremaks (loe lühemaks), kui vahetasin küünlad, küünlajuhtmed, jagaja rootori ja kaane. :roll:

sullivanmike

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas sullivanmike » 20 Jaan 2010, 22:44

bronec kirjutas:Tagasivoolu klappi seal eraldi pole, seda ülesannest täidab kütuserõhu regulaator. Kas soojalt käivitub paremini või on iga käivitus pikk? Hea oleks mõõta pihustite juurest ära kütusesurve ja see kui kiiresti ta üles tuleb. Proovi enne käimapanekut süüdet sisse-välja keerata 5-6 korda, et kütusepumbal oleks aega kütet üles pumbata, kui siis midagi muutub võib olla kütusesurve teema küll.

Jah, tõepoolest vahet ei ole, kas suvi või talv, kas soe või külm. Käitub samamoodi, lihtsalt väga külmade öödega on olnud ikka väga kange.

sindonen
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Dets 2009, 11:58
Asukoht: L-Virumma liivakula

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas sindonen » 21 Jaan 2010, 18:37

Mul omal 940 diisel alla -20 laheb käima ilusti kui üle juba siis külmast nii kange ,et ei taha minna eriti kui laheb siis värisb päris hirmsasti ja ajab valget suitsu rohkelt välja mingi 5 minutiga või siis vähemaga muudub jälle normaalseks :)
Viimati muutis sindonen, 01 Veebr 2010, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a

Kasutaja avatar
splanc
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 15 Sept 2009, 21:41
Asukoht: Tartu

volvo 940 2,3 bensiin

PostitusPostitas splanc » 28 Jaan 2010, 18:01

Täna hommikul (tuule ja külma - kraadide koostöös oli -32c) pidin mönda aega autot käivitama, et käima läheks - seekord läks kui jõudsin tööle siis läksin lühikesele sõidule ja siis läks mootor ilusti käima. Aga õhtul oli asi nutusem käivitasin autot ja mootor lubab-lubab ja peagu nagu hakkaks käima aga ei midagist ja siis oli tunda, et akku hakkab tühjaks minema. Panin teiselt autolt voolu ja seda pea tund aega aga olukord oli ikka täpselt sama, lubab aga ei lähe käima.
Sõidan autoga lühikesi otsasi 3-4km korraga ja aku on pool aastat vana (Varta) .
Kui töenäoline on, et asi akus on äkki mingil põhjusel sellest täkku andmist ei saanud auto piisavat voolu? (voolu andja auto oli igal juhul piisavalt võimas c1 kati auto vähemalt) Teine varjant on see,et paagis on bensu suht vähe, et äkki tekkis kondetsvesi mis ära külmus. Kütust võtan Nestest kas selles võib ka probleem olla?
A seda ka, et kui hommikul käima säin pärast mönda aegset käivitamist siis mootori hääles midagi ebaloomuliku ma kuulnud.
Pilt

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4961
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas Loff » 28 Jaan 2010, 18:35

Minul lubas ja lubas ja lubas...ja käima ei läinudki--->küünlad vanad.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas minenohh » 21 Nov 2014, 20:59

Andke nõu hääd inimesed. Masin sõitis maruhästi, kuni täna õhtul, peale 1,5 päeva seismist isegi ei lubanud käima minna. Starter veab ilusti ringi aga käima ei lähe. Sai garaaši veetud ja kütusefilter pooleks lõigatud ja uuritud, et äkki suvine diisel ära hangunud seoses -7 kraadise külmaga. Filter tundus olevat korras.
Kuidas on d24TIC kütusevool? Kas kõrgsurvepump ise tõmbab paagist või on paagis pump? Igal juhul starterit ringi ajades ei tulnud paagi voolikust kütust ning ka filtrist pumpa minevas voolikus polnud vaakumit. Kas paagis on mingi lisafilter või sõel, mida hangunud kütus võiks ummistada?
Kahtlustan ka elektrihädasid. Tean et pumba küljes on klemm, mille lahtiühendamisel pill käima ei lähe. Kuidas see süsteem töötab ning kuidas kontrollida?

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas ants » 21 Nov 2014, 22:30

Süüde sisse ja kontrolllambiga proovid, kas pumba klemmil on vool.
Samas proovi seda voolu olemasolu ka starterit andes.
Etteande pump peaks olema ksp-s, mitte paagis.
745 GL ´91; LR90 ´87.

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas minenohh » 22 Nov 2014, 19:06

Klemmi tuleb vool peale nii süüdet kui starterit andes. Panin selle vooliku, mis filtrist pumpa läheb, pudelisse ja pudeli naftat täis. Naftat imes küll. Võtsin ka ühe eelsüüteküünla maha ning andsin starterit. Silma järgi puhus ilusti kütuseudu sealt küünlaaugust välja. Niiet kütust saab, õhku saab, vool jõuab pumpa.
Edasi ei oska oma peaga midagi kontrollida. Kas võimalik, et iseenesest on kummagil hammasrihmal mõne hamba jagu valesti rihma visanud? Või on süüteajastuse järsku paigast ära visanud?
Mida saaks veel kontrollida?

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas ants » 22 Nov 2014, 19:29

minenohh kirjutas:...
Edasi ei oska oma peaga midagi kontrollida. Kas võimalik, et iseenesest on kummagil hammasrihmal mõne hamba jagu valesti rihma visanud? Või on süüteajastuse järsku paigast ära visanud?
Mida saaks veel kontrollida?


Iseenesest hammasrihm üle ei hüppa.
Kas oled kindel et eelsoojendusküünlad on korras, ilm läks ju külmaks.
745 GL ´91; LR90 ´87.

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas minenohh » 22 Nov 2014, 19:33

Täna oli garaasis kindlasti plusskraadid. Usun et isegi ilma küünaldeta oleks ta sellise vägistamise peale pidanud käima minema.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas ants » 22 Nov 2014, 19:46

Ilm läheb soojemaks, leia sõber kes on nõus Sind vedama, kas siis käivitub.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 940 käivitus

PostitusPostitas amazon86 » 22 Nov 2014, 20:52

R6 diislitel pole paagis pumpa, etteandepump on kõrgsurve pumbaga ühes korpuses. Kui sul kütus silindrisse jõuab, siis on kas hõõgküünaldega mingi jama või on rihmamajandus kuidagi paigast ära läinud. Kas pumbarihma nukaratta polt on ilusti kinni? Üle tasuks kontrollida hõõgküünalde relee kaitse.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist