Küsimusi 740 kohta

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

Küsimusi 740 kohta

PostitusPostitas saadukas » 26 Apr 2006, 17:54

Kus asub Volvo 740 aju? Mootor B23F ja aasta 88. Kas aju on see junn mis tal õhupuhasti taga, juhipoolse tule juures on?
Viimati muutis saadukas, 07 Mai 2006, 19:09, muudetud 1 kord kokku.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

aju

PostitusPostitas mgarageu » 26 Apr 2006, 20:48

mootorit B23F sel aastal ei esine. esineb B230F. pritse aju asub salongis kõrvalsõitja jalgadest paremal külgmise katte all, süüte aju armatuurlaua all pedaalide ja kütteseadme vahel...
p.s see junn on süütevõimendi...

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 27 Apr 2006, 18:23

Aga kus on B23E mootori aju?Ka Volvo 740, aasta 86?
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

B23E

PostitusPostitas mgarageu » 27 Apr 2006, 22:20

see peaks K-Jetronic pritsega olema. aellel pritsel aju ei ole...

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 27 Apr 2006, 22:46

Tänud Sulle igatahes. Paistab et minu kütusekulu probleem peitub pritse ajus. Kas temperatuuri andur on kohe sisselaske torude all, junnike kuhu läheb pistik külge ja mis on poldiga ploki küljes kinni? Peaks olema ju. Kui see pistik kokku ühendada, peaks ju saama aju "ära petta", et mootor kuum ja aju ei annaks nii rikast segu. :roll:

edit: tõsiselt kopp ees juba selle bensutralli pärast. 16 sajale on palju. Päevas 150 km sõitu, hakkab kergelt rahakotile ja närvile muljuma :evil:
Kuna elan sellises kohas kus lähim pädev remondikoda on 100 km kaugusel ja 10h päevas tööd siis ei jää muud üle kui ise nu...da öhtuti.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 27 Apr 2006, 23:17

kuidas olukord lambaanduriga? Kui see umbes, või ei tööta siis kah segu liialt rikas.Tee proovi, võta lambdalt juhe ära. Kas siis saab samamoodi kütet või veelgri rohkem.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 27 Apr 2006, 23:32

kuu aega tagasi vahetasin ära. Lambda on korras. Veakoode ei anna. Kahtlustan temperatuuri andurit.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 573
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 28 Apr 2006, 01:23

XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

küttekulu probleem

PostitusPostitas mgarageu » 28 Apr 2006, 08:53

1. see junn, mis poldiga kinni, on detonatsiooniandur
2. temperatuurianduri asemele takisti 250-300 oomi, mitte otsad kokku
3. kas peale veakoodi puudumise, liigse kulu ka muid märkusi auto kohta on?

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 28 Apr 2006, 20:20

kus see temperatuuriandur asetseb? mootor töötab häste, ei jäta vahele ega midagi. Peale pikemat otsa lähevad tühikäigupöörded üles umbes 1700 peale. külmamootoriga on 850 rpm umbes.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

temperatuuriandur

PostitusPostitas mgarageu » 29 Apr 2006, 10:18

plokikaane tagumises osas, kollektori all. kaks lapikut klemmi...

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 573
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 29 Apr 2006, 12:23

Kas sa neid asju oled kontrollinud Soome lingilt?
Konarlik tõlge:

Kõrge kütusekulu võimalikud põhjused:
Külmkäivituspihusti lekib.
Süüde vale. Kontrolli üle küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja muud jagaja osad.
Mingisugune surveregulaator ei tööta õigesti soojast peast - annab liiga madala surve.
Air-fuel ratio on vale. Kontrolli ja reguleeri CO tase.
Kaasiklapp ei avane või sulgu täielikult. Kontrolli trossi ja hoovastikku.

Tühikäik liiga kõrge:
Lisaõhu ventiil ei sulgu.
Kaasiklapp ei avane või sulgu täielikult. Kontrolli trossi ja hoovastikku.

Veel üks link:
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#view
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 07 Mai 2006, 19:13

Eile hommikul purunes hammasrihm, tundub et klapid on terved aga päris kindel pole. Küsimus on selles, et kuidas saab kätte mootori rihmaratta(selle suure.) Proovisin genekarihmaga takistada aga hakkab libisema. Peab vist ära remonti viima.
:cry:
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 07 Mai 2006, 19:25

mina sain selle rihmaratta lihtsalt käte aga probleem oli kinnituspoldiga, mille lõpuks sain selle õhumutrivõtmega. Võtsin radika lahti nii, et sai hästi pika pikendusega ja padrunvõtmega.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 07 Mai 2006, 20:21

See õhumutrivõti on siis see mis suruõhupealt käib? Nagu kummiboksi meestel on? Jah sellega peaks saama küll. Järgmine nädal läheb auto remonti, kopp ees sellest ise leiutamisest.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist