745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Ööbik » 31 Okt 2013, 22:59

Küsides otse siis mis on vaja selleks kui tahan original M46 kasti vahetada M47 vastu? Sain tänu Volvo75'le kasti kuid ma nüüd ei tea mida ja kas mul veel puudu on, kui üldse. Kas hoovastik jms istub üks ühele ümber? Otsin netist värki ja tutoriale kuid ei leia miskit mõistlikku...

Vaja auto kohta teema ka teha kuid kuniks seniks tahaks auto uuesti sõitma saada. Sõidab ka hetkel kuid auto saades tegi käigukast tühikäigul undamise häält. Peale päevast etappi kus sai punast põtra nõndamoodi piitsutatud, et õhtuks kapoti kohal õhk auras ja põhja all kat ning pott kõrvetasid massina all oleva kile sisse augud hakkas käigukast järgi andma. Alguses hakkas teist käiku välja viskama kõvasti rappudes ning hiljem ei tahtnud enam sees püsida. Ühe käega tarvis kang all hoida ja gaasi anda siis püsib sees. Gaasi järele anda siis hüpab välja raksudes. Tühikäik teeb juba siukest mõnusat hõljuki undamise häält mis on valjem kui mootori hääl vist. Nii, et väga sõita ei saa. Talverallid tulemas ja sõita ju vaja :)
Pole teabmisasi spetsialist, teadjameestega telefonis rääkides diagnoos oli, et kui ikka juba ragiseb ju siis käimakast peetis, sellest ka idee vahetus teha :idea:
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Leho » 01 Nov 2013, 10:04

Vahetada tuleb veel kardaan ja kasti tagumine tugi.
Ülejäänud peaks sobima 1-1 le.

See on vähemalt minu arusaam. : :?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: 745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Ööbik » 01 Nov 2013, 10:40

ok, et tegelikult ei lähe üks ühele alla. Mõistlikum oleks olnud ikka M46'ga minna :idea:

Alati ju hea kui on toimiv varukast ka olemas :)

tänud.

Kas siduri ja hooratta vahetusega saab ka "ise hakkama" või see nõuab spets tööriistu/võtteid?

Samuti teen ka siin ära appihüüde. Kes on valmis mind vastu võtma oma garaage alla mõnel õhtul, et need tööd teha? Kui on vaja võtta osa mingitest öistest salariitustest, et saada Tallinna kandis tagaveoliste pundis "oma meheks" siis palun PM :arrow: :)
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Leho » 01 Nov 2013, 12:00

Ainuke eri tööriist on siduril kokkupanemiseks ketta tsentreerimis pulk. Kui kõva mees oled siis paned ka silma järgi kokku aga seda on siis hea teha kui hooratas on horisontaalses asendis.(Ise korra sain kui 4sajasel mootorit vahetasin)

Ise olen kasutanud reeglina selleks subivas mõõdus padrunvõtmetest tehtud junni mis on pika poldiga kokku keeratu.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: 745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Ööbik » 03 Nov 2013, 23:47

oleks ma teadnud, et M46 pealt üle minnes M47 peale tuleb vahetada ka kardaan ja see isend raip kallis jupp siis ei oleks edasi mõelnud.
Mis rõõmud M47 kastiga veel kaasnevad peale selle, et viies käik on "päris"? Motivatsiooniturgutus kuluks ära :)
Kuismoodi M47 peal esimene käik teisiti käitub kui üldse? Olen kuulnud, et M46'e esimene pidi olema siuke "uimane" ja pehme mis haagise tirimiseks hea.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: 745 GLT käimakasti M46 vahetus M47 vastu

PostitusPostitas Ööbik » 08 Nov 2013, 12:53

Nu tuli ära dopeltpostitus :/

Ma jäin mõtlema kas ikka kõik klapib ilusti. Nimelt on M46 käigukang ju nupuga ja seal viiendat käiku pole. Kuid M47'l on viies käik ju füüsliselt sisse lükatav. Kas see hoovastik ikka sobib?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist