Ei abs-ist pole ma sõnagi lausunud.
Ja pidasin silmas rattalaagreid - vanad on võlliga, laager käib ketta sisse. Uuematel on rumm ja ketas eraldi. http://cdn2.autopartsnetwork.com/images ... _19_08.jpg selline ketas siis.
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=75097 teema ka nende kohta.
Aga kaalu osas on käe vahelgi tunda, ühekolviline on ju nii palju suurem ning massiivsem. Samuti (kui võrrelda algusaja 740 uuema otsa 940ga) on suurem ketas raskem, seega kogu püstaku peale päris suur vahe.
745-e esisilla pidurisadulad.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 745-e esisilla pidurisadulad.
Jutt ei käi sellest kas on ketas ja rumm ühestükis või mitte,
vaid sellest kuidas installida kahesüsteemse supordi asemele
ühesüsteemne.
Üks räägib aiast, teine aiaaugust.
vaid sellest kuidas installida kahesüsteemse supordi asemele
ühesüsteemne.
Üks räägib aiast, teine aiaaugust.
745 GL ´91; LR90 ´87.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: 745-e esisilla pidurisadulad.
Palun vabandust, ilma asjata jagasin infot. Kõiki asju saab vahetada ja savi mis jupid ostate
Igal juhul saab sadulaid vahetada, endal panin ka ühekolviliste abs sadulate asemel kahekolvilised, ei mingeid probleeme.
Igal juhul saab sadulaid vahetada, endal panin ka ühekolviliste abs sadulate asemel kahekolvilised, ei mingeid probleeme.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist