Tekkis siis selline küsimus, et kas keegi on pannud d24tic mootorile mingi teise turbo peale. Endal projekt pooleli ja ei oska turbot valida.
Sellist turbot sooviks milline annab jõudu juurde ja ei ole liiga suur.
D24 turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D24 turbo
Omal ajal aretasin Audi 2,5 TDI V6 GT2052V muutuvgeomeetria turbo peale. Madalat momenti andis päris palju juurde, koos 12 mm pumbaga tõmbas rattast 99 kw ja 308 Nm. Kui tehaseseades 940 D24T kiirendab kolmanda käiguga 40-90 km/h 11 sekundiga, siis ma sain lõpuks 6,1. Edu leiutamisel.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D24 turbo
Endal plaanis ka GT2052V panna, sai juba soetatud ka, aga pole jõudnud veel külge visata. Kuidas sa geomeetria juhtimise lahendasid?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D24 turbo
Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D24 turbo
amazon86 kirjutas:Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.
Aga kas töötas sujuvalt või tõmbas boosti liiga järsku alla vms?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D24 turbo
Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D24 turbo
amazon86 kirjutas:Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.
Ning kui labade asendit reguleerisid, siis tuli ka boost sellevõrra hiljem?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D24 turbo
Natuke hiljem jah, kuid parem ikka kui originaaliga.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D24 turbo
Sain nüüd eelmine nädal külge panna GT2052V, originaal turbo membraaniga. Linnas on nüüd ikka poole parem sõita, kui ennem tuli 1.5bar kuskil 3100rpm, siis tuleb nüüd sama rõhk 1900-2000rpm. Juhtimisel on ka kaks miinust, et lööb korra 1.7bar ning siis viskab järsult 1.4bar ning kiirendusel käib tuntav jõnks läbi, see on tõenäoliselt sellest, et geomeetria tahab ennast kiirendusel ise kinni tõmmata kui on algselt kinnises asendis. Teine asi on see, et maanteel on rõhk liiga kõrge, 90/110'ga sõites 1.0-1.3bar, ehk siis arvatavasti geomeetria täiesti kinni, võiks olla kuskil 0.5bar nagu enamus autodel ning geomeetria pooles asendis, siis ei oleks vastusurve nii suur. Ideaalis peaks tegema vnt ja lda juhtimise arduino peale.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D24 turbo
Tubli töö. Arduino lahendust hakkasin ise ka tegema, kuid siis sai isu otsa. Ma proovisin vaakumi lahendust, D5 turbo juhtsolenoidiga. Lisaks oleks vaja veel gaasipedaali asendiandurit.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist