Anomaalia 740 b230F+T
Postitatud: 02 Dets 2023, 12:26
Tervist.
Suvepoole sai ostetud Volvo 740 1991 a sedaan kerega b230F mootoriga isend.Sai sinna peale pandud turbo.plokikaas käis maas eelnevalt sai kaanepind lihvitud,klapid lihvitud,uued klapisääred,vx3nukk+ seibid paika regullitud.Kaanetihend sai uus koos väljalaske ja sisselaske tihendiga ja kuna originaal pihustid jäid lahkaks siis sai T6 mootori pealt võetud pihustid ja peale pandud.Autoga sai sõita ca 4-5päeva probleemideta nüüd aga külma mootoriga soites laheb ta ilusti põõrdesse ja soidab ilusti kuni sinnamaani kui mootor saab soojaks ja enam üle 3-3,5k Rpm ei lähe.Kohapeal maximum 5K põõret.
Süütemängust on eelnevalt vahetatud(Rootor,jagaja kaas,küünlad ja juhtmed)
Kütusepump Bosch 040
hiljuti vahetatud Lambda andur samuti.
Kütuseaju on turboka pealt.
Mis võib olla see põhjus miks ta ei lähe põõrdesse korralikult.Väljas ilus talvine tahaks nautima minna aga ei ole kuidagi võimalik. Ehk on keegi seisnud sama probleemi ees.
Suvepoole sai ostetud Volvo 740 1991 a sedaan kerega b230F mootoriga isend.Sai sinna peale pandud turbo.plokikaas käis maas eelnevalt sai kaanepind lihvitud,klapid lihvitud,uued klapisääred,vx3nukk+ seibid paika regullitud.Kaanetihend sai uus koos väljalaske ja sisselaske tihendiga ja kuna originaal pihustid jäid lahkaks siis sai T6 mootori pealt võetud pihustid ja peale pandud.Autoga sai sõita ca 4-5päeva probleemideta nüüd aga külma mootoriga soites laheb ta ilusti põõrdesse ja soidab ilusti kuni sinnamaani kui mootor saab soojaks ja enam üle 3-3,5k Rpm ei lähe.Kohapeal maximum 5K põõret.
Süütemängust on eelnevalt vahetatud(Rootor,jagaja kaas,küünlad ja juhtmed)
Kütusepump Bosch 040
hiljuti vahetatud Lambda andur samuti.
Kütuseaju on turboka pealt.
Mis võib olla see põhjus miks ta ei lähe põõrdesse korralikult.Väljas ilus talvine tahaks nautima minna aga ei ole kuidagi võimalik. Ehk on keegi seisnud sama probleemi ees.