940 käivitus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
940 käivitus
Algusest saati on olnud minu masinal totralt pikk käivitus. Selle ajaga jõuab käivitada 2 teist masinat kui minu oma käima läheb. Kuidas teistel 940-ga kogemusi on? Kui ostu eel Tartu IA küsisin, siis öeldi, et sellel ongi pikem käivitus, aga mina ei usu, et see nüüd nii palju pikem on. Kui siin olid eriti krõbedad miinus kraadid, siis oli probleeme hommikuse käivitamisega. Tükk aega tuli käiata ja gaasi tallata ennem kui tööle sain. Siit ka siis küsimus, et kas tegemis võib olla mingi tagasivooluklapi veaga, et bena vajub ära? Kus see klapp asub ja kas keegi on seda kunagi ise vahetanud?
Masinaks 940 2.0 turbo 114kw 98a
Masinaks 940 2.0 turbo 114kw 98a
Re: 940 käivitus
Endal 940 2.3 96kw '94 ja nende krõbedate ilmadega käivitus mootor 3 sekundiga.
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Re: 940 käivitus
Tagasivoolu klappi seal eraldi pole, seda ülesannest täidab kütuserõhu regulaator. Kas soojalt käivitub paremini või on iga käivitus pikk? Hea oleks mõõta pihustite juurest ära kütusesurve ja see kui kiiresti ta üles tuleb. Proovi enne käimapanekut süüdet sisse-välja keerata 5-6 korda, et kütusepumbal oleks aega kütet üles pumbata, kui siis midagi muutub võib olla kütusesurve teema küll.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: 940 käivitus
Minu 940, 2,3 bens 85kW läheb ka veits pikemalt käima - mingi üle 5 seki kindlasti peab ketrama külmast peast. Aga kuna see vanake on mul 500 t.km juba sõitnud, siis mina loen seda vanuseliseks iseärasuseks .
PS. Minul muutus käivitus palju paremaks (loe lühemaks), kui vahetasin küünlad, küünlajuhtmed, jagaja rootori ja kaane.
PS. Minul muutus käivitus palju paremaks (loe lühemaks), kui vahetasin küünlad, küünlajuhtmed, jagaja rootori ja kaane.
Re: 940 käivitus
bronec kirjutas:Tagasivoolu klappi seal eraldi pole, seda ülesannest täidab kütuserõhu regulaator. Kas soojalt käivitub paremini või on iga käivitus pikk? Hea oleks mõõta pihustite juurest ära kütusesurve ja see kui kiiresti ta üles tuleb. Proovi enne käimapanekut süüdet sisse-välja keerata 5-6 korda, et kütusepumbal oleks aega kütet üles pumbata, kui siis midagi muutub võib olla kütusesurve teema küll.
Jah, tõepoolest vahet ei ole, kas suvi või talv, kas soe või külm. Käitub samamoodi, lihtsalt väga külmade öödega on olnud ikka väga kange.
Re: 940 käivitus
Mul omal 940 diisel alla -20 laheb käima ilusti kui üle juba siis külmast nii kange ,et ei taha minna eriti kui laheb siis värisb päris hirmsasti ja ajab valget suitsu rohkelt välja mingi 5 minutiga või siis vähemaga muudub jälle normaalseks
Viimati muutis sindonen, 01 Veebr 2010, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a
volvo 940 2,3 bensiin
Täna hommikul (tuule ja külma - kraadide koostöös oli -32c) pidin mönda aega autot käivitama, et käima läheks - seekord läks kui jõudsin tööle siis läksin lühikesele sõidule ja siis läks mootor ilusti käima. Aga õhtul oli asi nutusem käivitasin autot ja mootor lubab-lubab ja peagu nagu hakkaks käima aga ei midagist ja siis oli tunda, et akku hakkab tühjaks minema. Panin teiselt autolt voolu ja seda pea tund aega aga olukord oli ikka täpselt sama, lubab aga ei lähe käima.
Sõidan autoga lühikesi otsasi 3-4km korraga ja aku on pool aastat vana (Varta) .
Kui töenäoline on, et asi akus on äkki mingil põhjusel sellest täkku andmist ei saanud auto piisavat voolu? (voolu andja auto oli igal juhul piisavalt võimas c1 kati auto vähemalt) Teine varjant on see,et paagis on bensu suht vähe, et äkki tekkis kondetsvesi mis ära külmus. Kütust võtan Nestest kas selles võib ka probleem olla?
A seda ka, et kui hommikul käima säin pärast mönda aegset käivitamist siis mootori hääles midagi ebaloomuliku ma kuulnud.
Sõidan autoga lühikesi otsasi 3-4km korraga ja aku on pool aastat vana (Varta) .
Kui töenäoline on, et asi akus on äkki mingil põhjusel sellest täkku andmist ei saanud auto piisavat voolu? (voolu andja auto oli igal juhul piisavalt võimas c1 kati auto vähemalt) Teine varjant on see,et paagis on bensu suht vähe, et äkki tekkis kondetsvesi mis ära külmus. Kütust võtan Nestest kas selles võib ka probleem olla?
A seda ka, et kui hommikul käima säin pärast mönda aegset käivitamist siis mootori hääles midagi ebaloomuliku ma kuulnud.
Re: 940 käivitus
Minul lubas ja lubas ja lubas...ja käima ei läinudki--->küünlad vanad.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: 940 käivitus
Andke nõu hääd inimesed. Masin sõitis maruhästi, kuni täna õhtul, peale 1,5 päeva seismist isegi ei lubanud käima minna. Starter veab ilusti ringi aga käima ei lähe. Sai garaaši veetud ja kütusefilter pooleks lõigatud ja uuritud, et äkki suvine diisel ära hangunud seoses -7 kraadise külmaga. Filter tundus olevat korras.
Kuidas on d24TIC kütusevool? Kas kõrgsurvepump ise tõmbab paagist või on paagis pump? Igal juhul starterit ringi ajades ei tulnud paagi voolikust kütust ning ka filtrist pumpa minevas voolikus polnud vaakumit. Kas paagis on mingi lisafilter või sõel, mida hangunud kütus võiks ummistada?
Kahtlustan ka elektrihädasid. Tean et pumba küljes on klemm, mille lahtiühendamisel pill käima ei lähe. Kuidas see süsteem töötab ning kuidas kontrollida?
Kuidas on d24TIC kütusevool? Kas kõrgsurvepump ise tõmbab paagist või on paagis pump? Igal juhul starterit ringi ajades ei tulnud paagi voolikust kütust ning ka filtrist pumpa minevas voolikus polnud vaakumit. Kas paagis on mingi lisafilter või sõel, mida hangunud kütus võiks ummistada?
Kahtlustan ka elektrihädasid. Tean et pumba küljes on klemm, mille lahtiühendamisel pill käima ei lähe. Kuidas see süsteem töötab ning kuidas kontrollida?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 käivitus
Süüde sisse ja kontrolllambiga proovid, kas pumba klemmil on vool.
Samas proovi seda voolu olemasolu ka starterit andes.
Etteande pump peaks olema ksp-s, mitte paagis.
Samas proovi seda voolu olemasolu ka starterit andes.
Etteande pump peaks olema ksp-s, mitte paagis.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 käivitus
Klemmi tuleb vool peale nii süüdet kui starterit andes. Panin selle vooliku, mis filtrist pumpa läheb, pudelisse ja pudeli naftat täis. Naftat imes küll. Võtsin ka ühe eelsüüteküünla maha ning andsin starterit. Silma järgi puhus ilusti kütuseudu sealt küünlaaugust välja. Niiet kütust saab, õhku saab, vool jõuab pumpa.
Edasi ei oska oma peaga midagi kontrollida. Kas võimalik, et iseenesest on kummagil hammasrihmal mõne hamba jagu valesti rihma visanud? Või on süüteajastuse järsku paigast ära visanud?
Mida saaks veel kontrollida?
Edasi ei oska oma peaga midagi kontrollida. Kas võimalik, et iseenesest on kummagil hammasrihmal mõne hamba jagu valesti rihma visanud? Või on süüteajastuse järsku paigast ära visanud?
Mida saaks veel kontrollida?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 käivitus
minenohh kirjutas:...
Edasi ei oska oma peaga midagi kontrollida. Kas võimalik, et iseenesest on kummagil hammasrihmal mõne hamba jagu valesti rihma visanud? Või on süüteajastuse järsku paigast ära visanud?
Mida saaks veel kontrollida?
Iseenesest hammasrihm üle ei hüppa.
Kas oled kindel et eelsoojendusküünlad on korras, ilm läks ju külmaks.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 käivitus
Täna oli garaasis kindlasti plusskraadid. Usun et isegi ilma küünaldeta oleks ta sellise vägistamise peale pidanud käima minema.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 käivitus
Ilm läheb soojemaks, leia sõber kes on nõus Sind vedama, kas siis käivitub.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 940 käivitus
R6 diislitel pole paagis pumpa, etteandepump on kõrgsurve pumbaga ühes korpuses. Kui sul kütus silindrisse jõuab, siis on kas hõõgküünaldega mingi jama või on rihmamajandus kuidagi paigast ära läinud. Kas pumbarihma nukaratta polt on ilusti kinni? Üle tasuks kontrollida hõõgküünalde relee kaitse.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist